|
|
Chicken Marlie 132 Actief give me the curly wurly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:37 | |
| Pfoeh, ja, Ocean is inderdaad wel jong met haar 12 moons, een teenmom ofzo xD Maar Innerstar was ook een jonge moeder, dat was wel leuk om te spelen omdat andere queens haar daardoor wat verafschuwde en juist zagen als onverantwoordelijk enzo. En Inner zelf had het er ook moeilijk mee, zo had ze Littlestream toen verstoten omdat ze ziek geboren was en Inner er niet mee wist om te gaan. En dankjewel <3 Ik doe heel erg mijn best om mijn karakter goed te onderbouwen en ook realistisch te bespelen, dat maakt dat ik RPG leuk vind c:
Jouw karakter vind ik ook heel cool btw (: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:38 | |
| Oh mennnnn... Jongens over iets meer dan een week kan ik eindelijk seizoen 7 van The Walking Dead kijken! ;D |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:41 | |
| - Beekit' schreef:
- Pfoeh, ja, Ocean is inderdaad wel jong met haar 12 moons, een teenmom ofzo xD Maar Innerstar was ook een jonge moeder, dat was wel leuk om te spelen omdat andere queens haar daardoor wat verafschuwde en juist zagen als onverantwoordelijk enzo. En Inner zelf had het er ook moeilijk mee, zo had ze Littlestream toen verstoten omdat ze ziek geboren was en Inner er niet mee wist om te gaan.
En dankjewel <3 Ik doe heel erg mijn best om mijn karakter goed te onderbouwen en ook realistisch te bespelen, dat maakt dat ik RPG leuk vind c:
Jouw karakter vind ik ook heel cool btw (: Haha en een oude partner..... die ook nog eens broer van Everstar is. Like, how does she do that!! Ja zo iets ja... Nu bij Ocean valt het wel mee Mousewish is ook jong moeder geworden en de enige andere Queen is Brindleleaf haar vroegere mentor. Daarbij heeft ze een moeder waarop ze kan leunen etc. Arme Littlestream.... Graag gedaan!!! Ik heb precies hetzelfde gek genoeg.. Dankje!!! |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:45 | |
| Misschien hebben meerdere mensen ook hoor, dat ze RPG juist leuk vinden om het creëren van een karakter. Dat is eigenlijk ook wel een beetje wat textbased-rpg inhoud. Ik doe vaak alsof er ook nog NPC queens zijn, omdat er ook zoveel weeskittens aanwezig zijn, vaak. En dat van Mousewish weet ik, speel er zelf eigenlijk ook een rol in met Raptorecho en Russetkit, die twee heb ik nu alleen even niet actief. En, np c: @Freedje; Damn, ja! Ik zelf zit dan nu nog in seizoen 6, ben eindelijk bijna on-track - SPOILER!:
GLENN :'( Ik heb zo hard gehuild, mijn vriend schrok xD
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:49 | |
| - Roughflower schreef:
- Misschien hebben meerdere mensen ook hoor, dat ze RPG juist leuk vinden om het creëren van een karakter. Dat is eigenlijk ook wel een beetje wat textbased-rpg inhoud.
Ik doe vaak alsof er ook nog NPC queens zijn, omdat er ook zoveel weeskittens aanwezig zijn, vaak. En dat van Mousewish weet ik, speel er zelf eigenlijk ook een rol in met Raptorecho en Russetkit, die twee heb ik nu alleen even niet actief.
En, np c:
@Freedje; Damn, ja! Ik zelf zit dan nu nog in seizoen 6, ben eindelijk bijna on-track
- SPOILER!:
GLENN :'( Ik heb zo hard gehuild, mijn vriend schrok xD
Oh ja!!! Ja klopt. Ik vind het wel prettig. Even schrijven en gewoon knop of 0 zetten. Niet dat mijn leven slecht is maar het is gewoon een leuke besteding van vrije tijd. Waarin ik op kan laden haha. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:51 | |
| - Shark schreef:
- Oh mennnnn... Jongens over iets meer dan een week kan ik eindelijk seizoen 7 van The Walking Dead kijken! ;D
Same<3 Man wat en ik daar al lang op aan het wachten xD - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 20:55 | |
| Yo tijd om deze snel bij te posten en dan slapen voor werk morgen rip xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:01 | |
| IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D: |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:03 | |
| - Shark schreef:
- IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet. Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:12 | |
| @Inner ja een korte pauze kan nooit kwaad haha |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:25 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Shark schreef:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.
Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!! Ik heb bij - Spoiler:
Tyreese's
dood wel even moeten huilen In spoiler is... SPOILER! XD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:27 | |
| - Shark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Shark schreef:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.
