(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lucy
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 12:00

Dat Dreamheart Snowpaw's oudere zus is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 12:04

Maar snowpaw doet niet mee, het is Moonpaw die ook Snowpaw is, maar snowpaw was te lui (sorry dat ik het zo noem xp) om op moonpaw's acc te komen, dus dacht ik net zoals jij dat snowpaw zich had aangemeld, maar ze bedoelde eigenlijk Moonpaw. Dus het gevolg is (denk ik) dat Snowpaw gewoon Rivierclankat blijft, en dat moonpaw misschien bij de Thunderclan komt. Dus je moet je nergens zorgen over maken xp
Dreamheart
StarClan
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 12:06

oooow XD
*kop tegen muur sla*
ik ben te blond op dit moment x)
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 12:08

Troost u, ik van tijd ook. Maar...hey ! ik ben blond xp
Redfur
Member
131

CAT'S PROFILE
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 16:28

ik ook, ik ga vragen aan Bluestar of ik je mentor mag worden Smile
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 23:56

Oké, dat is een goed idee x
Shadowheart
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2011 - 9:12

Shadowheart wilt eventueel wel ook een vriendin buiten de clan zijn maar ze is een Blooddclanner. Ze wilt ook wel een zus(je) zijn die haar eigen weg is gegaan.
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2011 - 22:07

Oke. We doen dan dat Fox op zoek is naar haar verloren zus. \<3 maar ik ben nog steeds niet aanvaard in de TC :s
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 10:00

(Shadowheart hier) Kan het eigelijk ook een stief of halfzus zijn want ik bedenk me net dat ik al 2 broers heb
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 10:28

Ja dat gaat natuurlijk ook. Ik zal het in mijn acc veranderen.
Moongaze
Member
Gabs
351

CAT'S PROFILE
Moongaze
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 15:47

moet ik het nu ook nog veranderen?
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 16:02

Als Ashpaw wordt geaccepteerd in Thunderclan, wil ik wel je tweede goede vriend zijn;
Die van binnen de clan.
Eigenlijk wou ik dat met Holly zijn, maar aangezien je liever een kater hebt, bied ik hem wel aan.
Heb ik ook gelijk iemand die me aan kan sporen om actief te blijven c:

Voor voorbeeldje van hoe ik post, kun je gewoon op al mijn accounts kijken.
Op Ashpaw na dan, want die heeft nog geen RPG posts XD
En of course is Holly weer de beste optie om een voorbeeldje te krijgen ^^'
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 23:44

@Moonpaw:Wat bedoel je?
@Hollypaw:Ja is goed. Ik zet je erbij...
Redfur
Member
131

CAT'S PROFILE
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 10:31

Redfur wil wel de pleegmoeder worden van Foxpaw
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 10:55

Oké maar ik weet niet dat je pleegmoeder én Mentor kunt worden. Dat moet je navragen aan Bluestarr. En Bluestar heeft me nog steeds niet aanvaard.

Stel dat het niet gaat. Waarvoor zal je dan kiezen? Pleegmoeder of Mentor?
Redfur
Member
131

CAT'S PROFILE
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 10:56

dan denk ik Mentor
~Foxpaw
Member
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 10:59

Oké is het dan niet goed dat ik even wacht om je toe te voegen als Pleegouder?
Windflame
Member
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 13:47

*Moonpaw hier*
wat moet ik er nu dan allemaal bij zetten?
Speedpaw
Member
19

CAT'S PROFILE
Speedpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 14:21

@Moonpaw: Halfzus: Shadowheart Zus:Foxpaw
Moongaze
Member
Gabs
351

CAT'S PROFILE
Moongaze
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 14:22

okee ik ga aan het werk
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! - Pagina 2 Icon_minitime

(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: