We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Mimi; woah ik dacht dat het net zomer was? Of heb ik weer iets helemaal gemist? xD edit; also, @hierboven; true, maar ik vind het ergens ook zo raar om een kitten exact hetzelfde voorvoegsel te geven als een van de ouders x3 (tis voor de aanmelding voor Lurking x Rough)
@Mimi; woah ik dacht dat het net zomer was? Of heb ik weer iets helemaal gemist? xD edit; also, @hierboven; true, maar ik vind het ergens ook zo raar om een kitten exact hetzelfde voorvoegsel te geven als een van de ouders x3 (tis voor de aanmelding voor Lurking x Rough)
Nahh, valt mee toch? Vernoemd naar de vader. Ik zou er als papakat blij mee zijn.
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew
PM's graag naar Silverdew
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Na zomer komt toch echt meestal herfst t was al een tijdje zomer haha,
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
als ik eerlijk mag zijn, ja dat was ik al een tijdje van plan want inspi was zo goed als dood met hem. Nu is dat lot jammer genoeg op anderen gevallen en neem ik wss Lurk als hoofdacc ipv Snow :")) Dus yay voor Lurks die nog niet dood gaat xD
Rip Augurkielurkie
♥:
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
als ik eerlijk mag zijn, ja dat was ik al een tijdje van plan want inspi was zo goed als dood met hem. Nu is dat lot jammer genoeg op anderen gevallen en neem ik wss Lurk als hoofdacc ipv Snow :")) Dus yay voor Lurks die nog niet dood gaat xD
Yeey, zo blij!!
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"