|
| Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Isolated [AMBERHUNT] za 22 okt 2016 - 20:37 | |
| De zwart witte kater was een leeg omhulsel wat probeerde vrolijk te zijn maar waarschijnlijk miserabel faalde. Runningpaw zei tegen iedereen dat hij zich oké was, god, wat wou hij graag geloven dat hij oké was. Maar een gebroken hart is niet oké. In zijn eentje zat de kater in een rustig hoekje van het ShadowClan hoekje, een onaangeraakte vogel lag voor zijn poten. Hij at nauwelijks, en als hij at dan nam hij nu meestal maar de helft van het prooi. Het was verspilling, maar het maakte hem niet zoveel uit. Hij hief zijn kopje langzaam op terwijl zijn blik door het kamp gleed, meteen naar de oranje gevlekte poes toe. Het was nu twee dagen geleden dat hij zijn hart opende voor Robinpaw. Ugh, waarom deed het pijn om naar haar te kijken als zij niet eens van hem was?
- heartbroken running ehehe
|
| | | Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] za 22 okt 2016 - 20:47 | |
| De rode young Warrior kwam terug van de jacht en hij legde zijn prooien op de prooistapel. Het was een succesvolle jacht geweest, vooral nu er weinig prooien in het territory waren. De kater keek het kamp rond, de meeste katten vervulden gewoon hun taken maar hij zag éen zwart-witte leerling in een hoekje van het kamp zitten. Het was Runningpaw, hij leek heel erg verdrietig en met Amberhunt's nieuwsgierigheid wist je wel dat hij moest weten wat er was. Dus de warrior liep naar de Apprentice toe, hij keek Runningpaw aan. "Hey, wat is er?" Vroeg de rode kat. Hij wilde Runningpaw graag helpen als het kon maar hij wilde ook weten wat er eigenlijk was.
|
| | | Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] zo 23 okt 2016 - 15:24 | |
| Plotseling hoorde hij het geruis van een vacht en toen opeens stond er een rosse kater voor hem. Amberhunt, een jonge Warrior die twee moons ouder dan hem was. Runningpaw schudde zijn kop lichtjes. "Het is niets," Miauwde hij niet erg geloofwaardig terwijl een zuchtje zijn lippen verliet. "Ik ben oké. Yeah, naast het niet-slapen, de gespannenheid en de constante overweldigende angst dat ik alles heb verpest." Miauwde hij, terwijl hij zijn kopje optilde en Amber recht in de ogen keek.
|
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] zo 23 okt 2016 - 15:51 | |
| Het was zo overduidelijk dat Runningpaw ergens mee zat, echter wilde hij het blijkbaar niet vertellen. "Waarom zou je alles verpast hebben?" Vroeg Amberhunt serieus terwijl hij naast Runningpaw ging zitten. Hij mocht de Zwart-witte kater best graag en wilde daarom weten wat er aan de hand was. Het was duidelijk iets persoonlijks, de rode warrior had soms zelf ook het gevoel dat hij de clan niet kon vertrouwen met sommige problemen. Maar die problemen hadden allemaal met zijn familie te maken. |
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] ma 24 okt 2016 - 17:52 | |
| Hij wist het niet... hij wist niet wat hij verkeerd had gedaan. Ze had hem daar laten staan. "Ik weet het niet," Murmelde hij terwijl hij zijn kopje schudde. "Robinpaw... ik was bang dat ik mijn vriendschap met haar zou verpesten als ik zou vertellen dat ik haar leuk vond... ik raakte in paniek toen ze boos werd en vertelde het haar... ze rende weg toen voor mij, alsof ze oprecht bang was en niets met mij te maken wou hebben." Mompelde hij zachtjes, terwijl Runningpaw de rosse kater nu zwijgend aankeek. Na een tijdje opende hij zijn bek weer. "Ik weet dat het nogal stom overkomt, maar wat zou ik moeten doen? Ze negeert me..."
