(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 0:34

Hallo,
Zoals mijn topicnaam al zegt zoek ik naar:

Een (Pleeg)moeder Eventueel een vader voor Foxpaw: ( 1 van de 2 mag gestorven zijn...):
Een (Pleeg)moeder Eventueel een vader voor Speedpaw: (1 van de 2 mag gestorven of vermist zijn..)

Een zusje/broertje of beiden voor Foxpaw:(Half zus) Shadowheart (Echte zus)Moonpaw
Een vriend buiten de clan voor Foxpaw: Tigerpaw
Een /Gewone/ vriend waar ze al van begin (toen ze leerling werden) vrienden mee was voor foxpaw. (Liefst een kater):Ashpaw

New!Speedpaw:
Je mag nog bijrollen vinden. Bv broers/zussen/vrienden/vijanden/...


Tja, enkele regels, die voor zich zelf spreken.
~Voldoe aan de regels.
~ Wees actief.
~Je hoeft niet steeds heel erg lange posts te maken, maar natuurlijk is dat niet afgeraden.
~Ik wil Foxpaw graag bij de thunderclan laten aansluiten.Houd hier rekening mee!!
~Speedclaw hoort bij de Windclan. Houd hier rekening mee!!
~Een nieuw accountje aanmaken mag wel. Maar vraag eerst toestemming aan Bluestar of Hollystar, dat zij/hij je meteen wilt aanvaarden bij de clan.
~Wees vriendelijk XD

Nou ja ik zou niet weten wat ik er nog moet bijschrijven, dus plies laat dit topicje niet staan. En reageer !

Mvg Foxpaw


Laatst aangepast door Foxpaw op zo 14 aug 2011 - 0:41; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 8:34

Tigerpaw meldt zich aan als goede vriend Smile


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:05

Oké voor mij goed. Zet je erbij Smile


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:07

o ik zie ff een foutje...mijn Tigerpaw zit bij de shadowclan....en de Rivierclan is dicht heb ik gehoord.


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Moongaze
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Gabs
351

CAT'S PROFILE
Age: ~ 15 Moons~
Gender:
Rank:
Moongaze
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:08

Misschien wil je Snowpaw als half zusje? Alleen haar ouders zijn allebei dood.


(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! 2ahtzzt
~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~
FACE IT!:
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:15

@Tigerpaw: ow dan hebben we een groot probleem. Dan moet ik een andere clan zoeken.

@Moonpaw: als de Rivierclan ons nog toelaten.

mvg


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:16

misschien een geheime vriend?


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:17

maar ik ben al RC xD




(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Vg7cih
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:19

Het is goed voor mij hoor redfur.

@Snowpaw: Ik heb even een probleem. Ik denk dat ik een andere clan ga zoeken, want als de Rivierclan dicht is, gaat dat niet door.
mvg


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:20

okee het geeft niet hoor Smile




(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Vg7cih
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:28

Ik heb me aangemeld bij de Thunderclan.

Dus ik ga wat dingen aanpassen in mijn topic;
Zijn er nog meer geïnteresseerde ?


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:31

Redfur wil nu wel je goede vriendin zijn Smile miss. wordt ze wel je mentor


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:32

en ik heb nu alsnog Moonpaw als ze geaccepteerd word Smile




(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Vg7cih
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:36

Redfur: Ja tuurlijk, goed idee.
Snowpaw: Hoe wil je het dan doen? Dat onze ouders gestorven zijn, en dat beide katten van een andere clan afkomstig zijn? Maar dat wij dan zusjes zijn?

MVG


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:40

jahoor ik vind het goed:)




(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Vg7cih
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:43

Maar dan was de moeder Wit.
En bv de vader bruin.

Want anders klopt het niet. Snowpaw is wit en Foxpaw is bruin-wit.

mvg


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Moongaze
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Gabs
351

CAT'S PROFILE
Age: ~ 15 Moons~
Gender:
Rank:
Moongaze
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:44

Maar Moonpaw is een tortoisesshell Smile
en ik had het over Moony (sorry beetje onduidelijk geweest ik moet leren om vaker van acc te wisselen)


(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! 2ahtzzt
~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~
FACE IT!:
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:49

Ja, maar in welke clan ga je dan? Als je dan toch de zus word, kunnen we beter in dezelfde clan gaan hea. Weet je misschien is het beste dat we dit via pb gaan bespreken. Want anders word de topic wat rommelig. xp


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:55

oe jongens ik ga denk ik er even tussen wurmen en lol verpesten on the Dreamheartway maar als Snowpaw en Foxpaw zusjes worden dan zit er nog zo'n grote schat in het pakket :3
want wat gaat er dan gebeuren met onze goeie lieve Dreamy


(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
~Foxpaw
Member
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! DPKsfdL
Nathalie VK
63

CAT'S PROFILE
Age: ~8 moons~
Gender:
Rank:
~Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 11:58

Eum...Wat bedoel je juist,redeye?
mvg


~Speedpaw~foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~

You smurft with the wrong girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!   (Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Pleeg)Ouders Gezocht voor Foxpaw !!! New:Ook voor Speedpaw. Waag je kans!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: