|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 9:30 | |
| |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 10:17 | |
| freedje is goe als jij 'm maakt ja? (a) en omg stop hoor mims |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 10:38 | |
| - Slithercoax schreef:
- freedje is goe als jij 'm maakt ja? (a)
en omg stop hoor mims Eh.. ik heb die weken geleden al aangemaakt... Kijk maar tussen z'n topics.. ;p Edit: Ik heb die zelfs nog gePM'd naar Zira.. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 10:45 | |
| Goeiemorgen allemaal! laatste vakantiedag no :c |
|
| |
Dani 26 Actief "I can’t live like a dog when I’m born to be a tiger"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:01 | |
| Goedemorgeen! @Bunny, Zelfde voor mij! Morgen weer vroeg opstaan. :C |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:03 | |
| @Dani; ik heb in ieder geval geluk dat ik maar om 10u op school moet zijn morgen :')
|
|
| |
Dani 26 Actief "I can’t live like a dog when I’m born to be a tiger"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:07 | |
| Aah dat is wel echt fijn! Ik om 9 uur. x3 Meestal 8:30 dus het is in ieder geval wat. Ben wel zenuwachtig voor de nieuwe klassen. ;w; Heb al een heel vervelende mentor heb ik gehoord. x'3 |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:12 | |
| @Dani; haha, das ook nog eerder c: Wij weten nog absoluut niks, we moeten morgen boeken meenemen omdat de lessen al gaan beginnen en we weten ons rooster nog geen eens x3 |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:16 | |
| - Butterpaw. schreef:
- Slithercoax schreef:
en omg stop hoor mims Eh.. ik heb die weken geleden al aangemaakt... Kijk maar tussen z'n topics.. ;p
Edit: Ik heb die zelfs nog gePM'd naar Zira.. aah sorry omg helemaal vergeten!! ik ga vandaag nog reageren |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:19 | |
| @Bunny, Yee het was wat, haha. Oehh succes dan. Ik heb eerst kennismaking enz. En mijn school kennende gaan we veel rare dingen doen. xD (Kennismaking terwijl ik al 4 jaar op dezelfde school zit kuch) Heb nu wel tijd om Timber ff helemaal af te maken. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:27 | |
| @Dani; ja, dat hebben we ook nog in de voormiddag xD En dan beginnen ze al. Hoewel de meeste leerkrachten best chill zijn de eerste week en nog niet al te veel doen, het hangt er echt van af :') (die van geschiedenis bijvoorbeeld zou gewoon beginnen met de leerstof :c) |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:30 | |
| @Bunny, Je hebt die leraren zonder medelijden idd. Die zijn niet lief. x'3 Hoop dat ik niet al teveel te doen krijg voor nu. ;c Door hockey maandag heb ik wel echt verschrikkelijk spierpijn. Echt ik kan bijna niet gaan staan. xD (overdrijf een beetje, maar voel het zeker) |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:31 | |
| - Slithercoax schreef:
- Butterpaw. schreef:
- Slithercoax schreef:
en omg stop hoor mims Eh.. ik heb die weken geleden al aangemaakt... Kijk maar tussen z'n topics.. ;p
Edit: Ik heb die zelfs nog gePM'd naar Zira.. aah sorry omg helemaal vergeten!! ik ga vandaag nog reageren Ik dacht al zoiets XD Nou geeft niet.. omdat jij 't bent :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:35 | |
| @Dani; nah, hopelijk gaat t snel beter met je spierpijn dan <33 -- mijn maag maakt rare geluiden en ik weet niet waarom, help :')) also, wil iemand topicje met never? Ik heb even geen zin om met iemand anders te posten x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:39 | |
| Ahaha dankjeweel. Vandaag ook wel weer training, dus hopen dat dat het dan al beter gaat. xD Ik wil wel een topic? Kan met Crescentpaw, Timberlion, Frostfaith, Cole of Mistfeather voor nu. Dus jij mag kiezen, ahaha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:40 | |
| @Dani; met Frostfaith? Ik maak wel c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:41 | |
| Is primaa. c: Yee jij maken. >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 11:42 | |
| |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 12:21 | |
| Playing sub games with one of the best support players in NA. I'm actually scared ;-; |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 aug 2016 - 12:32 | |
| Al deze gesprekken over school man, ik heb nog een maand vakantie. :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |