|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:50 | |
| Guyz ik wordt echt blij van dit weer :3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:57 | |
| Ugh mn broer en mn grootmoeder spelen een spel en ze roepen de godganse tijd naar elkaar omdat ze allebei doof zijn xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:58 | |
| Ik vindt Ocean's en Tall's topic geniaal nu... Serieus Emma waar haal jij al die humor vandaan?! En deadline voor deputy shadowclan.. oehh spannend ben benieuwd wie het wordt!! @Bunny volgende kitten is al geboren in nestje. Als je tijd hebt met Never..... en serieus geniaal.. Hoe hard schreeuwen ze? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:02 | |
| Haha xD Ben blij dat je 't wat vindt @Butter, ik kan me voorstellen dat het op den duur haast irritant zou worden
Gotta go cook now guys! See y'all later! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:03 | |
| @Butter; oh sheez, sorry xD Mijn Never-inspiratie is compleet weg op het moment, pff xD Ik zal zien wanneer ik kan posten :') En ze roepen heel luid (a) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:06 | |
| @Bunny, kan je er nog om lachen?? Geeft niet, kan gebeuren. Safekit is geboren dus daarna komt Rosekit al. Zou het beter zijn als ik Rosekit geboren laat worden en dan Never en Rose laat posten?? (want er is al tussen gepost door Routpaw en Pantherpaw) @Emma ja zeker... ik houdt wel van wat humor in topics... al mogen ze soms ook serieus zijn maar het is gewoon.. tja.... geniaal. Grasgeesten, Schaduwgeesten uhm... Waternimfen.... serieus.. gewoon te goed.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:07 | |
| @Butter; ja, is goed, dan kan ik met never posten als iedereen geboren is hehe xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:08 | |
| @Bunny, Iedereen behalve Narrow en Faith. Haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:20 | |
| @Butter; jah, dan moeten die twee slome nog haha xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:26 | |
| @Bunny........... Neverland is degene met slome acties hier hahaha. Heb degene met Safekit een pb gedaan dat ze al kan posten. Daarna post ik met Ocean voor Rosekit's geboorte.
Laatst aangepast door Oceanbreeze op zo 16 okt 2016 - 15:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:28 | |
| Okay gister is er wat tussen gekomen toen ik wilde gaan posten, maar nu ik terug ben van werk heb ik de rest van de dag vrij, aka mn acctjes bijposten c:
also, hey guys~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:28 | |
| @Ja, ik weet het xD Ik post morgen wel. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:29 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:42 | |
| Ooh ik heb echt medelijden met de kits van Brindle, pijnlijk XD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:43 | |
| Jup stelletje stompies zijn het ook :') ... |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 15:46 | |
| @Butter; woeps, die @ was voor jou xD Was vergeten butter te typen (a) @Inge; ik twijfel zo hard tussen wind en shadow ugh xD
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 16:08 | |
| Ik weet je te vinden Bunny >3
How's life guys?
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 16:09 | |
| Yoooo Emma <3 Alles goed hier~ Lekker rustig~ hoe ist bij jou? Hoe waren je andere toetsen eig gegaan? ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|