Tyreese's dood wel even moeten huilen
In spoiler is... SPOILER! XD Ik vond - Spoiler:
Hershels
dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:30 | |
| - Emberspark schreef:
- Shark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Shark schreef:
Hershels dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p Oh god ja - SPOILER!!!:
Die twee waren ook echt erg. Vooral die van Hershall! Die was echt slopend. Ook toen huilde ik. Bij Tyreese niet, tho, maar die vond ik ook vreselijk en onverwachts. Ik schrok wel.
Ik had nooit verwacht dat ik TWD leuk zou vinden, ben er echt pas aan begonnen begin deze zomervakantie met mijn vriend. Hij wou de serie zo graag kijken. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:32 | |
| - Roughflower schreef:
- Emberspark schreef:
- Shark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Shark schreef:
Hershels dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p Oh god ja
- SPOILER!!!:
Die twee waren ook echt erg. Vooral die van Hershall! Die was echt slopend. Ook toen huilde ik. Bij Tyreese niet, tho, maar die vond ik ook vreselijk en onverwachts. Ik schrok wel. Ik had nooit verwacht dat ik TWD leuk zou vinden, ben er echt pas aan begonnen begin deze zomervakantie met mijn vriend. Hij wou de serie zo graag kijken. Wat dacht je van - Spoiler:
toen Sophia uit die schuur kwam en dat Carol zo daarheen renden en dat iedereen gewoon niet wist wat ze moesten doen ;___;
Ik kijk het al best lang, twee jaar nu ofzo, en ik vind het echt zo leuk <3 - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:34 | |
| @Dieuw. Ja, dat was echt enorm erg! Toen kreeg ik ook kippenvel. OMG - SPOILER:
De dood van het zusje van Maggie... hoe heet ze ook alweer? Die vond ik zo heftig en zo onverwachts. Ik irriteerde me wel vaak aan haar, maar begon dr eindelijk een leuk karakter te vinden... en omg... t was zo erg :c
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:37 | |
| @Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk 3 & - Spoiler:
Je bedoelt Beth, ik vond haar ook niet super leuk ofzo, maar dat was ook echt zo'n grote shock.. Maar al die doden waren echt zielig: Merle, Andrea, Lori, Noah, etc..
Heb je t trouwens al afgekeken? - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 21:52 | |
| - Emberspark schreef:
- @Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk 3 &
- Spoiler:
Je bedoelt Beth, ik vond haar ook niet super leuk ofzo, maar dat was ook echt zo'n grote shock.. Maar al die doden waren echt zielig: Merle, Andrea, Lori, Noah, etc.. Heb je t trouwens al afgekeken? Ik heb het nog niet afgekeken. Vandaag heb ik de aflevering gekeken waarin - SPOILER:
Het wegleiden van de zombies bij Alexendria volledig mislukt is. Maggie wou opzoek gaan naar Glenn en Aiden er opstond haar te helpen. Euhm, Daryl was in een verbrand bos terecht gekomen toen hij, Sasha en Abraham terug zouden naar Alexendria omdat daar van alles aan de hand was. Maar door gekke mensen werd Daryl gescheiden van Sasha en Abraham. In het bos werd hij ontvoerd door drie mensen die vluchtte voor die gekke mensen, maar vervolgens werd hij, nadat hij ze geholpen had in de steek gelaten... etc etc...
Dat dus. Ik ben nog redelijk in het begin van Seizoen 6, maar dat zal niet voor lang zijn als het aan mijn vriend licht, haha xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 22:07 | |
| - Roughflower schreef:
- Emberspark schreef:
- @Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk 3 &
- Spoiler:
Je bedoelt Beth, ik vond haar ook niet super leuk ofzo, maar dat was ook echt zo'n grote shock.. Maar al die doden waren echt zielig: Merle, Andrea, Lori, Noah, etc.. Heb je t trouwens al afgekeken? Ik heb het nog niet afgekeken. Vandaag heb ik de aflevering gekeken waarin - SPOILER:
Het wegleiden van de zombies bij Alexendria volledig mislukt is. Maggie wou opzoek gaan naar Glenn en Aiden er opstond haar te helpen. Euhm, Daryl was in een verbrand bos terecht gekomen toen hij, Sasha en Abraham terug zouden naar Alexendria omdat daar van alles aan de hand was. Maar door gekke mensen werd Daryl gescheiden van Sasha en Abraham. In het bos werd hij ontvoerd door drie mensen die vluchtte voor die gekke mensen, maar vervolgens werd hij, nadat hij ze geholpen had in de steek gelaten... etc etc...
Dat dus. Ik ben nog redelijk in het begin van Seizoen 6, maar dat zal niet voor lang zijn als het aan mijn vriend licht, haha xD Aah daar, nou je hebt nog een week :') & nu pas besef ik me hoe veel er is gebeurd in een half seizoen sinds dien.. Je hebt nog veel leuke dingen te gaan ;p - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
Chicken Marlie 132 Actief give me the curly wurly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 okt 2016 - 22:11 | |
| @Dieuw; Ooohhh jeetje. Ik ben benieuwd en hou mijn hart vast ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |