| {KittenSearch!} The family gets bigger! | |
|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! do 27 okt 2016 - 16:33 | |
| Informatie voor je de rest van de aanmelding leest: Kindred is gebaseerd op de personages Lamb en Wolf (samen Kindred) van de game League of Legends. Kindred heeft DIS en bezit dus twee persoonlijkheden. Lamb en Wolf. De twee weten van elkaars bestaan en leven in redelijke harmonie in het lichaam. Degene die op het moment niet de controle heeft over het lichaam kijkt vanuit de ogen mee en kan via gedachtes met de ander communiceren.
General and Lamb Name: Kindkit Future names: Kindpaw - Kindred Gender: Female Age: Unborn Rank: Kitten Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder Clan: Shadowclan Bloodline: 100% Shadowclan Parents: Roughflower x Lurkingshade Siblings: Unkown Sexuality: Bi [Straight Lamb] [Gay Wolf] Lamb. Lamb is de voornaamste naam van de hoofdpersoonlijkheid. Deze zal je dan ook het meeste zien. Haar persoonlijkheid valt het beste te beschrijven met logica. Ze houd van alles dat logisch is en heeft een hekel aan wat dat niet is. Ze zal daarom ook haar twijfels hebben over Starclan. Zou houd er van om alles geordend te hebben en alles duidelijk te hebben. Ze zal vrij nieuwsgierig ingesteld zijn naar dingen waar ze weinig tot niets van af weet. Tijdens haar trainingen zal ze dan ook alles tot in de detail willen weten en begrijpen. Lamb houd van het lot en vind dat je het niet moet tarten. Alles gaat zoals het gaat omdat het zo gaat, je kan niets tegen je lot doen. | Looks and Wolf Fur length: Short Fur pattern: Tuxedo Fur color: Black and white Eye color: One green one blue Nose color: Pink Pawpads color: Pink Whisker color: Pink Build: Slightly smaller than average Scars: None yet In tegenstelling tot de kalme, intelligente Lamb die alles met logica beredeneerd is er Wolf. Wolf zit veel simpeler in elkaar. Ze werkt puur op haar instinct en denkt niet overal even goed over na. Wolf vind haar plezier in vechten en het achtervolgen van prooi. Wolf is echter wel socially awkward te noemen en luistert vooral naar wat Lamb haar vertelt als ze een gesprek moet voeren. Wolf zal iets minder vaak naar boven komen omdat ze niet zo goed is met het hele sociale gedoe. Je zal haar dan vooral ook tegenkomen tijdens gevechten, de jacht of bij katten uit andere clans. Haar clangenoten zullen dus voor het merendeel ook niet van haar gespleten persoonlijkheid afweten. Enkel degene wie er per toeval achter kwamen of degene die ze genoeg vertrouwde om het te vertellen zullen het weten. |
Heya, Anouk hier. Ik rpg nu zo'n drie jaar en ook al bijna drie jaar op deze site. Ik ben hier vooral bekend als Hellhound en Rousepaw. Mijn 'about me' stukje staat voor een reden niet in de sheet. Dat is omdat ik het voor de verandering kort ga houden. Niet vertellen hoe graag ik een kitten van dit koppel wil spelen want dat doet haast iedereen en heeft niet zo veel effect na mijn idee. Met Kindred loop ik al een hele tijd in mijn hoofd. Ik zou haar dan ook graag willen uitvoeren in de rpg en het is natuurlijk leuker als ze dan ook familie zou hebben. Ik heb al eerder personages met DIS gespeeld en vond dat ook altijd enorm leuk. Je kan er namelijk veel meer mee, bijvoorbeeld nieuwe situaties creëren en het word ook niet saai om te bespelen gezien het er eigenlijk twee in één zijn. Haar persoonlijkheden zijn misschien niet al te duidelijk uitgelegd maar is er ook om gemaakt om verder te ontwikkelen en compleet te worden in de rpg. Ik wens iedereen succes, ook jullie met het kiezen. En mag het een mooi nestje voor dit tweetal worden ^^
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! za 29 okt 2016 - 0:38 | |
| Ik heb Panda helemaal omgegooid enkel haar prefix en uiterlijk zijn hetzelfde :'3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! za 29 okt 2016 - 15:27 | |
| Ik denk dat ik de aanmelding niet af ga krijgen. Dus meld ik me hierbij af. Toch ga ik het nestje stalken en in de gaten houden! |
|
| |
Derpje 109 Actief "Extremism is never the solution"
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! zo 30 okt 2016 - 15:32 | |
| Ik ga me afmelden, ik voel me echt schuldig dat ik dit doe. Al had ik echt willen meedoen alleen ik denk dat het me niet lukt om actief te houden... Sorry |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! zo 30 okt 2016 - 15:49 | |
| Heb nog wat dingetjes aan mijn aanmelding toegevoegd, maar ik denk dat 'ie nu écht af is. (: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! zo 30 okt 2016 - 22:09 | |
| Ik meld me hierbij ook af sorry <3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! ma 31 okt 2016 - 16:16 | |
| Mijn aanmelding is ook klaar :') Misschien dat ik nog wat kleine dingetjes toevoeg, maar dit is wel waar het op neer zal komen. |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 1 nov 2016 - 21:32 | |
| Ik ga me waarschijnlijk toch terugtrekken, sorry ;w; Het perfecte wil maar niet voor haar komen, dus gaat het 'm dan ook niet worden met activiteit en such |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! do 3 nov 2016 - 10:25 | |
| Vergeet niet dat morgen de deadline is! |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! do 3 nov 2016 - 16:59 | |
| nynke, het is nu goed, oké? je hoeft niks meer aan te passen! zelfs niet dat ene dingetjeHeel veel succes met kiezen, Bo en Nath! |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! do 3 nov 2016 - 17:58 | |
| Ik vroeg me af of jullie ook een tijd in gedachten hebben wanneer jullie de aanmeldingen gaan sluiten morgen? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 14:39 | |
| Oeh de deadline is vandaag! <'33 Veel succes met kiezen & veel succes iedereen die zich aangemeld heeft hehe c: |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 14:50 | |
| Veel succes iedereen die zich heeft aangemeld! Ik heb mezelf niet aangemeld maar ik weet zeker dat dit een top nestje wordt! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 15:09 | |
| |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 15:20 | |
| Oeh zo spannend <3 Succes allemaal, en ook voor Bo en Nath met kiezen offc ;D |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 15:46 | |
| Nogmaals heel veel succes allemaal ^^
En succes met kiezen Nath en Bo~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 15:50 | |
| ik kan niet wachten! (: nogmaals heeel veel succes iedereen, en in het speciaal Bo2 en Nath!! May the ods ever be with you ~ |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 16:27 | |
| c: suucwaaas everywone xD |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 16:50 | |
| |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! vr 4 nov 2016 - 17:00 | |
| Succes iedereen! Ook succes met kiezen Bo en Nathalie! |
|
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! | |
| |
|
| |
|