Bound by Guilt - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Bound by Guilt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Quietstep
Member
Bound by Guilt - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 2:00

Het was wel duidelijk dat hij iemand in gedachten had terwijl hij hierover sprak, maar het maakte hem ook niet echt meer uit. Om het nou te verbergen met allerlei metaforen was ook zoveel gedoe, en de kater voor hem was zeker niet achterlijk. Gelukkig was hij ook slim genoeg om niet te vragen naar Quiet's kinderlijke crush, een antwoord had de rood-witte kater natuurlijk niet echt. Hij kon wel de waarheid gaan vertellen, maar dat zou uiteindelijk niemand goed doen. Hem niet, en de kat waar hij aan dacht ook niet. Het was onmogelijk, het kon gewoonweg niet en hij zou er alles aan doen om zijn eigen gevoelens te onderdrukken. Crowfur leek het allemaal wel amuserend te vinden, en zei dat Quiet het goed te pakken leek te hebben. Op zich kon je dat wel zeggen, ja. Quiet haalde even hopeloos zijn schouders op, hij wist het immers ook niet meer. Hij keek plompverloren naar de zwarte kater, toen deze zei dat het waarschijnlijk nog een tijd zou blijven. Hij had hier helemaal geen zin in. Verliefdheid was een naar iets, en zijn moeder had al genoeg aangetoond dat het alleen maar voor ellende zorgde. Hij wilde het niet ook nog voor zichzelf uitzoeken. "Ik denk niet dat ik het kan proberen," miauwde de kater. "Het werkt simpelweg niet." Misschien dat Crowfur het wel zou begrijpen, gezien de kans groot was dat hij de helft uitmaakte van een romance tussen twee clans. "Het mág niet," werkte hij er nog uit, meer om zichzelf te overtuigen dat het allemaal gewoon geen goed idee was. Hij had geen enkel idee wat Crowfur nu van hem moest denken. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Bound by Guilt - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2017 - 20:56

Crowfur keek met een strakke blik naar Quietstep. Hij wist niet waarom, maar hij had het idee dat er iets goed mis was. Dat de crush die Quietstep had nooit te weten mocht komen dat de tom haar leuk vond. Of hem. Want als het gewoon om een ‘hij’ leek te gaan en Quietstep had moeite om daarvoor uit te komen, dan begreep Crowfur niet zo goed wat het probleem was. Hij was er vrij zeker van dat ze in de Clan heus wel zouden accepteren als twee toms verliefd op elkaar zouden zijn. Maar hij dacht niet dat dat het geval was. Dit kon wel eens goed zo’n geval zijn zoals hijzelf voor had gehad: een kat van een andere Clan. En als het dat was dan kon Crowfur hem moeilijk gaan aanmoedigen om stappen te ondernemen. Ja, hij was van mening dat als je echt gevoelens had dat je er gewoon voor moest gaan, maar als hij terugdacht aan zijn eigen ellende die hij ermee had gehad… Oké, hij had Leopardkit nu en hij was dolgelukkig met haar, maar hij wilde geen enkele andere kat laten doormaken wat hijzelf had doorgemaakt. Hij trok kort met zijn oortje. ‘Als je een crush hebt op een kat waarvan zij deel uitmaakt van wat ik denk waar zij deel van uitmaakt, dan zou ik het zeker niet aanmoedigen.’ En hoewel hij de vraag niet hardop sprak, keek zijn blik Quietstep strak aan. Heb ik gelijk? Zit ze in een andere Clan? Maar eigenlijk dacht hij dat de antwoorden op die vragen niet eens meer nodig had; het leek er duidelijk op dat Quietstep verliefd was op iemand die buiten zijn bereik viel. Ver buiten zijn bereik. Hij boog zich naar de tom toe. ‘Het is nog maar een crush,’ murmelde hij. ‘Blijf uit de buurt op Gatherings en misschien verdwijnen de gevoelens vanzelf. Je bespaart jezelf een hoop ellende en de kans dat Everstar je uit de Clan gooit.’ En nu hopen dat hij het niet volledig mis had.
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2017 - 0:30

