|
|
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 18:37 | |
| ik vind het gewoon zo en spreekn de zuivere waarheid |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 18:45 | |
| Ik vind niet dat je het niet mag zeggen ^^ Ik vind het alleen een beetje overdreven van Whiterose dat ze een 'waarschuwing' neerzet om te melden dat de site niet deugt. Het is een gewone RPG en het is kinderachtig om die site zwart te maken. Plus dat ik de reden dat de Admins hun plaatjes vaak veranderen geen reden vind om de site af te keuren. En de zuivere waarheid is niet gekleurd door je eigen mening, Whiterose ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:11 | |
| het macht dat dara word neer gezet word misbruikt en ik kan het weten |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:17 | |
| Ja, natuurlijk is dat vervelend, maar niet echt een reden om direct hier in de mening van iemand mee te gaan die de site af loopt te kraken ^^ Ik heb helemaal niets van misbruikte macht gemerkt daar, alleen dat een account plotseling verwijderd was. ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:17 | |
| Jongens jongens, eventjes stil. Het is niet de bedoeling dat jullie hier een forum gaan afkraken, Kritiek geven en tips geven mag; daarom posten sommigen mensen hun forum hier ook. Maar wees een beetje volwassen en begin dingen niet af te kraken.
Dit is ook niet de plaats om te gaan zeuren over wat er zich allemaal afspeelt op het forum, Of het nou met macht te maken heeft of niet. Dat interesseert ons hier werkelijk niets. En ik wil niet dat hier een of andere ruzie wordt ontketend.
Als jullie toch door blijven gaan hiermee, gooi ik er een slotje op (; |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:20 | |
| Com'n people, het is een forum, zeer onschuldig, het zijn de mensen die er op zitten, die het echt maken, so try to forgive eachother :3
@Sha, i will try to talk owkaay? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:29 | |
| Ik maak geen ruzie en ik kraak het forum al helemaal niet af, ok? Dat wou ik nog zeggen BAM EN NU STOP EN VREDE ONDER DEZE LIJN: ------------------------------------------------ Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:30 | |
| Tijd voor vrede :3 *tekent onder de lijn xD* ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 19:33 | |
| Snowrose, dat bepaal jij niet. Jij bepaalt niet wat voor effect jouw woorden hebben op anderen (; Dat is vrijwel onmogelijk. Dus je woorden kunnen wel degelijk als afkraken worden gezien, Door anderen natuurlijk.
Furthermore; Jouw woorden waren ook niet echt afkraken, Maar je steunde wel iemand die het forum wél afkraakte. Bekrachtigde haar woorden zelfs, in zekere zin. Nou, in mijn oogjes dan x')
En die lijn kunnen mensen wel zelf bepalen hoor, Maar de discussie moet inderdaad stoppen. Want anders komt hier een slotje op + waarschuwingen, En dat willen we niet, toch ;o ? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 20:51 | |
| Mag ik nog even iets zeggen?
Ik houd totaal niet van zinnen geheel in HOOFDLETTERS, ik negeer ze meestal en sla ze compleet over. Dus wil je iets zeggen tegen mij of de rest van het team; Doe het beleefd, en gebruik gewoon normaal nederlands.
Danku. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life | |
| |
|
| |
|