Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 14:50

Guyz ik wordt echt blij van dit weer :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 14:57

Ugh mn broer en mn grootmoeder spelen een spel en ze roepen de godganse tijd naar elkaar omdat ze allebei doof zijn xD
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 14:58

Ik vindt Ocean's en Tall's topic geniaal nu... Serieus Emma waar haal jij al die humor vandaan?!
En deadline voor deputy shadowclan.. oehh spannend ben benieuwd wie het wordt!!
@Bunny volgende kitten is al geboren in nestje. Als je tijd hebt met Never..... en serieus geniaal.. Hoe hard schreeuwen ze?
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:02

Haha xD Ben blij dat je 't wat vindt @Butter, ik kan me voorstellen dat het op den duur haast irritant zou worden

Gotta go cook now guys! See y'all later!
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:03

@Butter; oh sheez, sorry xD Mijn Never-inspiratie is compleet weg op het moment, pff xD Ik zal zien wanneer ik kan posten :')
En ze roepen heel luid (a)
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:06

@Bunny, kan je er nog om lachen??
Geeft niet, kan gebeuren. Safekit is geboren dus daarna komt Rosekit al. Zou het beter zijn als ik Rosekit geboren laat worden en dan Never en Rose laat posten?? (want er is al tussen gepost door Routpaw en Pantherpaw)
@Emma ja zeker... ik houdt wel van wat humor in topics... al mogen ze soms ook serieus zijn maar het is gewoon.. tja.... geniaal. Grasgeesten, Schaduwgeesten uhm... Waternimfen.... serieus.. gewoon te goed..
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:07

@Butter; ja, is goed, dan kan ik met never posten als iedereen geboren is hehe xD
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:08

@Bunny, Iedereen behalve Narrow en Faith. Haha.
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:20

@Butter; jah, dan moeten die twee slome nog haha xD
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:26

@Bunny........... Neverland is degene met slome acties hier hahaha.
Heb degene met Safekit een pb gedaan dat ze al kan posten. Daarna post ik met Ocean voor Rosekit's geboorte.

Laatst aangepast door Oceanbreeze op zo 16 okt 2016 - 15:28; in totaal 1 keer bewerkt
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:28

Okay gister is er wat tussen gekomen toen ik wilde gaan posten, maar nu ik terug ben van werk heb ik de rest van de dag vrij, aka mn acctjes bijposten c:

also, hey guys~
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:28

@Ja, ik weet het xD Ik post morgen wel.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:29

@Bunny voor wie is je @?
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:42

Ooh ik heb echt medelijden met de kits van Brindle, pijnlijk XD
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:42

Het topic van Brindleleaf en familie is best dramatisch aan het worden Sad I love you
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:43

Jup stelletje stompies zijn het ook :') ...
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:45

Lieve stompies <3

http://strawpoll.de/899cx63

Ik ben benieuwd..
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 15:46

@Butter; woeps, die @ was voor jou xD Was vergeten butter te typen (a)
@Inge; ik twijfel zo hard tussen wind en shadow ugh xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 16:08

Ik weet je te vinden Bunny >3

How's life guys?

Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 16:09

Yoooo Emma <3 Alles goed hier~ Lekker rustig~ hoe ist bij jou? Hoe waren je andere toetsen eig gegaan? ;w;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: