| (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! | |
|
|
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 12:00 | |
| Dat Dreamheart Snowpaw's oudere zus is |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 12:04 | |
| Maar snowpaw doet niet mee, het is Moonpaw die ook Snowpaw is, maar snowpaw was te lui (sorry dat ik het zo noem xp) om op moonpaw's acc te komen, dus dacht ik net zoals jij dat snowpaw zich had aangemeld, maar ze bedoelde eigenlijk Moonpaw. Dus het gevolg is (denk ik) dat Snowpaw gewoon Rivierclankat blijft, en dat moonpaw misschien bij de Thunderclan komt. Dus je moet je nergens zorgen over maken xp |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 12:06 | |
| oooow XD *kop tegen muur sla* ik ben te blond op dit moment x) |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 12:08 | |
| Troost u, ik van tijd ook. Maar...hey ! ik ben blond xp |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 16:28 | |
| ik ook, ik ga vragen aan Bluestar of ik je mentor mag worden |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! wo 10 aug 2011 - 23:56 | |
| Oké, dat is een goed idee x |
|
| |
Icon 150 Afwezig katten kunnen ook paars zijn
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! do 11 aug 2011 - 9:12 | |
| Shadowheart wilt eventueel wel ook een vriendin buiten de clan zijn maar ze is een Blooddclanner. Ze wilt ook wel een zus(je) zijn die haar eigen weg is gegaan. |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! vr 12 aug 2011 - 22:07 | |
| Oke. We doen dan dat Fox op zoek is naar haar verloren zus. \<3 maar ik ben nog steeds niet aanvaard in de TC :s |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! za 13 aug 2011 - 10:00 | |
| (Shadowheart hier) Kan het eigelijk ook een stief of halfzus zijn want ik bedenk me net dat ik al 2 broers heb |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! za 13 aug 2011 - 10:28 | |
| Ja dat gaat natuurlijk ook. Ik zal het in mijn acc veranderen. |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! za 13 aug 2011 - 15:47 | |
| moet ik het nu ook nog veranderen? |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! za 13 aug 2011 - 16:02 | |
| Als Ashpaw wordt geaccepteerd in Thunderclan, wil ik wel je tweede goede vriend zijn; Die van binnen de clan. Eigenlijk wou ik dat met Holly zijn, maar aangezien je liever een kater hebt, bied ik hem wel aan. Heb ik ook gelijk iemand die me aan kan sporen om actief te blijven c:
Voor voorbeeldje van hoe ik post, kun je gewoon op al mijn accounts kijken. Op Ashpaw na dan, want die heeft nog geen RPG posts XD En of course is Holly weer de beste optie om een voorbeeldje te krijgen ^^' |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! za 13 aug 2011 - 23:44 | |
| @Moonpaw:Wat bedoel je? @Hollypaw:Ja is goed. Ik zet je erbij... |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 10:31 | |
| Redfur wil wel de pleegmoeder worden van Foxpaw |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 10:55 | |
| Oké maar ik weet niet dat je pleegmoeder én Mentor kunt worden. Dat moet je navragen aan Bluestarr. En Bluestar heeft me nog steeds niet aanvaard.
Stel dat het niet gaat. Waarvoor zal je dan kiezen? Pleegmoeder of Mentor? |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 10:56 | |
| |
|
| |
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 10:59 | |
| Oké is het dan niet goed dat ik even wacht om je toe te voegen als Pleegouder? |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 13:47 | |
| *Moonpaw hier* wat moet ik er nu dan allemaal bij zetten? |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 14:21 | |
| @Moonpaw: Halfzus: Shadowheart Zus:Foxpaw |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! zo 14 aug 2011 - 14:22 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! | |
| |
|
| |
|