Er leek iets te veranderen in de blik waarmee Crowfur hem aankeek, en Quietstep wist nu wel dat dit gesprek volledig de verkeerde kant op ging nu. Hij wilde helemaal niks kwijt over zijn stomme crush, het had allemaal namelijk toch geen zin. Het zou nooit wat worden, het mocht nooit wat worden, dus wat was het punt om erover te praten? Er was geen enkele manier waarop hij dit op zou kunnen lossen, en zodra iemand het wist, zou het alleen maar kunnen escaleren. Waarom kon hij niet gewoon iedereen een dienst doen en zijn bek een keer houden? Toch was het fijn dat er überhaupt iemand leek te zijn die naar zijn oneindige gezeik wilde luisteren. Toen Crowfur weer begon met praten, vernauwde Quietstep even zijn ogen. De kater leek even in raadsels te praten en het duurde even voordat Quietstep eruit was wat hij bedoelde. Crowfur dacht dat hij verliefd was op een kat uit een andere clan. Even kwam er een smal grijnsje op het gezicht van de rood-witte kater. Crowfur was aan het projecteren, dat kon niet anders. Zijn eigen chick kwam uit een andere clan. Crowfur vertelde hem dat het nog niet te laat was, dat hij haar moest vermijden, maar dat kon niet. Als Everstar hem de clan uitgooide voor deze reden, zou dat behoorlijk hypocriet zijn. "Nee, nee, dat is het niet," miauwde de kater, schuddend met zijn kop. Hij was nu uitzonderlijk lastig aan het doen, en dat wist hij. Maar hij kon hem moeilijk de waarheid vertellen, toch? Nou ja, het was niet alsof Crowfur het aan háár zou vertellen. "Het is gewoon beter als ik het vergeet." God, wat was hij weer ontzettend vaag. Maar hij vond het stiekem zo leuk.
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jan 2017 - 18:23

Crowfur voelde zijn pels warm worden toen Quietstep ontkennend reageerde. Mousedung! Had hij al te veel prijsgegeven over zijn eigen relatie? Tot nu toe wist niemand van zijn relatie buiten de Clan. Of nou ja. Zijn vorige relatie buiten de Clan. En hij wist dat dit misschien wel een goed moment zou zijn om het te delen met Quietstep, maar hij wilde het niet. Als hij zijn verboden relatie met iedereen zou delen aan wie hij een beetje advies had gegeven dat dicht in de buurt van zijn eigen verhaal kwam, zou hij aan iedereen zijn verhaal kunnen vertellen. Hell, dan zou hij net zo goed meteen naar Everstar kunnen stappen. Maar als Quietstep al in de gaten had dat het over zijn eigen leven ging, hield hij dat goed voor zich en liet hij dat niet bepaald merken. Zou het makkelijker zijn als de tom hem gewoon direct de vraag stelde? Hij was er niet echt bevriend mee of zo, maar… Hij had geen idee. Het leek hem namelijk ergens ook wel weer handig dat iemand het wist wanneer hem iets zou overkomen en Leopardkit alleen achter zou blijven. Iemand die haar misschien kon verdedigen wanneer de waarheid boven het licht kwam en hij er niet meer was om haar te beschermen, om zijn argumenten aan te halen dat het zijn schuld was en niet die van haar. Maar nee, het onderwerp ging weer terug naar de geheime crush van Quietstep en Crowfur deed geen moeite om dat te veranderen. ‘Als je het echt zo graag wilt vergeten dan was je er in eerste instantie nooit over begonnen,’ zei hij met een frons. ‘Het lijkt mij eerder dat je advies wil krijgen of gewoon je verhaal wilt vertellen, maar dat je het niet goed durft. Het is niet dat ik wil pushen of zo, maar…’ Hij bewoog wat ongemakkelijk met zijn oortjes. ‘Weet gewoon dat je altijd bij me terechtkan of zo.’ Hij kuchte en hoewel zijn houding vooral ongemakkelijkheid uitstraalde omdat hij dit niet vaak deed, lag er ook wel een warme blik in zijn ogen terwijl hij naar de tom keek.
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jan 2017 - 18:51

