Control



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Control

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Triple
Member
Control Three-face-mask-369x300
Bun/Hanna/Derp
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Triple
BerichtOnderwerp: Control   Control Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 13:55


De jonge kitten was rustig aan het rond lopen, al viel hem iets op. Waar was hij? Zijn kleine kraaloogjes keken rond, langzaam zocht hij ergens naar een warme plek. Iets wat hij zou kunnen vertrouwen, mmh. Zijn kleine kraaloogjes vielen op een oranje gestreepte kater, langzaam liep hij in de richting van de kater. Al kon hij nog niet geweldig lopen, hij kende deze niet maar ach. Er kon toch niks verkeerds zijn? Een grote grimas was rond de lippen van de kleine bruin gestreepte kater gekleurd, zijn stapjes gingen als voort eerst rechts dan links. Steeds voelde hij hoe het modderige zand aan zijn kleine kussentjes plakten, hij besloot er best vies bij te kijken al haalde hij kort zijn schouders op... Meeh, nu was hij toch al vies. Hij besloot de oranje kater aan te spreken, "Uuh Heii." Zijn stem klonk als of een muis tegen je stond te praten al klonk het wel warm. Hij probeerde daarbij even met zijn poot een zwaaiende uitdrukking te geven, hij slikte en voelde hoe zijn warme speeksel zijn keel binnen liep.

~Eerste post Hellhound
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Control Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Control   Control Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:14

Met een stevige pas liep de rosse kater het kamp in. Het was bijna sunhigh en hij was klaar met zijn jacht. Daar kwam nog bij dat hij zijn Young Ones een vrije dag had gegeven. Dat betekende dat er niet echt meer wat te doen was. Voor de verandering was de jacht goed gegaan en precies dat was wat wél uit kwam op het moment. Zijn poot deed nog steeds pijn als hij er te veel mee deed. Precies om die reden had hij juist een langere tijd voor jagen in gepland. Tijd over dus. Zuchtend nam de rosse kater plaats op een plekje in de zon. Nog geen seconde had hij zijn ogen gesloten om te rusten toen er een klein stemmetje klonk. "Uuh Heii." Hellhound draaide zijn kop om een nog jonge kitten te zien staan. Het bruin van zijn vacht was amper van de modder te onderscheiden. Schattig ding. Maar waar de kater niet blij mee was, was dat de kitten alleen rond liep in het kamp. Waren de Mothercats het hele gebeuren met de honden nu al weer vergeten ofzo? "Hallo kleine, wat doe jij helemaal hier?" Zijn stem klonk rustig en een beetje gedempt. Eerst eens kijken of hij die informatie uit de kitten kon halen voor hij er Mothercats op zou aanspreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple
Member
Control Three-face-mask-369x300
Bun/Hanna/Derp
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Triple
BerichtOnderwerp: Re: Control   Control Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:47

De jonge bruin gestreepte kitten keek de oranje grote kater aan, hij was best erg wollig de kater voor hem en GROOOT. De kat had zijn kop omgedraaid en op dat moment kwam de kitten erachter dat hij beter had weg moeten rennen, al was het nu al te laat. De jonge kitten keek om zich heen of hij ergens nog back-up had staan of andere katten die hem zouden kunnen redden van dit kitten etende monster, al leek deze niet meer zo eng toen het begon te praten. "Hallo kleine, wat doe jij helemaal hier?" Vroeg de oranje kat zijn stem klonk rustig en een beetje gedempt. Al was dat vast een vermomming voor zijn monsterlijke vorm, hij had geen wapens. Al keek hij naar zijn poten, nee te pluizig waren deze. "Nou meneer.. Dat weet ik zelf niet eens meer." Piepte de kitten onschuldig, al was het wat hij zei wel waar want ja... Waar was hij eigenlijk? Zijn ogen tuurde rond, er waren katten en er waren geuren. Er was gras en er was steen, er waren houten dingen en er was een boom. Waar waren ze? Hij slikte, de kat voor hem maakte hem bang door zijn enorme grote. "Uuuh god monster wilt u me alstublieft niet opeten? Of ben ik te lekker?" Sprak de kitten smekend waarna op zijn laatste zin hij probeerde om zichzelf te proeven, de kitten tilde zijn poot op en nam er een hap in. Het deed pijn en er kwam bloed uit, al wist hij nu wel hoe het proefden. "Volgens mij ben ik niet lekker meneer." Piepte de kitten waarna het bloed van zijn poot begon te likken, hij had er een duidelijke hap van genomen waardoor er bloed uit zijn poot kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Control Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Control   Control Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 13:38

Het kleine bruine bolletje leek wat meer te aarzelen over zijn actie. "Nou meneer.. Dat weet ik zelf niet eens meer." Typisch een kitten geheugen, niet geweldig lang. De bruine tabby keek wat om zich heen voor hij weer naar Hellhound keek. "Uuuh god monster wilt u me alstublieft niet opeten? Of ben ik te lekker?" Kwam er op een smekende toon van de kitten. Enorm schattig maar een totaal verkeerde redenering. Bovendien, God? Dat was iets soortgelijks aan Starclan en mooi niet dat hij leek op een Starclan kat. De rosse kater keek verbaast op toen de kitten in een van zijn voorpootjes beet. En niet zachtjes ook. Al snel kreeg de omringende vacht een rode kleur. Nou kon hij dit waarschijnlijk aan de Mothercats gaan verklaren en logisch zou het niet klinken. "Volgens mij ben ik niet lekker meneer." Zachtjes schudde Hellhound een keer met zijn kop, deze kitten was een apart geval. De Elite Member draaide zich helemaal richting de kitten en legde zijn kop op zijn poten om op gelijke hoogte te komen. "Ik ga jou geen pijn doen, dus doe jezelf ook maar geen pijn. Katten zijn geen eten." Vertelde de rosse kater zo rustig mogelijk tegen de kitten. Ze zouden zo wel zijn wondje schoon moeten gaan maken, door al die modder zou het kunnen gaan ontsteken. Maar eerst even rustig zien te krijgen voor hij er wat mee ging doen. Dat bewees zich keer op keer de beste oplossing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Control   Control Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Control
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: