|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:14 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Lolo; dat word een heel awkward gesprek met Glow. "hee, ik ben verliefd op Branch.. Je weet wel, het soort van vriendje van red? En oh ja, ik heb een 2 manen oude kitten van een poes die veel ouder is dan mij.."
HAHAH dat eerste is al awkward genoeg *the faint sound of hazel crying in a corner can be heard* |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:15 | |
| - Maskheart schreef:
- Ik krijg steeds meer de kriebels voor een nieuw accountxD
ik krijg steeds meer de kriebels om oude accounts terug actief te maken (kijkt schuldig naar Blackpaw, Embersong, Whitepaw/fur, Drizzlekit, Turtlekit, Daylight,...) @Lolo; en dan rent red huilend weg omdat ze in een klap tante is en haar 'vriendje' kwijt is én haar broer blijkt homo te zijn haha xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:15 | |
| - Routpaw schreef:
- het zou sowieso echt onmogelijk zijn :'D
Ik ben wel een klein beetje verliefd op Hazel tho <3
Edit; als Zira Shark zover weet te krijgen om haar vriendje te spelen voor even gaat Jinx huilen xD Ja daarom xDD En aw tnx?? <3 ik ook tbh want harry potter is bae Omg ja daar zat ik dus aan te denken. Ik denk dat het haar wel zou lukken tho. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil getsie dan gaat het nog slechter tussen hen worden en ze zijn otp |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:16 | |
| Ik ben een zoektocht aan het doen naar Vole's siblings (moeder Arcanewish). Waar zitten die mensjes? xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:20 | |
| @Lolo; jah ik ken het gevoel, maar drama is zo leuk xD (hoewel ze ook drama hebben met red die doodsbang is door Shark (waar jij nog op moet posten hinthint) en met het stenendrama gedoe ding in skyclan gebied) :')) @Yanthe; hmm, ik denk dat dat een nestje was waar ik me voor aangemeld had maar neit voor gekozen was.. -gaat zoektopic zoeken- |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:20 | |
| Als je Ash's tante actief maakt zouden ze wel 'n superband kunnen krijgen <3 Haha, nee nee, ik ben geen liefjes-afpakker. Zira blijft netjes van Jynx, maar Shark vindt d'r wel knap, ja c:
--
Lolo, wat voor acc's heb jij nog die kunnen plotten dan? xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:22 | |
| - Zira schreef:
- Routpaw schreef:
Edit; als Zira Shark zover weet te krijgen om haar vriendje te spelen voor even gaat Jinx huilen xD Ja daarom xDD En aw tnx?? <3 ik ook tbh want harry potter is bae
Omg ja daar zat ik dus aan te denken. Ik denk dat het haar wel zou lukken tho. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil getsie dan gaat het nog slechter tussen hen worden en ze zijn otp Ze hebben even een of ander wonder nodig die ze plots poef weer heel lief maakt ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:23 | |
| @Yanthe; Stonekit - Q Cheetahkit - Butter (van Oceanpaw enzo) Blossomkit - Lotte en Acepaw - Daan (denk ik?) zijn denk ik Vole's sibs c: heus geen stalker |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:24 | |
| - Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
Edit; als Zira Shark zover weet te krijgen om haar vriendje te spelen voor even gaat Jinx huilen xD Ja daarom xDD En aw tnx?? <3 ik ook tbh want harry potter is bae
Omg ja daar zat ik dus aan te denken. Ik denk dat het haar wel zou lukken tho. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil getsie dan gaat het nog slechter tussen hen worden en ze zijn otp Ze hebben even een of ander wonder nodig die ze plots poef weer heel lief maakt ;w; Ophelia gaat ze wel verzoenen uwu |
|
| |
Waz 17 Actief "Oh, grant that I can stay the night,
Or one more day inside this life"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:27 | |
| Wie wil n topic met Crowe? |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| - Redpaw* schreef:
- @Yanthe;
Stonekit - Q Cheetahkit - Butter (van Oceanpaw enzo) Blossomkit - Lotte en Acepaw - Daan (denk ik?) zijn denk ik Vole's sibs c: heus geen stalker Oh ja, damn. Stonekit was van mij xD |
|
| |
| |
| @Waz; Neverland of Winddancer? Als jij maakt dan c:
|
|
| |
Waz 17 Actief "Oh, grant that I can stay the night,
Or one more day inside this life"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:28 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Waz; Neverland of Winddancer? Als jij maakt dan c:
Maakt mij niet echt uit wie van de twee. Ik maak wel bij grenzen, kan je kiezen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:30 | |
| - Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
Omg ja daar zat ik dus aan te denken. Ik denk dat het haar wel zou lukken tho. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil getsie dan gaat het nog slechter tussen hen worden en ze zijn otp Ze hebben even een of ander wonder nodig die ze plots poef weer heel lief maakt ;w; Ja klopt xD @Freedje: Uhh ik stuur straks wel een pm c: ga eerst ff playstationen ghehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:31 | |
| @Waz; is goed, dan post ik met wie ik zin heb dan x3 |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:32 | |
| Ahh, I've missed the feeling to be absolutely and totally obsessed with something <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:36 | |
| - Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
Omg ja daar zat ik dus aan te denken. Ik denk dat het haar wel zou lukken tho. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil getsie dan gaat het nog slechter tussen hen worden en ze zijn otp Ze hebben even een of ander wonder nodig die ze plots poef weer heel lief maakt ;w; Ja klopt xD
@Freedje: Uhh ik stuur straks wel een pm c: ga eerst ff playstationen ghehe Is goed! Kunnen we weer gaan plotten samen ;3 |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:36 | |
| @waz: topic met Vole? c:
@Q: Het is nooit te laat! ;D |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:37 | |
| Ik wil meer topics voor Venom. Account moet groeien c: |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 21:40 | |
| Eentje met Wolfkit? ^^ Al kan ze nog niet bijzonder veel gezien ze zo jong is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|