Het was best grappig hoe dit gesprek uit was gelopen. Het begon als een beleefde conversatie, en was uiteindelijk zodanig geëscaleerd dat Crowfur indirect zijn kleine geheimpje aan Quietstep had verteld. Natuurlijk vond de kater het zelf niet leuk, dat was duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal, maar Quietstep vond het lichtelijk amuserend. Toch was hij weer niet zo gemeen dat hij het meteen door ging vertellen aan iedereen. Hij wist zelf buitengewoon goed dat sommige dingen beter geheim konden blijven, dus beloofde hij zichzelf om zijn mond te houden over wie Leopardkit's moeder was. Hij wist niet eens wíé het was, of in welke clan ze zat. Hij was zich er alleen van bewust dát ze in een andere clan zat. Heel veel informatie had hij dus eigenlijk ook niet. Het was best vreemd om zo'n... intiem detail van een andere kat te weten, terwijl ze elkaar helemaal niet goed kenden. Het was alsof het feit niet in zijn hoofd thuishoorde. Maar het was nu te laat om er afstand van te doen, hij kon het niet meer vergeten. Hij vroeg zich af of hij door moest gaan over het onderwerp, maar Crowfur ging verder over Quiet's eigen crush en gaf daarmee aan dat hij het er vooral niet over wide hebben. Ook goed. "Als je het echt zo graag wilt vergeten dan was je er in eerste instantie nooit over begonnen," opperde Crowfur met een frons op zijn gezicht. Eh, tja, daar had hij een punt. Hij wílde het wel vergeten, hij wílde er wel van af, maar dat ging nou eenmaal niet vanzelf, toch? Ugh, liefde was zo'n vermoeiend iets. Crowfur liet nogmaals weten dat hij open stond voor advies, vragen en dat soort dingen, en Quiet knikte. Hij waardeerde het, maar hij had het gevoel dat erover praten dingen alleen maar erger zou maken. "Bedankt," miauwde de kater met een knik. "Ik waardeer het. Eigenlijk ben je de enige die er van weet," zei hij, zijn blik opzij gericht. Hij wilde anderen niet echt lastig vallen met zijn kleinzielige problemen. "Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Het zorgt toch alleen maar voor gedoe. Beter als ik m'n mond hou." Misschien zou hij binnenkort wel iemand anders tegen komen of zo.   
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 21:23

Hoewel Crowfur niet precies wist wat er gaande was en wat er rondspookte in het hoofd van de tom, kon hij wel raden dat het over een onderwerp ging die niet bestemd was voor alle oren. Hij had echter het idee dat Quietstep ook wel iets meer over hem wist dan hij liet doorschijnen, maar in elk geval begon de tom er niet over en Crowfur voelde zich ook niet geroepen om zijn geheim met hem te delen. De tom was immers aan hém advies komen vragen en niet andersom. Of nou ja. Hij had niet letterlijk advies gevraagd, maar hij was erover begonnen en dat toonde voor Crowfur toch wel aan dat hij graag wilde vertellen wat er op zijn maag lag. Maar misschien durfde hij niet omdat hij vond dat het niet bestemd was voor de oren van een Clanmate. Hij had zelf al te veel prijsgegeven over zijn eigen geheim, maar het leek er niet op dat Quietstep hem ging vragen wat het precies was of suggesties ging doen. En Crowfur voelde zich ook niet geroepen om uit zichzelf uitleg te geven. Als Quietstep erover zou beginnen, zou hij waarschijnlijk proberen om het onderwerp op de één of andere manier te omzeilen. Maar hij wist ook wel dat Quietstep veel te beleefd was om er verder over te vragen. En dat vond Crowfur wel een goed ding. Het was al erg genoeg dat de tom een vermoeden had dat er ook maar iets aan de hand kon zijn met Crowfur’s vorige relatie. Hij haalde zijn schouders op. ‘Het is aan jou om te beslissen met wie je het allemaal deelt. Natuurlijk moet je wel zorgen dat het bij de juiste katten terechtkomt. Er zijn natuurlijk altijd slijmballen in de Clan die je kunnen verklikken. Gelukkig voor jou hou ik niet zo van slijmen.’ Hij keek de tom veelbetekenend aan. Zonder de woorden uit te spreken, gaf hij eigenlijk aan dat het geheim van de tom veilig bij hem was. ‘Dat is een keuze die je zelf moet maken,’ mauwde hij op de woorden van de tom. ‘Ik heb niet bepaald het idee dat je me lastig kan vallen met je problemen. Natuurlijk moet je me er niet mee komen lastigvallen als ik net in een drukke bui ben of me niet goed voel, maar op momenten zoals deze mag je het gerust met me delen.’ Hij keek de tom kalmpjes aan. ‘Wat niet wil zeggen dat je het per se moet vertellen aan me, maar ik krijg steeds meer en meer het idee dat het je goed zou doen als je het toch op z’n minst aan iémand kan vertellen. En soms is het makkelijker om het aan een kat te vertellen die je niet zo goed kent dan aan een kat die je heel je leven kent.’
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 16:46

