|
|
Dani 26 Actief "I can’t live like a dog when I’m born to be a tiger"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 13:39 | |
| Oh god dan moet je je schema wel even aanpassen idd. xD Mijn hoofd is ook nog in de war van het vroeg opstaan.
@Mim, Is goed toch? x'3 Vroeg opstaan en vroeg slapen. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 13:43 | |
| Nou ja, ik heb nog geen rooster xD Moet maandag naar de introductie van half 10 tot 11, that's about all the informatie I have xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 13:43 | |
| - Timberlion schreef:
- Oh god dan moet je je schema wel even aanpassen idd. xD
Mijn hoofd is ook nog in de war van het vroeg opstaan.
@Mim, Is goed toch? x'3 Vroeg opstaan en vroeg slapen. Niet als je om 5 uur 's ochtends wakker wordt en niet meer kan slapen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 13:57 | |
| @Q, Hmm xD Tochh kan je niet meer om 04:30 gaan slapen als je om half 10 op school moet zijn. >3 Ik heb ook nog altijd geen rooster, mijn school is zo sloom. x'3
@Mims, Oh godd dat is vroeg. Waarom doet jouw lijf dat vanzelf? xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 13:59 | |
| @Dani; Oh trust me, I can xD Ik het in mn examenjaar gedaan op 't middelbaar xD Ik sliep ongeveer 4 á 5 uur per nacht, heb 't volgehouden voor een half school jaar, voordat ik zwaar instorten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:23 | |
| Omg hoe? x3 Veel koffie en suiker? Ik leef op suiker tijdens school. x'3
Maar ik heb ook serieus elke dag na school wat te doen qua hobby's en werk, dus val in de avond in m'n bed. xD |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:30 | |
| Dat was nog in de tijd dat ik 2 grote blikken Bullet (Energy), per dag, naar binnen goot. Dat is like, iets meer dan een liter energy op een dag. Niet aan te raden, helemaal niet aan te raden. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu bijna geen cafeïne meer kan verdragen en af en toe last heb van hartkloppingen xD |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:38 | |
| Ik slaap eigenlijk elke nacht maar zo'n 5 á 6 uur, ook al probeer ik soms wel langer, maar ik wordt gewoon wakker na 5 á 6 uur, onafhankelijk van hoe laat ik ga slapen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:43 | |
| Ik probeer nu een ritme aan te houden van minstens 9u te slapen als ik ergens heen moet, maar meestal wordt 't 6 á 7 uur per nacht c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:44 | |
| - Crowdive schreef:
- Dat was nog in de tijd dat ik 2 grote blikken Bullet (Energy), per dag, naar binnen goot. Dat is like, iets meer dan een liter energy op een dag.
Niet aan te raden, helemaal niet aan te raden. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu bijna geen cafeïne meer kan verdragen en af en toe last heb van hartkloppingen xD Dit heb ik dus gehad met Monster Energy :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 14:51 | |
| - Butterstar schreef:
- Crowdive schreef:
- Dat was nog in de tijd dat ik 2 grote blikken Bullet (Energy), per dag, naar binnen goot. Dat is like, iets meer dan een liter energy op een dag.
Niet aan te raden, helemaal niet aan te raden. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu bijna geen cafeïne meer kan verdragen en af en toe last heb van hartkloppingen xD Dit heb ik dus gehad met Monster Energy :') Monster was zo duur D: Voor een groot blik bullet betaalde je 1,03 euro c: en er zat meer in xD Dus gingen wij daar altijd voor Of de grote blikken Slammers van de Plus xD Ik heb bijna alle energy drinks geprobeerd, dus tja, I know my stuff xd------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=30278 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|