|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 16:25 | |
| - Butterstar schreef:
- Silverkit- schreef:
- Butterstar schreef:
- met wie zouden jullie willen dan ^^
En wat voor setting enzo c: Uhh uhh uhh, Aeron dan?
En in settings ben ik eerlijk al helemaal slecht dus daar heb ik wat hulp bij nodig :') Aeron hehehe leuke keuze, je wil als pons he? Aeron is een van de drie zoons van een behoorlijk rijke landeigenaar beetje 17/1800 stijl (GoT) hij is zelf verbannen nadat zijn manieren van doen even iets te werden. Hij is nog altijd hongerig naar macht en probeert op elke manier deze macht te verkrijgen. Dus daar kunnen we wel iets mee doen c: Zijn Ability sprak mij ergens wel aan :') Ohh alright. Pons is okey ja. Enapay zou kwa karakter wel een beetje vergelijkbaar zijn met een slimmere Ned Stark. Eerzaam, kalm, en trouw. Hij is echter meer een rondreizend figuur dan dat hij op 1 plek blijft, dus het zou niet gek zijn als hij Aeron ergens tegenkomt. Met dat rondreizen en zijn trouwe karakter heeft ie ook al wat grote en kleinere vrienden gemaakt, dus daar kan Aeron ergens wel geïnteresseerd zijn. (En als het zijn 'geboorterecht' is om dat land te krijgen na zijn vaders dood zou Enapay hem misschien wel willen helpen, al kunnen hun manieren botsen. Zo'n soort setting zou wel interessant kunnen zijn?) Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 16:26 | |
| klinkt gaaf ja! Wil jij t maken ^^ zit nu laatste half uurtje op m'n werk moet nog even knallen hahaha, maar kan vanavond posten c":
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 16:30 | |
| - Muta schreef:
- goedemiddag! c:
oh, ben zooo blij dat mentorclaimuur er op zit! m'n mentor ging alleen maar zeiken dat we te afgeleid vandaag waren. jesus, het is net vakantie geweest, verwacht je nou echt dat we meteen super geconcentreerd zijn?! dat lukt toch niemand -.- Goedemiddag! En nope! Dat lukt niemand! Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 16:31 | |
| @Butterstar
Is goed ^^ Al moet je geen meesterwerk verwachten want beginposten zijn hels. Hels. Hels xd Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:00 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:00 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:01 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:02 | |
| - Amberhunt schreef:
- Zo ik ben er weer C:
wb! |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:04 | |
| |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:17 | |
| goedmiddag<3
Man ik ben echt niet emotioneel voorbereid voor twd vanavond x.x - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:20 | |
| Hai! Ik moet gaan lopen hehe, ik post straks wel x3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:21 | |
| Om een of andere redenen ben ik echt moe ;'') |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:25 | |
| - Muta schreef:
- @San; ben jij nu ook al weer toe aan vakantie? :'3
ik heb net vakantie gehad ;') een week is veels te kort |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:28 | |
| - Muta schreef:
- Brat schreef:
- Muta schreef:
- @San; ben jij nu ook al weer toe aan vakantie? :'3
ik heb net vakantie gehad ;') een week is veels te kort precies, ik ook! maar houd moed! nog 61 dagen voor de kerstvakantie :') 61 dagen...? ja oke dat lukt me wel xD hopelijk |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 17:28 | |
| Home <3 Ik ben zo blij dat ik over drie dagen vakantie heb hehe :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|