We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ben aan het oppassen en die kinderen zouden al een tijdje moeten slapen. Ze liggen in bed maar gaan maar niet slapen T^T iemand tips?
Ze een slaappil geven of tegen hun hoofd meppen met 'n kussen is meestal wel effectief.
Nee, grapje xD Ik weet het niet zeker, want ik ben namelijk geen kinderexpert, maar misschien doen ze het wel om aandacht van je te krijgen? Of dat ze denken dat ze je niet serieus moeten nemen omdat je toch maar een oppas bent? Tja ik ben ook niet bekend met dit soort dingen - omdat ik gek word van kinderen namelijk, ik vind het al irritant als ze voor me in de rij staan bij de supermarkt en beginnen te roepen om niks - dus ik kan je niet helpen vrees ik.
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Voorlezen werkt zeer goed. En als ze wat jonger zijn, dus rond de 6 jaar, werkt het meestal door wat fantasie te zeggen of zo'n een verhaaltje te vertellen. Ze uitdagen helpt ook vaak. Ik heb zelf jongere sibs en doe babysitten vaak voor wat extra's en die dingen helpen meestal wel ^^
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Heb ze net al vanalles voorgelezen, ze hebben een ventilator en het speelgoed dat ze graaf in hun bed wilden. Ze liggen nu boven nog wat te 'lezen' omdat ze vinden dat ze niet moe zijn :/ maar ze zouden dus al een tijdje terug moeten slapen. Weet nu niet of ik ze moet laten en wachten totdat ze in slaap vallen of boos moet worden
@Freedje: haha ja prop er wat slaappillen in, dan zijn ze zeker rustig xD Naja is mn eerste keer dat ik hier oppas. Normaal luisteren kindjes wel naar de grote boze Elena Maar deze niet echt :')
Walnutdrop
Member
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”