We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
als ik eerlijk mag zijn, ja dat was ik al een tijdje van plan want inspi was zo goed als dood met hem. Nu is dat lot jammer genoeg op anderen gevallen en neem ik wss Lurk als hoofdacc ipv Snow :")) Dus yay voor Lurks die nog niet dood gaat xD
gelukkig gaat hij niet dood maar... ik ben wel bang voor wie die anderen zijn die nu doodgaan? sos
als ik eerlijk mag zijn, ja dat was ik al een tijdje van plan want inspi was zo goed als dood met hem. Nu is dat lot jammer genoeg op anderen gevallen en neem ik wss Lurk als hoofdacc ipv Snow :")) Dus yay voor Lurks die nog niet dood gaat xD
gelukkig gaat hij niet dood maar... ik ben wel bang voor wie die anderen zijn die nu doodgaan? sos
Haha de rest is toch nie meer belangrijk dus y not haha :") als ze nie meer zo goed aanvoelen voor te rpgen + inspi is dood dan moeten ze maar dood xD
Rip Augurkielurkie
♥:
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Help requested: Iemand enige tips om iemand met depressieve neigingen die nu compleet down is doordat hij waarschijnlijk niet naar België kan komen, omdat het te duur is, een beetje op te vrolijken? (: Ik bedoel, ik blijf hem wel steunen en dergelijke, maar ik weet niet of iemand misschien wat kleine dingetjes weet?
Xx:
Thanks Danii <3
Heavespark
Member
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
Aah tnx Bo! Als het echt 's middags is heb ik het altijd fout gedaan... like a l t i j d
sharing tongues is in de boeken altijd 's avonds c: maar hier is het eigenlijk altijd na het eten (ontbijt, middageten, avondeten) dus je kunt kiezen denk ik xD
♡
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
hello, iemand hier die ook Once Upon A Time kijkt? Ik heb dus vijf hele seizoenen in minder dan een maand gekeken. Nu wachten op de volgende aflevering van seizoen zes.