Algemene Onzin Topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:14

@Luca; de lessen vallen redelijk mee, het is alleen het feit dat onze klas een heel lawaaierige groep van meer dan 30 man en 4 verschillende richtingen is pff xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:15

KIJK HOE CUTE DEZE KAT IS <3  (Zegt de kattenhater, *hum*)

Spoiler:
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:16

Redpaw* schreef:
@Luca; de lessen vallen redelijk mee, het is alleen het feit dat onze klas een heel lawaaierige groep van meer dan 30 man en 4 verschillende richtingen is pff xD

Jemig, mijn groep zitten nu 27 mensen met ook verschillende richtingen, maar dat valt reuze mee. Arme jij
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:21

Walnutdrop schreef:
Flintstrike schreef:
Walnutdrop schreef:
Iemand zin om een ava voor mij te maken? Ik ben er niet zo goed in ^^'

Heb je foto's? Misschien kan ik wel wat proberen. (:

Ehh ik heb er wel een paar denk ik ^^
KLIK:
KLIK:

En haaaii, school zo vreselijk? xD

Ik heb niks te doen, dus stiekem ook wat geprobeerd uwu

Spoiler:
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:21

Nightthorn schreef:

Spoiler:

Kattenhater? Wut?
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:24

Quietstep schreef:
Walnutdrop schreef:
Flintstrike schreef:
Walnutdrop schreef:

KLIK:
KLIK:

Ik heb niks te doen, dus stiekem ook wat geprobeerd uwu

Spoiler:

nawww <3 yus daaankje
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:27

Walnutdrop schreef:
Flintstrike schreef:
Walnutdrop schreef:

KLIK:
KLIK:

Hierbij mijn probeersels
Spoiler:
Nightthorn
Member
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:35

Crowfur schreef:
Nightthorn schreef:

Spoiler:

Kattenhater? Wut?

Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.

En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!"
"Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"

Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten.
Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.

Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site.
Frostfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:52

Weekendd, al heb ik serieus niks hoeven doen op school de laatste twee dagen. x'3 (Nog geen normaal rooster.)
Mensen die een topic willen met Frost, Crescentpaw, Stonekit, Mistfeather of Timberlion? Want ik verveel me echt dood. xD

@Hierboven, Ik ben wel een kattenpersoontje. Razz
Hou ook heel veel van honden wel. :")
Flintstrike
Member
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 16:59

@Frostfaith: Ik wil wel een topicje, maar verwacht niet teveel want ben net nieuw en geen idee hoe dit allemaal werkt haha
Frostfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:05

Yee is goedd! c: En maakt helemaal niks uit natuurlijk.
Moet je wel eerst een clan kiezen en je skills en attributies aanvragen, haha. Anders kan je de rpg nog niet in. ^.^
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:06

Nightthorn schreef:
Crowfur schreef:
Nightthorn schreef:

Spoiler:

Kattenhater? Wut?

Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.

En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!"
"Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"

Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten.
Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.

Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Smile
Flintstrike
Member
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:22

Frostfaith schreef:
Moet je wel eerst een clan kiezen en je skills en attributies aanvragen, haha. Anders kan je de rpg nog niet in. ^.^

Clan aanvraagje staat d'r al, maar dan moet ik nog maar eventjes achter die andere twee aan
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:28

ieeeh karbonkel
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:28

Ah weekend en ik heb het alweer zo druk verdomme haha xD

hoe dan ook, haai mensjes~
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:30

Crowfur schreef:
Nightthorn schreef:
Crowfur schreef:
Nightthorn schreef:

Spoiler:

Kattenhater? Wut?

Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Smile

Waarom een katten site? De logica ontgaat me.
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:37

@Waz; hee, niet om je te stalken ofzo, maar heb je m'n pm al gelezen? c:
Mistfeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:42

Flintstrike schreef:
Frostfaith schreef:

Clan aanvraagje staat d'r al, maar dan moet ik nog maar eventjes achter die andere twee aan

Yesyes doe dat. Als het is gelukt moet je het zeggen. c:
En als je vragen hebt, stel ze maar.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:45

@Bun: Ohja sorry, daar wilde ik nog even goed naar kijken maar dan vergeet ik t weer x'D
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:46

@Waz; haha, is niet erg hoor c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: