|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:14 | |
| @Luca; de lessen vallen redelijk mee, het is alleen het feit dat onze klas een heel lawaaierige groep van meer dan 30 man en 4 verschillende richtingen is pff xD
|
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:15 | |
| KIJK HOE CUTE DEZE KAT IS <3 (Zegt de kattenhater, *hum*) - Spoiler:
|
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:16 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Luca; de lessen vallen redelijk mee, het is alleen het feit dat onze klas een heel lawaaierige groep van meer dan 30 man en 4 verschillende richtingen is pff xD
Jemig, mijn groep zitten nu 27 mensen met ook verschillende richtingen, maar dat valt reuze mee. Arme jij |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:21 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Flintstrike schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Iemand zin om een ava voor mij te maken? Ik ben er niet zo goed in ^^'
Heb je foto's? Misschien kan ik wel wat proberen. (: Ehh ik heb er wel een paar denk ik ^^
- KLIK:
- KLIK:
En haaaii, school zo vreselijk? xD Ik heb niks te doen, dus stiekem ook wat geprobeerd uwu - Spoiler:
|
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:21 | |
| - Nightthorn schreef:
- KIJK HOE CUTE DEZE KAT IS <3 (Zegt de kattenhater, *hum*)
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:24 | |
| - Quietstep schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Flintstrike schreef:
- Walnutdrop schreef:
Heb je foto's? Misschien kan ik wel wat proberen. (: Ehh ik heb er wel een paar denk ik ^^
- KLIK:
- KLIK:
En haaaii, school zo vreselijk? xD Ik heb niks te doen, dus stiekem ook wat geprobeerd uwu
- Spoiler:
nawww <3 yus daaankje |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:27 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Flintstrike schreef:
- Walnutdrop schreef:
- KLIK:
- KLIK:
En haaaii, school zo vreselijk? xD Hierbij mijn probeersels - Spoiler:
|
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:35 | |
| - Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die. En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!" "Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!" Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten. Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin. Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:52 | |
| Weekendd, al heb ik serieus niks hoeven doen op school de laatste twee dagen. x'3 (Nog geen normaal rooster.) Mensen die een topic willen met Frost, Crescentpaw, Stonekit, Mistfeather of Timberlion? Want ik verveel me echt dood. xD @Hierboven, Ik ben wel een kattenpersoontje. Hou ook heel veel van honden wel. :") |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 16:59 | |
| @Frostfaith: Ik wil wel een topicje, maar verwacht niet teveel want ben net nieuw en geen idee hoe dit allemaal werkt haha |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:05 | |
| Yee is goedd! c: En maakt helemaal niks uit natuurlijk. Moet je wel eerst een clan kiezen en je skills en attributies aanvragen, haha. Anders kan je de rpg nog niet in. ^.^ |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:06 | |
| - Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.
En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!" "Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"
Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten. Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:22 | |
| - Frostfaith schreef:
- Yee is goedd! c: En maakt helemaal niks uit natuurlijk.
Moet je wel eerst een clan kiezen en je skills en attributies aanvragen, haha. Anders kan je de rpg nog niet in. ^.^ Clan aanvraagje staat d'r al, maar dan moet ik nog maar eventjes achter die andere twee aan |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:28 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:28 | |
| Ah weekend en ik heb het alweer zo druk verdomme haha xD
hoe dan ook, haai mensjes~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:30 | |
| - Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.
En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!" "Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"
Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten. Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Waarom een katten site? De logica ontgaat me. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:37 | |
| @Waz; hee, niet om je te stalken ofzo, maar heb je m'n pm al gelezen? c:
|
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:42 | |
| - Flintstrike schreef:
- Frostfaith schreef:
- Yee is goedd! c: En maakt helemaal niks uit natuurlijk.
Moet je wel eerst een clan kiezen en je skills en attributies aanvragen, haha. Anders kan je de rpg nog niet in. ^.^ Clan aanvraagje staat d'r al, maar dan moet ik nog maar eventjes achter die andere twee aan Yesyes doe dat. Als het is gelukt moet je het zeggen. c: En als je vragen hebt, stel ze maar. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:45 | |
| @Bun: Ohja sorry, daar wilde ik nog even goed naar kijken maar dan vergeet ik t weer x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 17:46 | |
| @Waz; haha, is niet erg hoor c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|