- flut, ik rook het avondeten en wou posten voordat ik ging eten xD
|
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] ma 24 okt 2016 - 18:02 | |
| Aha, hij was afgewezen maar hij wist niet waarom. En ze was zomaar weggerend, wat Amberhunt best wel gemeen vond aangezien Runningpaw waarschijnlijk veel moeite had gehad met de waarheid vertellen. "Dus ze wilt niet meer met je praten?" vroeg de rode kater. Toen begon hij een theorie te bedenken over waarom dat dan was, "weet je Running, misschien heeft zij ook moeite met haar gevoelens voor jou. Misschien vind ze je wel leuk maar weet ze niet hoe ze het moet zeggen." Wat klonk dat als een Elder zeg. "En ik wil nu echt totaal niet overkomen als de liefdesexpert, want dat ben ik echt totaal niet. Maar ik weet wel wat over gevoelens verbergen en gevoelens hebben waarvan je niet wilt dat anderen weten dat je ze hebt" sloot Amberhunt zijn verhaaltje af. |
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] do 3 nov 2016 - 19:43 | |
| Hij schonk Amber een dankbaar lachje. "Dankjewel Amber, ik zal haar binnenkort gaan zoeken." Hij wist dat het een dom idee was om het tegen Robinpaw te zeggen, aangezien ze boos op hem was voordat hij het zei en nu helemaal. "Genoeg over mij though, hoe gaat het eigenlijk met jou, Amber?" Vroeg hij na een comfortabele stilte. De rosse kater had door alleen maar met hem te praten hem veel geholpen, hij wou hetzelfde doen voor deze kater.
|
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] do 3 nov 2016 - 19:59 | |
| Mooi, Runningpaw was hem dankbaar voor zijn tip. Toen vroeg de apprentice hoe het eigenlijk met hem ging. Tja, hoe ging het eigenlijk met Amberhunt? Niet heel goed eigenlijk, hij had een zoektocht opgegeven waar hij zoveel tijd in had gestoken. Een zoektocht die zo volstrekt tegen de clanregels was dat hij er niet eens aan had mogen beginnen. Niemand mocht er eigenlijk over weten, maar was het wel eerlijk om tegen Running te liegen terwijl die hem niet ook had verteld wat er met hem was? "Het gaat, er zijn dingen aan de hand die nogal moeilijk zijn om mee te dealen maar..." Daar eindigde hij zijn zin, wat moest hij nu zeggen? hij had al teveel gezegd.
|
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] zo 20 nov 2016 - 13:01 | |
| "Het gaat, er zijn dingen aan de hand die nogal moeilijk zijn om mee te dealen maar..." De rosse kater kapte zijn zin toen af, waardoor Running vragend met zijn oortjes wiebelde. "Zoals wat? Als je het niet wilt vertellen though, doe het dan maar niet. Ik wil je niet in oncomfort brengen..." Begon de zwart witte kater vragend, maar hij eindigde zijn zin vlug. Hij wou niet de andere kater overbelastte met al zijn vragen, maar ook niet dat diegene zich rot voelt. "Anyways, als je het wilt vertellen of niet dat is jouw keuze. Zolang je maar weet dat je me altijd iets kan vertellen." Oh boy, wat had de toekomst nog veel voor hem gepland... kijk uit als je Runningpaw nu nog vertrouwd, want hij gaat zo erg veranderen.
- flut o3o
|
| |
| Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] zo 20 nov 2016 - 13:39 | |
| Amberhunt keek Runningpaw een paar tellen aan, zou hij het kunnen vertellen? Hij wist dat hij iemand er mee zou belasten door dit te vertellen aangezien het iets was wat hem zijn plek in de clan kon kosten. "Het heeft te maken met m'n familie, je weet wel, die moeder die me tot twee keer toe in de steek liet en die rogue van een vader die verdween toen ik een halve maan was." Legde hij uit, dat was allemaal waar, echter was het nog bij lange na niet het hele verhaal en hij wilde dit gesprek niet alleen over hem laten gaan.
|
| | | | Onderwerp: Re: Isolated [AMBERHUNT] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |