|
|
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 4 sep 2011 - 15:13 | |
| erg laat aj now, als darkie naar de shadowclan komt wil yellow wel een handlanger zijn. ze doet uit de hoogte maar heeft toch wel respect voor jou en haar goede hard kan haar mss wel eens veraderlijk maken x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story wo 7 sep 2011 - 21:16 | |
| - Brightpaw schreef:
- *schraapt haar keel*
Oké. Tot zo vel speelt er al een hoop af waar Bright gek van word, depressief, haar zelf kwijt raakt, alles. Waar onder, de gene waar Brightpaw verlieft op is: Moonpaw(stripe) dus, gaat met Snowpaw, een Riverclan kat. Haar mentor doet haar geliefde clan van alles en nog wat aan, wat haar nog depressiever maakt. En, omdat ik Brightpaw niet dood wil, en Brightpaw zich zelf wel van alles enzo wilt verlossen (hier heb ik nog wel toestemming voor nodig) wil ik Brightpaw aan het einde op een nogal zielige manier over laten stappen naar een andere clan. Tot nu toe heb ik Windclan in mijn hoofd, maar dat is nog niet zeker om dat ik nog moet overleggen. Maar natuurlijk blijft deze soort van verhaallijn nog wel bij iedereen in het spel. Maar dat wil wil ik dus met Brightpaw (Sorry Moon xD). Maar dat moet ik dus ook nog met de admin, leiders alles over leggen. Dus daar mee hou ik jullie nog wel op de hoogte. Mag ik alsjeblieft wat reacties hier op, en natuurlijk, jullie mening? - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story wo 7 sep 2011 - 21:22 | |
| Het is goed, dus Moon is nog eens een oorzaak dat ze depressief is xD
In welke clan ga je Brightpaw hierna zetten? -In RC, en ze word BFF's met SNowpaw XD
Neuh, niet doen he? xD |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 16:52 | |
| glis de enige mogelijk heid niet Wc of Scyc |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 17:24 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 19:57 | |
| Ik vind het eerlijk gezecht niet echt.. Want ik had in mijn hoofd, dat Dark mischien later weer in aanraking komt met de Thunder. De twee katten (Dark, Bright) zullen elkaar weer wederzien. Elk verbaast zich over de veranderingen van elk. Is dat mischien leuk? Ik heb altijd het gevoel gehad: Brightpaw hoort bij de Thunderclan, daar hoort ze ook. Dat moet niet veranderen Want dit is een wijsheid van Storm: Het zal haar nooit gelukkiger maken om voor haar problemen weg te lopen Wat heb je nog meer voor ideéen? mischien krijg je insp door wat ik in het bovenste net heb gezecht ^^'' @ Leuk yellow, gaan we doen *IOk had ook nog een krankzinnig idee: Mischien kan Dark playen? XD * |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 20:54 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 21:06 | |
| als je naar de windclan komt dan wil raven ook wel bevriend zijn, hij is een goede troosteleraar..... x'D Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story do 8 sep 2011 - 21:20 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 9 sep 2011 - 7:25 | |
| Okeeh ^^ ben het er mee eens. Dat plannetje kunnen we wel doen met Bright. Maar grayclaw moet warrior worden, en dan kan het ene topic gestard. En de sc ceremonie is binnenkort heb ik gelezen. Yay, het schiet op. Ik zal nog even van dark moeten genieten terwijl hij in de tc zit XD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 9 sep 2011 - 16:51 | |
| Owkaay, dus als de ad's het besproken hebben, weten we van de andere clan met Bright.
Maar dus, ongveer, Darkfire krijgt twee kitties, later verminkt hij Dotpaw, en die kan Fireheart overtuigen wanner Brightpaw enzo hem over Darkfire proberen te vertellen, na een mislukte aanval op het kamp, word Darkfire verstoten..
En dan is het niet zeker, wat er gebeurt.
Is dit het ongeveer? Want ik volg soms niet echt meer :3 |
|
| |
Joos // MissDinosaur // Soja Sauce 64
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 9 sep 2011 - 18:35 | |
| Gray, wordt Warrior! Of ik val je aan D8
Is dat conflict met Dot niet voor de kittens?
|
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 9 sep 2011 - 21:29 | |
| - Fireheart schreef:
- Ik vind het een beetje.
Weer zo'n uitzondering die ik eigenlijk niet wil maken, omdat het ook nie echt eerlijk is voor anderen die van Clan zouden willen wisselen. Ik denk dat de admins dit echt even moeten bespreken. Ik had al toestemming van Hollystar. Blue heeft niets terug gezegd.... Maar ik had ook gelezen dat er soms wel uitzonderingen gemaakt worden. En ik de echtte warriors cats is Graystripe ook tijdelijk verandert van clan en daarna weer terug.... Dusja, ik hoop heel erg dat het mag ; ) "She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story vr 9 sep 2011 - 22:21 | |
| - Lightheart schreef:
- Fireheart schreef:
- Ik vind het een beetje.
Weer zo'n uitzondering die ik eigenlijk niet wil maken, omdat het ook nie echt eerlijk is voor anderen die van Clan zouden willen wisselen. Ik denk dat de admins dit echt even moeten bespreken. Ik had al toestemming van Hollystar. Blue heeft niets terug gezegd.... Maar ik had ook gelezen dat er soms wel uitzonderingen gemaakt worden. En ik de echtte warriors cats is Graystripe ook tijdelijk verandert van clan en daarna weer terug....
Dusja, ik hoop heel erg dat het mag ; ) Hollystar kan de eerste approval niet geven, aangezien ze geen mod is, maar mocht het doorgaan heb je idd wel veel aan haar toestemming. Ja dat weet ik, maar dat willen we nu liever niet meer doen. Dan krijg je allemaal andere mensen die dat ook willen. Wat gebeurd er dan, om eerlijk te zijn moet je het vaker doen, maar dan kun je net zo goed iedereen toelaten. Hierdoor krijg je meestal alleen maar conflict. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
125
| |
| |
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 10 sep 2011 - 12:54 | |
| @ Fireheart Ik wacht wel gewoon af Ik hou het nu bij hopen want Bluestar wouw eerst van Hollystar te horen krijgen wat die er van vond. Alleen toen heb ik Hollystarts antwoord dus gestuurd alleen heeft blue nooit meer geantwoord >< @ Whitestorm Dat is een idee. Als dat van clan verandering door gaat lukt het moon niet haar tegen te houden, gaat het niet door, kan ze die poging altijd nog wagen alleen dan luisterd ze uit eindelijk wel... Zooo ;D "She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story za 10 sep 2011 - 13:39 | |
| Kan ook natuurlijk, in elk geval, ik ben totaal mee eens steeds met Moon, so, het hangt er van af wat jullie nu gaan doen ;D |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story zo 11 sep 2011 - 1:05 | |
| Het is zo zonde als Bright haar Clan verlaat, vind ik toch En ja, dat was idd mijn idee Want anders zou het zo raar zijn; heb je toetstemming, Maak je er geen gebruik van :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Darkfire Story | |
| |
|
| |
|