| {KittenSearch!} The family gets bigger! | |
|
|
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! ma 27 maa 2017 - 13:32 | |
| Ik kom ook weinig onn maar ik vind het goed! |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 25 apr 2017 - 11:29 | |
| Ik denk dat het weer tijd is dat iedereen weer een moontje omhoog gaat? Dus het nest van Lurk x Rough 4 moons, Heave en co 15 moons enz. ? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! wo 7 jun 2017 - 15:16 | |
| Aangezien het hele nestje inactief is, denk ik dat het goed is als ik Deerkit naar 5 moons ga doen? c: Want anders blijft ze zo sneu steken bij 4 moons (a) |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! wo 7 jun 2017 - 16:53 | |
| Ik vind het helemaal goed ^^
Met de komst van het nieuwe nestje van lurk, ace, puffin mag je kijken naar hun om leeftijd bij te houden. Ik zal het er ook steeds bij vermelden alst zo ver is ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! wo 7 jun 2017 - 16:59 | |
| |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! zo 11 jun 2017 - 19:28 | |
| Na overleg met Dieuw heb ik Finchkit overgenomen, zo heeft Deerkit in ieder geval een actieve broer <3 |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! wo 12 jul 2017 - 13:46 | |
| - Winddancer schreef:
- Deerkit. schreef:
- Zullen we de kittens naar 3 moons doen? c: dus dat Heave en de rest dan 14 moons wordt en Roughflower 24 moons als het goed is! als het te snel gaat moeten jullie t zeggen (:
En Lurkingshade & co 23,5 moons! Vergeet de papa en zijn familie niet xD Jaja, nu de kittens op 6 moons zitten.. Moeten ook Heave & Nest 3 maanden hoger, dus naar de 17 moons alweer. Lurk & Nest wordt dan dus 26,5 moons c: (Ik zeg 't maar even hier, was voor mij wel zo handig omdat het hier al uitgeschreven stond (A)) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 8:10 | |
| Hey, ik ben een tijdje niet actief geweest! Sorry! Maar zijn ze nu 6 maanden? Okee! |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 12:16 | |
| Je kan een pb sturen naar een admin en vragen om een apprentice naam, voor de ceremonie kan je dan een mentor zoeken en voor nu doen dat ze al een mentor heeft (een npc en door omstandigheden zou je kunnen doen dat ze daarom een nieuwe krijgt) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 12:18 | |
| - Thora schreef:
- Je kan een pb sturen naar een admin en vragen om een apprentice naam, voor de ceremonie kan je dan een mentor zoeken en voor nu doen dat ze al een mentor heeft (een npc en door omstandigheden zou je kunnen doen dat ze daarom een nieuwe krijgt)
Ik heb Moonkit/paw al ingeschreven voor kitten--> apprentice. Moet ik dan het nog steeds aan een admin vragen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 12:20 | |
| Hoeft niet, je kan doen dat ze later door omstandigheden heden apprentice is geworden? Te zwak door de reis o.i.d. Maar officieel zijn ze al allemaal bijna een moon apprentice (: (ze zullen ook wel bijna op 7 moons kunnen) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 13:48 | |
| Dus wát moet ik nu precies doen? Sorry, ik begrijp het niet helemaal precies. Moet ik dan ook nog posten nu ze nog kitten is? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 13:56 | |
| Je moet niks. Als jij wilt dat Moon nog kitten is doe je dat. Als je wilt dat ze gewoon met haar siblings apprentice is geworden, doe je dat. Dan stuur je een admin een pb voor de naamsverandering en verander je je post in t ceremonie topic en vraag je om een nieuwe mentor ipv kitten > apprentice. Dus zelf weten (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! di 19 sep 2017 - 17:19 | |
| Dankjewel! Ik ga dat laatste doen! |
|
| |
| Onderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger! | |
| |
|
| |
|