We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga proberen productief te zijn en leren voor mn toetweek :') stiekem stel ik dat al twee dagen uit en woensdag begint hij al rip
@Hierbiven; maar Twenty one pilots is ook gewoon liefde <3
Iemand die mij begrijpt omfg marry me
Jaaa Tear in my heart wordt sws ons trouwnummer <3
@Loïs; oehhh ziet er gaaf uit o: blauw is mooi!!
But what about We don't believe what's on TV? Lovely is ook leuk :3 of Not Today (Goner :3)
Aircatcher? <3
Of wacht, what about the Cancer cover?!
Die is zo droevig tho :'c
I
WILL
NOT
KISS YOUUUU...
BECAUSE THE HARDEST PART IN ALL OF THIS IS LEAVING YOUUUUUU ;-;
@Wazoula; heb je gevolgt! Je hebt echt een leuke arte style!!
LIPS ARE CHAPPED AND FADED
okay okay
What about Fairly Local?
Gaan jullie naar het concert in november???
OMFG NEE DE TICKETS WAREN AL UITVERKOCHT IM STILL SALTY ABOUT IT :C
Ik wilde gaan, alleen ik heb 13 en 14 november ook al een concert, en drie concerten achter elkaar werd me iets te heftig x'D
Een vriendin van me verkoopt der ticket wrs tho, door persoonlijke redenen. Als je wilt zou ik t wel kunnen navragen wat ze er mee van plan is? (Tis wel maar echt 1 ticket dus dan zou je wel alleen moeten gaan)
ASHBROOK
Ashbrook Brook •
::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
@Liz; heb je whatsapp? want misschien kunnen we het daar bespreken
@San; OMFG YAS de crybaby tour is da best, maar ik ga niet want ik ga al naar dat van Shawn Mendes
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik zou gaan met wat vrienden maar de kaarten waren al uitgekocht :'c dus zouden er naar die in België gaan, maar dat was onwijs duur en tijdens school. Fml
Naja, nu ga ik naar een concert van Bastille, ook leuk c:
@San; Melanie is echt goed ook <3
Edit; wacht wat, P!ATD komt ook? O:
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."