|
|
130
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story wo 24 aug 2011 - 21:02 | |
| Is goed Secret. Wie ben je nog meer? Ben je Rogeu? Want dat kun je me daar echt heel erg mee helpen ^^ |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 26 aug 2011 - 13:09 | |
| *Sorry dubbele post, maar de volgelingen. Rogeus, kunnen jullie reageren? Want dat heb ik zo juist gedaan. Het is nogal een lange post |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 26 aug 2011 - 14:12 | |
| Sorry, ik wou even iets opbiechten x3 Ik heb het gisteren met Fire&Holly over de blindheid van Dotpaw gehad. Fire zei dat als Dotpaw blind werd gelijk ook elder werd, En jup, fat vind ik hartstikke zonde. Toen had Hollypaw het over een litteken. Dat vond ik een beter idee. Een litteken boven haar oog, like scar - Spoiler:
Maar ze wordt niet blind :3 |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 26 aug 2011 - 16:42 | |
| Is er nog plaats.. voor een aanhanger van Darkfire? Laatheid..? Welnee :') |
|
| |
130
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 26 aug 2011 - 19:39 | |
| Gaan we verder met dat topic in TC voor de aanhangers? Of gaat dat later pas verder? :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
73
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 26 aug 2011 - 21:03 | |
| Heb jij met dew gereageerd? Want dan kan het gewoon verder hoor ^^
Natuurlijk mag je mee doen met darkness, erg graag zelfs. Silverwing.
Kun je goede posten schrijven secretflower? want dan moet je de keus maken of je bij dark wil horen of bij de goede thunderclan katten? |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 27 aug 2011 - 11:02 | |
| Yellow word ook aanhanger -als ik haar paswoord vind xD - Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
345
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 27 aug 2011 - 11:20 | |
| Dotpaw: Ja ik had het gelezen, ik was er alleen vergeten op te reageren ^^'' Sorry. Maar wel coowl, dan word ze op 2 manieren herrinerd aan Darkfire. 1: Ze is natuurlijk haar aanvaller. 2: Darkfire heeft zelf ook 2 van die grote littekens over zijn rechter oog . Heb er ook zin in! XD |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 27 aug 2011 - 11:41 | |
| Ik heb er oom zoveel zin in X3 Alleen hou ik het een beetje op omdat ik warrior moet worden D: Hoop dat het niet irri voor jullie is.
Hawkstripe doet niet mee. Want ik ben hawkie en ik heb al een belangrijke rol ;3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 27 aug 2011 - 12:15 | |
| |
|
| |
130
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 27 aug 2011 - 19:39 | |
| @Darkfire: Ja, ik heb al een tijdje terug met Dewy gereageerd :3 Vandaar dat ik het me afvroeg xD ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 28 aug 2011 - 1:22 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story ma 29 aug 2011 - 8:11 | |
| Ohw Sorry Dew, je hebt gelijk ik ben het gewoon vergeten. Ik ga morgen reageren. Ikm moet vandaag werken, mischien vanavond nog. Iets nieuw bedacht waar ik héel lang over aan het na denken ben: Idee Wat nou als Darkfire kits krijgt?. *Nu jullie dit gelezen hebben vallen jullie ogen uit jullie schedels XD* Maar hij heeft op een één of andere manier dan kittens verwerkt bij een van de poezen in de Thunderclan. Zwak momentje? XD. Het is pas achteraf, op het topic van de thunder volgelingen. Dat is dan het topic maar het komt er niet helemaal in voor. Ik heb geen zin om Weer zo,n topic te hebben XD Vooral niet met ''Hem" Maar hij is ook een gewone kater en heeft bepaalde behoefte...omg XD *Het blijkt pas later als hij de clan uit verbannen is, dan onthult de poes het pas want ze moeten er toch uit, ze blijven in de Thunderclan.* Maar het gaat mij dan meer om de kits zelf. Jullie snappen waar ik naar toe wil, Hawkfrost,Brambleclaw.Tawnypelt. 3 kits. Alleen zitten ze met z,n 3en allemaal in het zelfde nest. Ze zien er anders uit maar hebben een andere naam. Als jullie dit plan leuk vinden, moeten jullie het maar zeggen. Dan geef ik meer info over hoe ik het in mijn hoofd heb, en hoe de kittens er uit zien en zijn.
Ik heb alleen nog een ding.... Welke poes wil zich opofferen?.. XD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story | |
| |
|
| |
|