We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik vind dat Cobri wel iets heeft <3333 Alleen denk ik dat hij gwn heel erg pissed zal zijn :")) En ja dat is echt een strak plan Kip, gewoon dat kind in het bc kamp tossen met haar zaagkonijn en dan ist allemaal woop en dan is ze pretty rood yes ik wil het nu het tbh :")
hannah Omg... omg... Omg no XD yeah maar Cobri... Hij cared gwn niet...Hij zou Claw zelfs meppen als het hem nie aanstaat XD
Dan heeft hij pech because he's going to play by the rules of this little lady here
zo nephuilen en dat Clawtje binnenstormen en Cobri straf geven XD
Ik zie Cobri echt geen enkele Mousedung geven en gwn droog staan staren naar zijn daddy like... "bruh srs?"
Who knows XD
-- @Kippenpoot; we moeten ook een topicje Jinxie en Snipper
and so it was that the boy and girl went on to live different lives apart from on another they would soon decide through time and loneliness the boy found clarity which he chose to release on the world through insanity
Farai be like 'Corbi? More like Corbye' hahaha ...het is laat x'D En bedankt Bo! <'3 denk dat ik er wat grijstinten als schaduw in ga doen ofzo haha, morgen
@|-/annah; is goed! c: maak jij?
You thought I was a pet,
You thought wrong
Sniper
Member
someone 150 Actief All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights
Farai be like 'Corbi? More like Corbye' hahaha ...het is laat x'D En bedankt Bo! <'3 denk dat ik er wat grijstinten als schaduw in ga doen ofzo haha, morgen
@|-/annah; is goed! c: maak jij?
Yas
and so it was that the boy and girl went on to live different lives apart from on another they would soon decide through time and loneliness the boy found clarity which he chose to release on the world through insanity
Omg... Omg no XD Ik zie hem al droog staren naar der om daarna een hele ratel weer te geven over rogueshit waar niemand om cared XD en nice! zal echt prachtig worden! <3
Omg... Omg no XD Ik zie hem al droog staren naar der om daarna een hele ratel weer te geven over rogueshit waar niemand om cared XD en nice! zal echt prachtig worden! <3
Ik wed dat die twee ooit echt een powerkoppel worden die samen andere katten uitschelden en kittens opeten <'3
You thought I was a pet,
You thought wrong
Sniper
Member
someone 150 Actief All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights
Ik wed dat die twee ooit echt een powerkoppel worden die samen andere katten uitschelden en kittens opeten <'3
yes dat word gwn goals man <3 Ik vind het ook ergens grappig als het gebeurd, gaat ie lekker zijn pa nadoen die ook voor een rogue ging want hij leek nog niet genoeg op hem :")))
Iedereen laat mij alleen wat is dit voor actie :c Ik ga wel shitposten tot diep in de nacht hehehe Weltrusten Bo! <3 Ik ben erg benieuwd hoe hun topic uit gaat pakken :'D
You thought I was a pet,
You thought wrong
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on