|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 11:49 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 14:00 | |
| Inderdaat, dit stond even een tijdje stil. Ik zal reageren op het topic van Summerbreeze, sorry ik had niet in de gaten dat je al had gereageerd ^^'' Maar Grayclaw en ik, hebben nu een topic waar we de afspraak maken van de aanval. Daarna zal ik 'Het training topic van Brightpaw maken, met wat er allemaal gebeurd. Dan kan de aanval beginnen. Over Tigerpaw: Ik heb zijn depri al eerder gelezen in de topics, erg leuk fire Ik denk dat het mischien leuk is, dat Tigerpaw het wel begint te vermoeden. Doordat Darkfire precies lijkt op de kat die hij in zijn dromen ziet. Later als hij ouder is, en Darkfire heeft de clan al verlaten.Dan komen ze elkaar tegen. Darkfire voert een smalend gesprek met de jonge kater, zoals hij altijd doet ^^'' Dan verteld hij dus ook gemeen, dat hij de moordenaar van Tigerpaw's moeder, Honeyfeather is. Er ontstaat natuurlijk een gevecht enz, en tegen die tijd brijen we er een gaaf slot aan tussen die twee. BTW, Als iemand van een account/kat af wilt. Darkfire is altijd beschikbaar |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 14:22 | |
| Omg! sorry i am so ashame! Tigerpaw, is voor mijn gevoel een kater naam, maar dat moet niks uit maken. Sorry! XD Inderdaat, mischien een litteken aan elkaar, dat ze het blijven herinneren zou ook wel gaaf zijn XD. yea, ik heb insp voor dit ^^ |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 17:49 | |
| Oke Firelion, is goed |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 18:34 | |
| |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 19:40 | |
| Ik wil neit veel zeggen, maar Blacksoul staat er neit bij :S |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 19:47 | |
| Nee, ik bedoel het topic waarmee we bezich zijn. bij het donderpad, daar moet jij nog reageren. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 30 maa 2012 - 22:29 | |
| En als het nog steeds mag. Ik wil Brightpaw uit zware depressie nog steeds laten overstappen naar Windclan. Al hangt het er nog wel een beetje van af hoe het allemaal loopt. Er kan altijd nog van alles veranderen ^^ En aangezien in nu toch nog een topic heb met Fireheart kan ik dat ééne plannetje nog uit voeren dat Brightpaw Fireheart in vertrouwen neemt en hem alles verteld, maar dar Fireheart het eerst nog niet geloofd, tot er van alles en nog wat gebeurd ^^. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 31 maa 2012 - 9:30 | |
| Wanneer ongeveer worden de kittens geboren ? nog voor de grote vakantie, of erna ? ^^ Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 31 maa 2012 - 10:02 | |
| Oké, wat ijn Holly's zwakste plekken? Gewonde angstige apprentice die beslist niet terug wilt naar TC? Of... Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 31 maa 2012 - 10:10 | |
| indd, heel goed smoke awsome. Ik heb alleen nog steeds mijn twijfels over de dat Windeclan plan. Want, als Darkfire verbannen is heeft ze toch geen problemen meer in the Thunderclan? ik zal reageren Gray |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 31 maa 2012 - 10:15 | |
| Like I said, het hangt er van af hoe het loopt ^^ Want wat me ook leuk lijkt is dat ze een Windclan kat ontmoet en dat die Windclan kat haar wilt helpen. Dan word het zo danig erg dat Brightpaw het niet meer trekt en dat die Windclan kat voor stelt dat ze zich bij de Windclan voegt. Natuurlijk weet Brightpaw dat dat bijna het onmogelijke is. En op dat moment komt Hollystar met een patrouille. Hollystar heeft alles gehoord en is berijd haar bij de Windclan te laten voegen. Wat me dan ook nog leuk lijkt is dat andere katten haar heel erg wantrouwen.
So, what do you think? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story | |
| |
|
| |
|