|
|
Gail 952
| |
| Onderwerp: [RPG] Fantasy life za 13 aug 2011 - 0:31 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life za 13 aug 2011 - 11:01 | |
| Ik vind eerlijk gezegd dat het nogal onnetjes is.. De plaatjes van de admins en mod's onderaan zijn nogal pixelachtig. Heb je ze bijgeknipt in paint? Sla dan eens op in png, dan zullen ze minder pixels hebben. Als je zoals bij dat tweede plaatje heeel erg hebt uitvergroot ja dan kan je er niet veel aan doen.
Verder vind ik de layout niet erg mooi, het is ene fantasy rpg maar waar blijft die fantasie? :p
~Wingpaw |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 16 aug 2011 - 23:30 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 2426 berichten geplaatst We hebben 55 geregistreerde gebruikers Daar ben ik zeer happy mee maar hoe meer leden hoe meer fun helaas zijn er nog niet veel: Feeen en Dwergen, Maar natuurlijk kunnen er nog veel meer van de andere rassen bij. So join it will be fun @Wingpaw Er zal binnenkort een nieuwe lay out komen, De rang plaatjes zijn nu gewijzigd, helaas waren ze zo ja, maar er komen weer nieuwe aan, beter bewerkte. En de fantasy komt bij het posten Geloof me, zodra je eenmaal begint met posten raak je verslaafd Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life wo 17 aug 2011 - 16:25 | |
| De nieuwe lay out is echt awesome, kon nu pas online komen ^^ Mim and Sha, me lovee your RPG! |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life do 18 aug 2011 - 14:49 | |
| het is echt geweldige en de nieuwe lay out is gewedig ^^ me luve fantasy life |
|
| |
57
| |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life vr 19 aug 2011 - 23:52 | |
| this echt goed geworden:3 Bleeding war is een epische strijd tussen de grootmachten van het rijk en oprijzende vampieren -I HATE THEM - Goedgekeurd door het geloof van Steelfangisme :3 btw, ik vind dat de site al veel beter is dan eerst en telkens beter word, |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life za 20 aug 2011 - 11:53 | |
| er komt ooit een dag Redeye dat Felix een come back maakt >3 |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life za 20 aug 2011 - 13:17 | |
| En Mickey de healer gaat nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet de pijp uit! Pech voor mijn leerling die al healer wilt zijn >3 |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 23 aug 2011 - 13:32 | |
| zelfde met Daphne die gaat ook nog lang niet dood xD die ga ik een omatje laten worden maar er moet nog wel elders er bij komen |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 23 aug 2011 - 16:25 | |
| Seth, die haalt ver boven zijn levensverwachtingen, in plaats van 28 haalt hij 42 :3 |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 23 aug 2011 - 16:32 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 23 aug 2011 - 16:33 | |
| Tss, Seth toch, ik ga wachten met Mason hoor, Ginny komt toch -nog- niet online, dan kan ik misschien met Mariah toch evilness meten, al gaat zij winnen ^^ |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life wo 24 aug 2011 - 1:38 | |
| |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life zo 4 sep 2011 - 1:04 | |
| Een paar dingetjes en updates :3 Ten eerste, maar natuurlijk, Mimi is home Ten tweede de updates: Alle gebruikers hebben in totaal 4464 berichten geplaatst We hebben 89 geregistreerde gebruikersWe hebben nog vier leden nodig voor de verhaallijn Bleeding War: http://fantasylife.actieforum.com/t206-verhaallijn-the-bleeding-war2 Vampiers en 2 High ranks:
~ Vampier 1 ~ Vampier 2
~King Dwergen ~Healer DwergenInformatie over de vampiers staat bij het inschrijftopic voor de verhaallijn. Als laatste hebben we ook een aantal accounts op de accountmarkt gezet. Voor informatie hierover kijk hier:http://fantasylife.actieforum.com/t301-aangeboden-veel-accountsDat was het wel denk ik :3 XxX Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 18:15 | |
| Dit is ene rpg dat oneerlijk word behandelt en ik meld dat even daarom ben ik er mee gestopt en zou er ook niet meer op komen hier bij ene waarschuing voor anderen |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 18:27 | |
| @Whiterose: Hoezo? IK VIND DE LAYOUT HEEL ERG LELIJK D: Sorry :s Toen vroeg ik aan de admin mimi: hoe lang heb je eraan gewerkt? Zei ze heel lang en toen zei ik dat er wat slecht was aan de layout dat je soms niet kon lezen en toen negeerde ze me TOTAAL :s Bijna alle gebruikers negeren me wel D: Ik kom dan binnen in de chat doen ze vage ... puntjes! D: PLUS de admins veranderen wel vaak hun plaatjes blijkbaar D: Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life di 6 sep 2011 - 18:28 | |
| Het lijkt me niet zo geweldig om allemaal slechte dingen over een site hier neer te zetten ^^ Dit is niet bedoeld als minimodding D: Iig, op de meeste RPG's is het wel zo dat je in het begin er niet bij hoort. Had ik op SSA ook, maar nu kan ik me er prima vinden ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fantasy life | |
| |
|
| |
|