|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 22:53 | |
| - Routpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Routpaw schreef:
- Ik heb nooit de moeite te genomen ze te verwijderen XD
Ik weet nog wel toen Picmonkey gratis was en je allemaal van dat soort lelijke tekstjes kon maken, de goede oude tijden :') Ik was 11 toen omg Picmonkey is toch nog steeds gratis? Op heel veel dingetjes na, maar de basis is gratis xd Ik gebruik Picmonkey voor lettertypes want die heb ik niet op pixlr en ik kan geen programma's downloaden :') Sommige dingen zijn idd nog gratis, maar voor alle leuke effecten moet je betalen :') Dat was vroeger niet zo haha True :') Ik zoek nu gewoon leuke textures op deviantart ofzo en doe heel veel layers voor men eigen effecten, en dat dan allemaal via pixlr, en ik doe de tekstjes uit de nog overgebleven opties van picmonkey. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 22:57 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Routpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Routpaw schreef:
Ik weet nog wel toen Picmonkey gratis was en je allemaal van dat soort lelijke tekstjes kon maken, de goede oude tijden :') Ik was 11 toen omg Picmonkey is toch nog steeds gratis? Op heel veel dingetjes na, maar de basis is gratis xd Ik gebruik Picmonkey voor lettertypes want die heb ik niet op pixlr en ik kan geen programma's downloaden :') Sommige dingen zijn idd nog gratis, maar voor alle leuke effecten moet je betalen :') Dat was vroeger niet zo haha True :') Ik zoek nu gewoon leuke textures op deviantart ofzo en doe heel veel layers voor men eigen effecten, en dat dan allemaal via pixlr, en ik doe de tekstjes uit de nog overgebleven opties van picmonkey. Klinkt als een hoop werk xD ik doe gewoon alles lui op GIMP :') kan het niet zo goed met dat programma vinden, maar het, het werkt ons xD Ben nu al weer helemaal uitgekeken op dit setje tho, morgen nog maar proberen ehhhh It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 23:01 | |
| - Routpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Routpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Routpaw schreef:
Ik weet nog wel toen Picmonkey gratis was en je allemaal van dat soort lelijke tekstjes kon maken, de goede oude tijden :') Ik was 11 toen omg Picmonkey is toch nog steeds gratis? Op heel veel dingetjes na, maar de basis is gratis xd Ik gebruik Picmonkey voor lettertypes want die heb ik niet op pixlr en ik kan geen programma's downloaden :') Sommige dingen zijn idd nog gratis, maar voor alle leuke effecten moet je betalen :') Dat was vroeger niet zo haha True :') Ik zoek nu gewoon leuke textures op deviantart ofzo en doe heel veel layers voor men eigen effecten, en dat dan allemaal via pixlr, en ik doe de tekstjes uit de nog overgebleven opties van picmonkey. Klinkt als een hoop werk xD ik doe gewoon alles lui op GIMP :') kan het niet zo goed met dat programma vinden, maar het, het werkt ons xD
Ben nu al weer helemaal uitgekeken op dit setje tho, morgen nog maar proberen ehhhh Mja, is het soms wel, maar ik weet vaak al waar ik naar zoek xd En ik ben dol op bewerken so yeahh. I mean, tekenen is allemaal leuk maar dat signature's maken.. Dat lijkt op wat ik vroeger op penny deed, met die bewerkwedstrijdjes en ik ben er echt dol op xd En ik kan op dit ding wel gimp hebben maar het werkt hier gewoon niet goed en is nog steeds te zwaar voor dit ding ookal is het eenvoudigt tot app. Stomme chromebook. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 23:39 | |
| hngh, waarom kan ik Breakingpaw niet actief krijgen ;u; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 23:45 | |
| Breaking is zo hot tho <33 Ik ga snel ceremonie maken waar ie warrior wordt c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:00 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:03 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:21 | |
| Goedemorgen And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:27 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:34 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 7:43 | |
| Ik moet vandaag weer naar een vergadering in Utrecht, geen zin in XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 8:10 | |
| Ik hoop dat iedereen vandaag een super leuke dag heeft )
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 12:21 | |
| My gowd de kitten-topics met Thornfang zijn echt cute <3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 13:18 | |
| Hey, ik ben er weer! Ik heb hopelijk niet te veel gemist x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 13:19 | |
| hihi nee hoor nog niet
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|