Hoe waren ze ook alweer op dit onderwerp gekozen? Hij kon zich eigenlijk niet meer herinneren dat hij er überhaupt over wilde praten. Misschien had hij zich per ongeluk versproken, misschien was het een onbewuste actie geweest. Eigenlijk wilde hij zich nu omdraaien en er vandoor gaan, want in zijn ogen kon dit alleen nog maar misgaan. Crowfur's advies was duidelijk geweest, en Quietstep zou er ook zeker aan denken als hij dingen op onvermijdelijke wijze alleen nog maar erger maakte. Hij drukte zijn poten stevig in de aarde, niet wetend hoe hij zich uit deze situatie moest redden. Hij voelde zich stom, ongemakkelijk. Hij wilde hier niet over praten, niet nu en niet ooit. Maar hij wilde ook weer niet gemeen of onbeleefd overkomen. Wat een gevangenis was het ook. Hij wilde rondjes rennen, krijsen. Een vaag mengsel van frustratie en kinderlijke verliefdheid. Gelukkig gaf Crowfur aan dat hij dit gesprek voor zich zou houden, maar vervolgens probeerde hij het uit hem te krijgen. Quietstep schudde driftig zijn kop. "Weet je," begon hij ietwat ongemakkelijk. "Vergeet het maar. Het doet er niet echt toe." Hij stond op, het was immers hoog tijd om te vertrekken. "Ik moet nu echt gaan. Doe de groeten aan Leopardkit," ging hij verder, met een vage glimlach op zijn gezicht. Vervolgens verwijderde hij zichzelf op moeilijke wijze uit het scenario. Wat een afgang.

- Topic uit -
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 feb 2017 - 16:11

Crowfur zag aan Quietstep dat hij echt in een tweestrijd met zichzelf was en even voelde hij zich schuldig omdat hij wel een beetje aan het aandringen was. Hij zou het zelf ook niet op prijs stellen als een kat dit bij hem deed, dus waarom deed hij het dan wel bij Quietstep? Misschien omdat hij zag hoe wanhopig het geheim van Quietstep de tom maakte. Het leek er echt op dat hij het aan de ene kant wel wilde vertellen, maar aan de andere kant ook gewoon voor zichzelf wilde houden. En ja, Crowfur gaf eerlijk toe dat dat hem wel nieuwsgierig maakte, maar ook weer niet zo nieuwsgierig dat hij boos zou worden als Quietstep zou kiezen om het voor zichzelf te houden. Het was nu ook weer niet zo dat de twee echt goede vrienden waren. Ja, ze konden een gesprek met elkaar hebben, maar het was niet dat ze echt beste maatjes zou worden. Misschien zat dat er nog wel aan te komen, maar voorlopig niet. Crowfur zou om heel eerlijk te zijn het geheim over Leopardkit ook niet willen delen. Quietstep mocht vermoedens hebben zo veel hij wilde, maar het was niet aan Crowfur besteed om deze te ontkennen, noch te bevestigen. Crowfur keek op toen Quietstep begon met spreken en zag aan de ongemakkelijke houding van de tom dat hij het liefste weg wilde gaan. Crowfur deed dan ook geen enkele moeite om hem tegen te houden toen zijn Clanmate aangaf dat hij de groeten aan Leopardkit moest doen en dat hij echt wel moest gaan. Hoewel Crowfur wel een vermoeden had waarom dat zo plotseling was, zei hij er verder niets over en gaf enkel een knikje. ‘Dan zie ik je misschien nog wel eens, Quietstep.’ En zonder iets te zeggen draaide hij zich om. Hij had immers toch wel wat jagen te doen, want Leopardkit zou hem de oren van zijn kop zeuren als hij geen prooi mee zou nemen waar ze mee kon spelen.

OOC: Topic uit
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Bound by Guilt   Bound by Guilt - Pagina 2 Icon_minitime

Bound by Guilt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: