Once in a lifetime - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Once in a lifetime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rousebell
Member
Once in a lifetime - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimema 24 apr 2017 - 14:33

Als hij maar niet dacht dat ze zijn zachte gegrinnik niet zo opmerken. Nu ze haar ogen gesloten had was ze alerter op elke kleine beweging en elk klein geluid. ‘Rousepaw,’ zei Jaypaw op een wel heel wanhopige manier. Ze moest dan ook haar best doen om niet in de lach te schieten. Daarnaast moest ze ook nog het snorren inhouden door al zijn kleine likjes. ‘Ga alsjeblieft niet dood. Ik heb je nodig in mijn leven.’ Het inhouden van haar lach werd als maar moeilijker en moeilijker. Ze had al lang kunnen lachen eigenlijk, hij was er toch al achter. Maar nee ze wilde per se weten hoe hij dit zou gaan oplossen. Een flinke zet tegen haar zij was het resultaat. ‘Akelige kat die dat je er bent. Ik dacht echt dat je iets kreeg of zo en was echt in alle staten. En ja, ik weet dat je me zit te jennen, Rousepaw. Ik mag er misschien wel zo uitzien, maar ik ben echt niet zo dom, hoor.’ Rousepaw proestte de staart van haar vriend uit zodra hij probeerde haar daarmee te kietelen. "Okay okay ik geef me over", zei ze waarna ze begon te lachen. Ze had die lach zo lang in moeten houden dat het nu wel even mocht. "Maar je hebt echt geen flauw idee hoe zwaar dood spelen is man!" riep de jonge kattin vervolgens uit. Niets was minder waar. Je moest elke kleine beweging inhouden en dan ook nog eens alles realistisch houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Once in a lifetime - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 20:53

Jayflame wierp een strakke blik op Rousepaw, maar hij dacht nu in elk geval niet meer dat ze zou gaan sterven. En als hij eraan terugdacht, was het ook wel heel toevallig geweest dat ze juist op dat moment van zijn rug was geschoven en op de grond was gevallen terwijl ze normaal gezien gewoon wel goed op zijn rug had gelegen. Dat had ze natuurlijk zelf gedaan. Hij vroeg zich af of het geen zeer moest hebben gedaan toen haar lichaam met een klap op de grond belandde, want ze had natuurlijk niet kunnen bewegen omdat hij anders direct in de gaten had gehad dat ze maar een toneelspel speelde. Maar goed. Hij had haar eerder op de dag ook geplaagd, dus hij nam aan dat het zijn verdiende loon was. Toch was het gejaagd kloppen van zijn hart niet bepaald iets leuks om aan te voelen, maar daar had zij geen last van natuurlijk. Hij rolde met zijn ogen toen ze begon te lachen, maar kon het niet laten om even met haar mee te doen. Maar dan ook maar heel even, hoor. “Medelijden met je heb ik toch niet,” zei hij plagerig tegen haar. “Hoewel ik me wel afvraag of je je geen zeer hebt gedaan toen je jezelf van mijn rug op de grond hebt laten vallen. Ik heb zelf de klap gehoord en die was niet leuk om aan te horen. Je gaat echt veel te ver in je rol, Rousepaw. Dadelijk moet je tijdelijk je carrière onderbreken omdat Mistgaze je moet verzorgen.” Hij keek zorgelijk naar zijn beste vriendin en een deed een rondje om haar heen om haar te controleren. Hij checkte de zijkant waar ze op gevallen moest zijn en liet zijn blik naar een bult glijden die zich op haar kopje bevond. “Kijk nou wat je gedaan hebt!” Meteen begon hij zachtjes over de bult te likken. “En dat allemaal omdat je me terug wilde pakken voor wat ik deed. Had dat niet op een iets minder dramatische manier gemogen?” Hij zuchtte zelf een keer dramatisch en likte daarna weer haast teder over haar bult. Bultje.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 18:05

“Medelijden met je heb ik toch niet,” reageerde Jaypaw waarop de zilvertabby haar tong naar hem uitstak. “Hoewel ik me wel afvraag of je je geen zeer hebt gedaan toen je jezelf van mijn rug op de grond hebt laten vallen. Ik heb zelf de klap gehoord en die was niet leuk om aan te horen. Je gaat echt veel te ver in je rol, Rousepaw. Dadelijk moet je tijdelijk je carrière onderbreken omdat Mistgaze je moet verzorgen.” Vrijwel direct begon Rousepaw te opnieuw te lachen. Het was inderdaad best een flinke klap geweest die ze waarschijnlijk nog wel even ging voelen. De kater liep een rondje om haar heen, waarschijnlijk om te bekijken of ze nog heel was na die val. “Kijk nou wat je gedaan hebt!” De manier waarop hij het uitbracht en het feit dat hij er meteen zachte likjes over begon te geven liet haar grinniken. “En dat allemaal omdat je me terug wilde pakken voor wat ik deed. Had dat niet op een iets minder dramatische manier gemogen?” zei Jaypaw waarna hij een keer zuchtte. "Weetje... Jij had net zo goed Medicine cat apprentice kunnen worden. Kijk je dan bezig zijn," zei Rousepaw met een purr in haar stem. Eigenlijk zouden de rollen omgedraaid moeten zijn. Dat was meestal dan ook wel zo maar deze keer was het anders en dat was ook juist wel grappig. "Pas op hea, straks geef ik je weer een kopstoot." De plagerige toon in haar stem was duidelijk op te merken.
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 12:27

Jaypaw rolde met zijn ogen, maar kon het niet laten om toch even te grinniken. Ze had dan ook wel gelijk. Hij gedroeg zich ook wel alsof er iets heel ergs met haar was, maar hij wilde gewoon niet dat ze gewond zou raken. Het zou voor haar rank niet fijn zijn en voor haarzelf ook niet. En dat alleen maar omdat ze wat onnozel met elkaar aan het spelen waren. Maar hij wist ook wel dat Rousepaw er minder mee in zat dan hijzelf en dat de bult naar een paar dagen wel zou verdwijnen. Bovendien zag je het bijna niet als je niet wist dat het er was, maar hij wilde gewoon niet dat zijn beste vriendin pijn zou lijden omdat ze aan het dollen waren met elkaar. “Ik denk dat als ik medicine cat’s apprentice wordt dat ThunderClan vergaat,” zei hij met een knipoog. De waarheid was dat hij dacht dat niemand hem dan zou accepteren. Hij dacht sowieso niet dat StarClan een ThunderClanner met een bloedlijn die half BloodClan was zou accepteren in hun midden, maar dat zei hij niet hardop tegen Rousepaw. Ze hoefde niet te weten dat hij meer met zijn roots bezig was dan dat hij wilde laten blijken, hoewel zij ook wel wist dat hij vaak het mikpunt van getreiter in de Clan was. En nu ze haar rank had, was het nog belangrijker dat zij zich er zo min mogelijk mee bemoeide waardoor Jaypaw expres niks zei tegen haar als het weer zover was. Of toch bijna niets zei. “Je laat het,” zei hij streng zijnde. “Je moet nu goed rust nemen en eh…” Hij dacht kort na. “Poppy Seeds innemen?” Dat was letterlijk het enige medicijn dat hij onthouden had van zijn bezoekjes aan Rousepaw. Hij snorde en verhief zich vervolgens op zijn achterpoten waarna hij met zijn voorpoten tegen haar flank duwde met de bedoeling om haar omver te krijgen.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 19:49

De kater kon het niet laten om toch even te grinniken om haar reactie. “Ik denk dat als ik medicine cat’s apprentice wordt dat ThunderClan vergaat,” reageerde Jaypaw met een knipoog. De zilvertabby grinnikte even, zo erg zou het nooit zijn. Mistgaze was er natuurlijk ook nog en die zou zoiets nooit laten gebeuren. “Je laat het,” reageerde de kater streng op haar dreigementje. Kort grinnikte Rousepaw. Alsof ze ooit echt naar hem zou luisteren. Dat had ze eigenlijk nog nooit gedaan. “Je moet nu goed rust nemen en eh…” Er hing een korte stilte tussen de twee katten voor Jaypaw weer opsprak. “Poppy Seeds innemen?” Meteen schoot Rousepaw in de lach. Ze had de kater best een paar keer papaver zaden gegeven tegen de pijn van zijn wonden en dat had dus hierin geresulteerd. "Misschien maar goed dat je geen Medicinecat apprentice bent geworden, jij zou de hele clan verslaaft aan papaver zaden maken." Het was vrij moeilijk praten gezien ze nog steeds een beetje na schudde van het lachen. Ze kon het al helemaal voor zich zien, een hele clan verslaaft aan de papaver. "Het is maar een bultje, daar is echt geen papaver zaad voor nodig." Ze had eerst even op adem moeten komen voor ze het laatste wist uit te spreken. De duw die Jaypaw haar wilde geven zag ze aankomen. Mooi rolde ze met de beweging mee en rolde een stukje door tot ze een vossenlengte of twee van de kater vandaan op haar rug lag. Met haar voorpoten sloeg ze voor de grap een beetje in de lucht voor ze haar ijsblauwe ogen weer op de kater richtte.
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 20:46

Jaypaw deed net alsof hij beledigd was door het feit dat Rousepaw hem praktisch gezien hier gewoon stond uit te lachen, al zou ze natuurlijk zelf met kracht ontkennen dat ze dat ooit gedaan had. Nee, want ze was super onschuldig. Dat was ze altijd al geweest. Geloofde je het zelf? Hij in elk geval al niet. De tom richtte zijn blik op de she-cat toen ze begon te spreken en rolde met zijn ogen. “Jij kan ook echt overdrijven, zeg,” klaagde hij. Alsof hij dat écht zou doen. Hoewel… ze zou waarschijnlijk wel gelijk hebben, want hij zou geen andere remedie weten voor de problemen van katten. En hij zou het ook behoorlijk awkward vinden als hij bijvoorbeeld een queen moest helpen met een bevalling. Bij sommige dingen konden toms beter niet betrokken raken en een bevalling was daar één van. Hij zag zichzelf al half flauwvallen terwijl hij de queen hielp om rustig te worden. Al dat bloed en zo. Hij probeerde zich voor te stellen hoe een bevalling er uitzag, maar hield daar algauw mee op, concluderend dat het echt niets voor hem zou zijn. En dan had je natuurlijk nog de elders die boos op je werden en om je konden klagen zo veel ze maar wilden. Daar zou hij enkel geïrriteerd van raken. Bovendien dacht hij niet eens dat de Clan hem zou accepteren als medicine cat zijnde en dat idee maakte hem toch wel een beetje verdrietig. Zijn aandacht werd getrokken door Rousepaw die raar aan het doen was een paar vossenlengtes van hem vandaan en al snel ging hij naar haar toe. Hij zette zijn poten aan weerszijden van haar lichaam alsof hij een ShadowClanner tegen de grond hield, keek haar dreigend aan en begon haar toen plagende likjes te geven over haar wang. “Je bent zo’n schattige kitten,” zei hij vervolgens op een achterlijke manier waardoor zijn stem in de hoogte schoot. “Je leek echt op een kitten. Rousekit. Zo schattig.” Hij grinnikte en deed zijn voorpoot tegen haar wang. “Koetsjiekoe.”*

*: Dat geluid dat je soms ook wel eens naar baby's maakt of plagerig zegt als je iemand in z'n wang knijpt. Ik kon het niet omschrijven XD

Laatst aangepast door Jayflame op ma 5 jun 2017 - 20:27; in totaal 1 keer bewerkt
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 mei 2017 - 10:14

“Jij kan ook echt overdrijven, zeg,” klaagde Jaypaw over haar ‘de hele clan verslaaft’ theorie. De zilvertabby begon zich af te vragen of zoiets ooit echt was gebeurd. De medicine cat die er achter kwam dat de dingen goed werkte tegen de pijn zou ze best te veel kunnen hebben uitgedeeld waardoor er katten verslaaft raakte. Straks kwam de hele clan achter je aan omdat ze zo nodig papaverzaad wilde hebben. Dat zou was zijn. Nu lag ze in ieder geval nog op haar rug op de bosgrond. Eigenlijk was het wel grappig om zo met je poten in de lucht te slaan. Jaypaw kwam boven haar staan, een poot aan elke kant. Ondanks dat hij een dreigende blik in zijn ogen had, bleef Rousepaw droogjes terugkijken alsof ze geen idee had wat er gebeurde. Zachtjes spinde ze bij de likjes over haar wang. “Je bent zo’n schattige kitten,” de manier waarop hij dat uitsprak zorgde dat zijn stem verschoot en heel hoog werd. Rousepaw proestte even van het lachen. Dat klonk pas belachelijk. “Je leek echt op een kitten. Rousekit. Zo schattig.” De kater grinnikte om het idee en wreef met zijn voorpoot over de wang die hij zonet gelikt had. “Koetsjiekoe.” Rousepaw stak haar tong een keer naar de kater uit voor ze haar achterpoten tegen zijn buik zette. Met haar tenen begon ze in zijn buik te kneden, net een kitten tegen die van de moeder om melk op te wekken.

[Dat is al de tweede keer dat je d’r Rout noemt ey ;-;]
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:36

Jaypaw hoefde niet veel moeite te doen om zich te herinneren hoe Rousekit er uit had gezien toen ze nog maar een kitten was. Zij was immers de enige die toenadering naar hem had gezocht en hem direct had geaccepteerd voor wie hij was. Hij kon zich vaag herinneren dat het door één of ander dom ongeluk was gekomen dat ze met elkaar in contact waren geraakten dat het vanaf daar steeds beter tussen hun ging. Andere kittens wisten natuurlijk al dat zijn vader een BloodClanner was en de oudere kittens wisten wel wat dat inhield, maar de jongere kittens niet en doordat zij bang waren gemaakt door verhalen over de BloodClan, hielden ze hun nodige afstand van Jaypaw. Alleen zijn moeder, zusje en broertje leken van hem te houden. En Rousepaw natuurlijk. Hoewel hij het gevoel had dat zijn zusje en broertje zich de laatste tijd onaangenaam voelden in zijn buurt. Hij zou er binnenkort wel graag achter willen komen waarom dit zo was. De toms aandacht werd weer getrokken door Rousepaw toen deze met haar achterpoten zijn buik begon te bewerken op de manier waarop Jaypaw vaak kittens tegen de buik van hun moeder had zien drukken. “Ja hoor,” zei hij lachend. “Ik zal je dadelijk wel wat melk geven.” Hij trok een raar gezicht naar haar en bleef plagerig boven haar hangen. Eigenlijk was het gevoel tegen zijn buik niet eens zo heel onaangenaam: ze deed het zachtjes en het kietelde, maar ook weer niet zo erg dat hij zich weg wilde trekken. “Als je zo doorgaat, mag je me gerust ook een massage geven op mijn rug.” Hij knipoogde plagerig naar haar. Hij liet zijn blik naar de blauwe ogen van zijn beste vriendin glijden en herinnerde zich nog dat hij een moon of twee à drie geleden een crush op haar had gehad. De huid onder zijn pels werd warm van het idee dat toe te moeten geven en dus wendde hij snel zijn blik af, hopend dat ze zijn gedachten niet toevallig kon raden of zo.

OOC: Kan één van jullie twee de naam niet veranderen of zo? xD En je had eigenlijk met Rousepaw hierop moeten reageren. Zou hilarisch geweest zijn hahaha
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 15:06

“Ja hoor,” reageerde de kater lachend. “Ik zal je dadelijk wel wat melk geven.” Er verscheen een plagerige blik in de ogen van de kater. Kort stak Rousepaw haar tong naar hem uit waarna ze even glimlachte. "Yay," zei ze vrolijk grinnikend. Ze had geen flauw idee meer hoe de melk eigenlijk had gesmaakt. Dat was inmiddels als weer zo vreselijk lang geleden. “Als je zo doorgaat, mag je me gerust ook een massage geven op mijn rug.” Hmm, dat was eigenlijk ook nog wel een idee. Rousepaw bracht haar bovenlichaam wat omhoog zodat ze hem een lik over zijn borst kon geven. Vervolgens liet ze zich weer zakken, rolde haar lichaam om en schoot vooruit onder de kater uit. Haar lichaam hield ze laag maar haar staart hoog zodat die over zijn buik en kop zou kietelen. "Als jij me naar het kamp draagt geef ik je die massage," sprak ze met een grijns op haar gezicht. Want hey, wie wilde er nou niet een gratis lift?

[Dat mag Kip dan doen want Rouse bestaat langer mwahahaha]
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:10

Jaypaw snorde zachtjes. Hij vond het prachtig hoe ze hier weer bezig waren elkaar te plagen en alles wat daarbij kwam kijken. Hij had het onbezorgde leven gemist en hij vond het prettig om daar naar terug te gaan, al was het maar voor heel even. Want vanaf het moment dat ze zich weer in het camp zouden bevinden, zouden ze hun gebruikelijke taken weer op zich moeten nemen. Hij zou misschien een opdracht krijgen en zij zou waarschijnlijk door Mistgaze uit het camp gestuurd worden om herbs te gaan halen of wat ze dan ook moest gaan doen. Of misschien was er inmiddels weer een kat ziek geworden en moest Rousepaw zich daar weer over ontfermen. Het deed Jaypaw lichtelijk zuchten, maar natuurlijk hield hij zijn gedachten voor zichzelf. Hij was er immers trots op dat zijn beste vriendin dit allemaal bereikt had in haar leven en een duidelijke, veilige toekomst voor zich uit kon stippelen met haar nieuwe rank, maar soms wilde hij wel eens dat de dingen een klein beetje anders waren gelopen. Natuurlijk zei hij dit nooit hardop en ging hij dit ook nooit hardop zeggen, want hij wilde haar geen slecht gevoel geven of het idee geven dat hij het haar niet gunde, want dat deed hij natuurlijk wel. Hij zou ook op de eerste rij staan als Mistgaze al haar kennis had doorgegeven en Rousepaw haar laatste naam zou ontvangen. “Deal,” antwoordde hij grijnzend op haar woorden en gaf haar een zetje zodat haar staart hem niet meer kietelde. Vervolgens kroop hij op een niet bepaald charmante manier onder haar door en ging rechtop staan zodat haar poten van de lucht geheven werden. Hij zakte echter op zijn vier poten neer zodat ze zichzelf wat beter kon schikken op zijn rug en nadat hij het idee had dat ze goed lag, ging hij pas richting het camp. “Je moet echt niet veel zwaarder worden,” zeurde hij. “Je wordt groot. Mijn kleine meisje wordt groot.” En hij deed net alsof hij moest huilen. Hij overdreef natuurlijk. In beide gevallen, want ze was helemaal niet zwaar en ook helemaal niet zo groot. Zowel lichamelijk als mentaal. Hij grijnsde om zijn gedachten. “Ik zweer dat als je tijdens het masseren dadelijk een verkeerde spier raakt waardoor ik mijn training niet fatsoenlijk kan volgen dat ik je morgen de hele tijd lastig kom vallen,” zei hij waarschuwend, merkend dat ze het camp al bijna bereikt hadden.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 16:22

“Deal,” antwoordde de kater grijnzend voor hij haar een zetje gaf. Rousepaw moest haar best doen om niet in lachen uit te barsten toen ze zag op wat voor een manier de kater zich onder haar door waggelde. Zodra hij rechtop ging staan werden haar vier poten van de grond gelicht. Tot haar opluchting ging hij eerst weer liggen zodat ze op een comfortabele manier zou kunnen liggen. “Je moet echt niet veel zwaarder worden,” klaagde de kater een paar secondes nadat ze waren vertrokken richting het kamp. “Je wordt groot. Mijn kleine meisje wordt groot.” De manier waarop hij het zo zielig uit sprak liet hem net een vader lijken. "Pfff, je klinkt net Hurricanesteps." Even grinnikte ze waarna ze hem met haar staart een tikje tegen zijn flank gaf. "En je moet blij zijn dat ik lichter ben dan ik lijk dus niet zo zeuren." De twee katten vervolgde hun weg richting het kamp. Eigenlijk was het wel makkelijk, persoonlijk vervoer waar je zo goed als geen moeite voor hoefde te doen. “Ik zweer dat als je tijdens het masseren dadelijk een verkeerde spier raakt waardoor ik mijn training niet fatsoenlijk kan volgen dat ik je morgen de hele tijd lastig kom vallen,” waarschuwde de kater haar tegen de tijd dat ze in de buurt van het kamp kwamen. "Ik ga er gewoon voor zorgen dat jij geen warrior meer kan worden zodat ik je altijd in de gaten kan houden en jij niet in nóg meer problemen komt." Rousepaw stak haar tong naar hem uit en grinnikte vervolgens. Wat was dat nou weer voor een idioot plan?
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 15:25

Jaypaw glimlachte lichtjes toen ze het over haar vader had. Hurricanesteps. Het was natuurlijk wel een vette warriornaam, maar Jaypaw dacht niet dat hij zo wilde heten. In elk geval was Rousepaw’s vader altijd heel goed geweest voor Rousepaw, maar veel had hij niet met Rousepaw’s vader gepraat. Dat was ook meestal niet nodig geweest, want Hurricanesteps had zich voornamelijk met trainingen en andere Clanzaken beziggehouden als Jaypaw en Rousepaw met elkaar aan het spelen waren. Hij glimlachte terwijl hij terugdacht aan die tijd. Aan de tijd dat ze nog jong waren en dat ze nog onbezorgd rond konden rennen in de nursery. Nu hadden ze opeens grote verantwoordelijkheden op zich gekregen en zou hij binnenkort warrior worden terwijl zij waarschijnlijk de verantwoordelijke van de medicine cat den zou worden als Mistgaze haar rank op zou geven of zou sterven. Hij dacht dat Mistgaze echter nog wel wat moons te gaan had en dat Rousepaw zich op dat vlak dus geen zorgen moest maken. Hij rolde met zijn ogen toen zijn beste vriendin haar opmerkingen maakte. “Ja, commander,” sprak hij plagend tegen haar en grinnikte toen ze haar plan voorlegde aan hem. “Doe dat maar niet,” zei hij. “Dadelijk kiest StarClan me dan nog uit om mee medicine cat te worden van ThunderClan. Dan is de Clan al helemaal gedoemd. Ze hebben jou nu al en dat is al zo een ramp.” Hij grinnikte toen het camp tevoorschijn zag komen en de doorntunnel waar ze door moesten gaan. Zonder waarschuwing sprong hij naar beneden zodat er wat takjes in het gezicht van Rousepaw zouden komen en begon hard te lachen waardoor een paar katten raar naar hun keken. “Sorry,’ grinnikte hij. “Dat moest ik echt even doen.” Hij zakte door zijn poten en liet Rousepaw van zich af stappen. “Waar krijg ik mijn massage?” vroeg hij vervolgens en hij gaf haar plagerig een klein zetje.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jul 2017 - 18:22

“Ja, commander,” reageerde de kater plagend. Jaypaw moest grinniken om het plan dat ze hem vertelde. “Doe dat maar niet,” sprak hij. Het was ook geen plan dat ze echt zou uitvoeren. Dan zou ze helemaal gek worden door zijn gezeur. “Dadelijk kiest StarClan me dan nog uit om mee medicine cat te worden van ThunderClan. Dan is de Clan al helemaal gedoemd. Ze hebben jou nu al en dat is al zo een ramp.” Rousepaw grinnikte even maar gaf de tabby kater wel een tikje met haar staart. Zonder lessen zou Jaypaw het waarschijnlijk vreselijk doen op haar rang. Maar waarschijnlijk gold het zelfde voor haar. Inmiddels kwam het kamp in zicht. De zilvertabby schrok zich kapot van de onverwachte duik van Jaypaw en blies de takjes zo veel mogelijk uit haar gezicht. Heerlijk. De kater leek het in ieder geval leuk te vinden aangezien hij vrij hard lachte. “Sorry,’ grinnikte de kater nog. “Dat moest ik echt even doen.” Rousepaw rolde een keer met haar ogen voor Jaypaw zich liet zakken zodat ze van hem af kon stappen. “Waar krijg ik mijn massage?” vroeg de kater haar vervolgens met een zacht zetje. Meteen sprintte Rousepaw van hem weg, naar een hoekje in de schaduw. "Niet meer omdat je me net takken liet eten," riep ze over haar schouder tijdens het rennen. Nadat ze in de schaduw tot stilstand was gekomen draaide ze zich weer om richting de kater. "Nee, grapje. Kom hier," sprak ze waarna ze Jaypaw met haar staart wenkte te komen.
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 20:59

Hoewel Jaypaw het echt hilarisch vond dat hij Rousepaw zojuist half en half door een doorntunnel had gesleurd, leek de medicine cat’s apprentice zelf het niet echt grappig te vinden. Jaypaw kende zijn beste vriendin echter goed genoeg om te weten dat ze het voornamelijk speelde en dat ze dus niet echt boos op hem was. En als ze dat wel was, zou dat snel genoeg weer overgaan. Ze hadden immers wel vaker meningsverschillen gehad of dingen die ze niet prettig vonden als de ander het gedaan had, maar daar waren ze altijd als goede vrienden overheen gekomen. Jaypaw kon zich eerlijk gezegd geen leven meer voorstellen zonder zijn beste vriendin en hoopte dat ze haar Clan nog heel lang als medicine cat’s apprentice en daarna als de volgende medicine cat mocht dienen. Hij zou haar het hardste toejuichen als ze haar nieuwe naam zou krijgen en een apprentice onder haar hoede zou mogen nemen. Hij zou het vooral fantastisch vinden als ze een apprentice kreeg die koppig als de pest was en niet echt luisterde. Hij grijnsde nu al bij het idee hoe de langharige tabby daarop zou reageren. Hij rolde met zijn ogen toen ze haar opmerking maakte en trok een pruillip, maar grinnikte toen ze hem dan toch wenkte en liep naar haar toe. “Ja hoor, commander,” zei hij grijnzend. Daarna liet hij zich vrij overdreven op zijn buik zakken en maakte er nog een overdreven kreunend geluidje bij ook. “Is het verstandig dat ik hier aan begin?” mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen haar. Vervolgens wierp hij een wantrouwige blik op de apprentices’ den en vervolgens op de nursey. “Ik zweer dat als er zich morgen roddels gaan verspreiden over ons en over wat we nu doen dat je diegenen persoonlijk mag vertellen dat StarClan tegen je gezegd heeft dat hun een ernstige toekomst te wachten staat.” Het zou niet de eerste keer zijn dat er grapjes en opgepaste opmerkingen werden gemaakt omdat Rousepaw en hij heel close waren, hoewel Rousepaw dat meestal toch nooit te horen kreeg omdat het vooral in de apprentices’ den werd gedaan en erger was geworden nadat ze vertrokken was naar de medicine cat’s den.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:49

“Ja hoor, commander,” sprak Jayflame na met zijn ogen gerold en even gegrinnikt te hebben. De kater liet zich op zijn buik zakken alsof hij een of andere oer oude elder was in plaats van een young warrior. “Is het verstandig dat ik hier aan begin?” mompelde de kater. Er verscheen een grijnsje op de kop van de zilvertabby voor ze haar twee voorpoten op zijn rug zette. "Nope," sprak ze waarna ze rustig met haar poten in zijn rug begon te kneden. Het was belangrijk om niet al te grof te beginnen natuurlijk. “Ik zweer dat als er zich morgen roddels gaan verspreiden over ons en over wat we nu doen dat je diegenen persoonlijk mag vertellen dat StarClan tegen je gezegd heeft dat hun een ernstige toekomst te wachten staat.” Rousepaw rolde een keer met haar ogen waarna ze even stopte met masseren. "Dan laat ik gewoon een van hun gaan liggen en dan zal ik die eens goed masseren," sprak ze met een lichtelijk onheilspellende toon in haar stem. Vervolgens verplaatste ze haar poten en zette goed kracht zodat de ruggenwervel van Jayflame wat kraakte. Een stijve rug moeten losmaken was niet altijd even pijnloos maar het klonk wel altijd even leuk naar haar mening. Echt pijn zou het bij de kater niet hebben gedaan omdat hij nog jong was en geen stijve spieren had.
Jayflame
Member
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 aug 2017 - 14:32

Jaypaw grinnikte toen hij de toon van zijn beste vriendin hoorde en rolde met zijn ogen. Hij wist wel dat Rousepaw hem niet opzettelijk pijn zou doen en dus was het voor hem iets makkelijker om gewoon te gaan liggen en te vertrouwen op de handelingen die ze bij hem zou uitvoeren. Als hij één iemand vertrouwde binnen ThunderClan was zij het wel. De rest waren allemaal ontzettend irritant en hij kon niet bepaald zeggen dat hij echt vrienden was met iemand anders binnen zijn Clan, hoewel dat misschien ook wel te maken had met zijn eigen attitude. Maar ja, wat wilde je dan? Hij hoorde bijna elke dag roddels over hem die niet waar waren en die verwezen naar zijn afkomst. Hij deelde ThunderClan en BloodClan in zijn bloed en dat zou ook altijd zo blijven. Rousepaw had hem gelukkig geaccepteerd voor wie hij was en had hem altijd gezegd om zich niks aan te trekken van die roddels, was zelfs al meerdere keren kwaad geworden in zijn plaats. Nu mocht ze dat niet meer omdat ze haar nieuwe rank had en neutraal moest blijven, maar Jaypaw wist hoe erg het zijn beste vriendin wel niet ergerde dat ze er niks tegen kon beginnen. “Stoute Rousepaw,” zei hij met een grijns. “Het is juist de bedoeling dat je ze geneest, niet dat je ze verwondt.” Maar hij vond het idee dat ze dat zou doen bij iemand anders die hem pestte wel leuk en dus zei hij er verder niets meer over. Dat kon ook niet, want zijn botten kraakten opeens en Jaypaw liet een kreun ontsnappen. “Hé, hallo, ik moet nog warrior worden, hoor,” zeurde hij. “Dadelijk verpest je mijn kansen nog.” Je kon aan zijn stem echter horen dat hij ermee aan het lachen was. Toen begon hij te lachen, al klonk het wat krampachtig. “Wist je nog in de nursery toen je me daar masseerde?” Hij grijnsde vervolgens smalend. “Ik kan me nog herinneren dat daar een oudere tom rondliep die altijd heel opvallend naar je keek. Ik snap nog altijd niet dat je dat niet in de gaten had. Hij viel echt totaal op je.” Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.

OOC: We moeten binnenkort echt eens een nieuw topic openen voor deze twee (: (maar dit topic is zo leeeuk <3) + Jaypaw is op magische wijze een warrior geworden in dit topic lol
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   Once in a lifetime - Pagina 2 Icon_minitime

Once in a lifetime
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: