|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 12 apr 2012 - 21:06 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 15 apr 2012 - 12:03 | |
| Kunnen de Rogues al binnekort aanvallen? |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 15 apr 2012 - 12:06 | |
| ik denk het wel. ik zal dan het topic er voor aanmaken, en dat hier vermelden
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 15 apr 2012 - 12:06 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 15 apr 2012 - 12:07 | |
| Ik heb het gevoel bijna. Want Brightpaw is aangevallen. Dotpaw ook. En volgens mij gaan ze naar het kamp toe om hun te waarschuwen. En dan denk ik dat in dat topic het kamp ook aan gevallen word. Ik denk dat het zo gaat.
Wat vind je van mijn idee? Die ik heb door streept?
|
|
| |
Lianne ಠ_ಠ 14
| |
| |
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 17:32 | |
| Hai mensen. Brightpaw had weer een training. Maar haar gevoelens hadden haar al verteld dat het geen gewone training zou worden. Het zou een horror training worden! Ze zouden een gevecht training hebben. Maar Darkfire had vermoedens, vermoedens over dat Brightpaw tegen andere katten had verteld over zijn vreselijke daden. Hoe hij met Brightpaw om ging, en hoe hij een Windclan kat van het leven had beroofd. Tijdens die horror training had Brightpaw uiteindelijk toegegeven. En toen voel Darkfire haar aan. Er kwam een andere kat bij om haar te helpen; Nightpaw, maar die apprentice werd al snel van het leven beroofd. Toen kwam Dotpaw er bij, Darkfire heeft haar ééne oog blind gemaakt. Brightpaw was ondertussen al buiten bewustzijn door de wonden en klappen die Darkfire haar had aangedaan. Toen is Brightpaw gevlucht naar het kamp - niet wetend dat de groep Rogues en Bloodclan katten met Shadowclan katten onderweg zijn onder leiding van Grayclaw en Darkfire. Brightpaw weet niet of Dotpaw haar nou wel of niet volgt. Nu is Brightpaw in het kamp en gaat ze Fireheart vertellen wat er gebeurd is. Zo dra dat allemaal gebeurd is komen de rogues, Shadowclan katten, en Bloodclan katten samen met Darkfire en Grayclaw het kamp binnen dringen. En dat ontstaat er natuurlijk een fantastisch gevecht! http://warriorcats.bigforumpro.com/t5733-time-of-fightingDus wacht af, en reageer zo dra je reageren kan! Dit geld zo wel voor de aanhangers van Darkfire als de katten die aan de kant van Thuderclan staat. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 18:07 | |
| Angelpaw, dit is een gevecht wat alleen ThunderClan aangaat, en enkele rogues met ShadowClankatten. Tenzij je speciale toestemming krijgt, lijkt het antwoord me 'nee' (:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 19:26 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 19:39 | |
| Blacksoul wil graag aanvallen (: wil iemand nog specefiek tegen haar vechten? |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 19:59 | |
| - Blacksoul schreef:
- Blacksoul wil graag aanvallen (: wil iemand nog specefiek tegen haar vechten?
Ik wil wel tegen haar met Firelion, wil je dat? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:00 | |
| Ik vind het goed, maar het kan zijn dat ze ook ineens overspringt naar iemand anders (: |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:01 | |
| |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:33 | |
| Mwoehahaha Jaypaw gaat daar dan vechten tegen iemand, welke rogue/SC kat gaat tegen hem? x) Daarbij, welke TC kat wilt er dan met Finestpaw vechten? x) |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:38 | |
| Mockingjay of Redfur heb ik ook nog (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:40 | |
| Welke van de 2 is de minder sterke? x) Finestpaw krijgt op dit moment eigenlijk 1 vecht training van Ziva x) |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:40 | |
| Redfur is mentaal heel zwak, en ze is erg stil, dus met haar heb je het minste last ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:42 | |
| Dan doen we dat >3 Finestpaw kan namelijk heel erg beledigen x3 als ze mentaal zwak is x3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story di 22 mei 2012 - 20:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story | |
| |
|
| |