Jacqueline 636 Actief look what you've done
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:07 Bronzemask schreef: Wie keek er vroeger zoop? IK! tja, ik woon in Rhenen dus ofc heb ik dat gekeken, heel, heel lang geleden
@Hannah; Sure ik kan denk ik wel maken nu
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:08 Bronzemask schreef: VIDEO IS DAT EEN LAMA???!!!
IK GA GELIJK KIJKEN
I wouldn't hesitate, To smile while you suffocate
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:12 Winddancer schreef: Maar lion is zo jong (a) ik weet eigenlijk niet goed hoe oud wind is oeps Topicje is wel goed hehe, als jij maakt xD Ik moet nog veel posten :') Hij is maar 4 maanden jonger :c
Is goed hehe
@Kip: Doe het.
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
✘ 41 moons strong Gender :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:13 Wolfkit post echt veels te lekker? Ze is nu nog zo heerlijk onschuldig :') Iemand nog een topic met d'r @Lolo; ja maar ik heb Wolf ook al :'c maar miss doe ik het wel, hmmm *Struggles*
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:15 Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut
geweldig idee haha xDD
Dieuw 1679 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:16 Winddancer schreef: Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut geweldig idee haha xDD #gameofthrones2.0
∞: ---
---
∞ αrτ ∞: ---
---
---
---
Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Jacqueline 636 Actief look what you've done
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:20 Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut geweldig idee haha xDD #gameofthrones2.0 Ik volg het niet maar volgens het internet is dat zowat 75% van het plot xD
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:26
Dieuw 1679 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:27 Winddancer schreef: Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut geweldig idee haha xDD #gameofthrones2.0 Ik volg het niet maar volgens het internet is dat zowat 75% van het plot xD Valt ook wel weer mee, er zijn gwn incest mensen en dat is pretty gross maar t is wel een leuke serie xD
---
---
---
---
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:28 Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut geweldig idee haha xDD #gameofthrones2.0 Ik volg het niet maar volgens het internet is dat zowat 75% van het plot xD Valt ook wel weer mee, er zijn gwn incest mensen en dat is pretty gross maar t is wel een leuke serie xD Dunno :')
Ik vraag me nu stiekem wel af in hoeverre het hier zou toegestaan zijn.. Al zou ik het nooit zelf in een plot willen doen, brr
Jacqy 49 Actief v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:29 welp ik ga maar eens bezig met het plot wat ik heb bedacht voor deze dame
Dieuw 1679 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:31 Winddancer schreef: Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Winddancer schreef: Emberspark schreef: Redpaw* schreef: Windje moet een partner en dan kan zij gezellig kittens gaan krijgen hehe xD Ik en Bo vonden het een goed idee als Ember en Wind kittens zouden krijgen #incestkangwn2k16 wait whut geweldig idee haha xDD #gameofthrones2.0 Ik volg het niet maar volgens het internet is dat zowat 75% van het plot xD Valt ook wel weer mee, er zijn gwn incest mensen en dat is pretty gross maar t is wel een leuke serie xD Dunno :') Ik vraag me nu stiekem wel af in hoeverre het hier zou toegestaan zijn.. Al zou ik het nooit zelf in een plot willen doen, brr Same tho, maar weetje, als twee mensen t allebei willen, waarom niet?
---
---
---
---
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:31 @Dieuw; yeah, sure, ik ga me daar niet over uitspreken ^^"
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Dieuw 1679 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 19:36 VIDEO Ik wil even dit liedje hier droppen omdat ik het echt ongelooflijk mooi vind en Lady Gaga echt mn queen is <3
---
---
---
---
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic