|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:16 | |
| Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je gifs bewerkt in photoshop sheez, dat werd tijd (a)
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:25 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD
How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:
Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan Ik: *shit.. ik zie er maar twee???* 1 *woord* - Ablabs 2 *woord* - Ablativus van plaats 3 *woord* - Mooie ablativus 4 *woord* - Gewone ablativus 5 *woord* - Zeer gewone ablativus 6 *woord* - Interessante ablativus
sheez zeggen jullie echt ablativus? dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:26 | |
| - Hopkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD
How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:
Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan Ik: *shit.. ik zie er maar twee???* 1 *woord* - Ablabs 2 *woord* - Ablativus van plaats 3 *woord* - Mooie ablativus 4 *woord* - Gewone ablativus 5 *woord* - Zeer gewone ablativus 6 *woord* - Interessante ablativus
sheez zeggen jullie echt ablativus? dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a) Wat zeggen jullie dan?? Haha xD Normaal ken ik ze ook, maar dit was een zin van een pagina en het was zo van 'have fun' xD - #Awesome:
|
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:33 | |
| I suddenly am really happy about the fact that I do not have Latin - En ik ga in het Engels denken en praten als ik te lang naar Engels luister... Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:33 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hopkit schreef:
- Tallshadow schreef:
sheez zeggen jullie echt ablativus? dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a) Wat zeggen jullie dan?? Haha xD Normaal ken ik ze ook, maar dit was een zin van een pagina en het was zo van 'have fun' xD gewoon Ablatief, op z'n nederlands (a) Ik haat de zinnen van een pagina echt jah. Zeker als het een ongeziene is xD En dan determineren etc, ik begin al te zweten als ik eraan denk :') Of van die dingen als 'zoek alle bijzinnen' of 'alle hyperbata' like noo, dat zijn er een stuk of twintig :') |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:35 | |
| Omg, Emma, wanneer jij weer meer kan posten, dan moeten Tall en Rough een topic (: |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:45 | |
| @Emma; we zijn op het moment bezig met Vergillius, de Aeneas. We zijn nog maar bij de inleiding though, dus we hebben nog niet geweldig veel gedaan (a) Jullie? |
|
| |
Selena 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:47 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:53 | |
| tbh actieve Rough geeft me inspi voor een actieve Lurk~
He Em, de enigste leuke vakken dat er zijn... Zijn wetenschapsvakken <3 hehe Nooit Latijn gehad, alhoewel ik wel Latijnse benaming van shizz moest weten, maar das iets heel anders xD
Hey guys~
Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 17:56 | |
| Latijn is leuk though ^^ Vind ik toch xD Ik vind het in ieder geval leuker dan wetenschapsvakken maar dat is wss ikke :') |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:00 | |
| @Emma; sheez, ik ga maar duimen dat we dat niet gaan doen dan haha (a) Welk jaar zit je nu eigenlijk? Ik kan me niet herinneren of je even oud bent als ik maar ik heb steeds het gevoel dat je ouder bent xD Ik zit in het 5de nu btw :') |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:01 | |
| - Hopkit schreef:
- Latijn is leuk though ^^
Vind ik toch xD Ik vind het in ieder geval leuker dan wetenschapsvakken maar dat is wss ikke :') Ik haatte vroeger wetenschappen, toen lukte het opeens, en nu zit ik met 12u wetenschapsvakken en 16u wiskunde in de week HAHA rip <3 Emma, haha scheikunde is een eitje tho~ en het is zoveel leuker dan mensen eerst zouden denken <3 En voor mijn biotechniek vorig jaar moest ik vaak Latijnse dingen leren, zoals benamingen van planten, dieren, etc. Ook gwn bij sommige dingen in het labo gebruiken ze latijnse termen, maar die zitten best ver tbh xD Maar zo'n dingen zijn helemaal niet hetzelfde als een vak Latijn ofc~ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Selena 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:01 | |
| Hey Emma, Met mij gaat het goed, met jou dan? |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:02 | |
| Ik heb ook nooit Latijn gehad, maar moet nu echt zoveel benamingen kennen met mijn opleidingxD, ook al ben ik blij dat het alleen maar benamingen zijn, want dat valt te stampen...xD - Spoiler:
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:05 | |
| @Emma; oh man, wat ben ik dan stiekem toch wel blij dat ik Latijn heb laten vallen xp. Wel Grieks nof tho, dat kan ook echt zo zijn, we hadden laatst 5 precies dezelfde zinnen met steeds echt één mini verschilletje, en dan moesten we voor alle participia een andere vorm geven #rip
@Bo; 16 uur wiskunde!! Wtf, hoe overleef jij dat echt. Ik vind mijn 5 uur Grieks al veel xD - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2016 - 18:06 | |
| Hihi ik ben zo blij c:
Ik vind Latijn cool maar heb het niet |