Algemene Onzin Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:10

Laat me raden, dat is een pokemon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:10

Meeneem setjes zijn altijd leuk, zeker als er iets bij één van mijn accounts past c:
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:12

nee hoor... totaal niet x)

En okay, dan ga ik dat doen xD Kan ik tegelijkertijd die go app open laten staan voor t geval als ik die onbekende pokémon nog tegenkom :')
Lucidpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:17

Routpaw schreef:
Littlebird schreef:
Vanmiddag naar de bioscoop,
    Smile

Leuk! Welke film ga je zien? c:

Huisdiergeheimen,
Broertje van acht jaar ging namelijk ook mee     Wink
Maar was wel even gezellig
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:34

Heb vandaag ook weer twee kilometer gelopen om eieren uit te broedenxD, waarom komen er bij mij nooit goede pokemon uit de twee kilometer eieren? Ook al had ik wel een Psyduck uit het vijf kilometer eixD
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:35

Maskheart schreef:
Heb vandaag ook weer twee kilometer gelopen om eieren uit te broedenxD, waarom komen er bij mij nooit goede pokemon uit de twee kilometer eieren? Ook al had ik wel een Psyduck uit het vijf kilometer eixD

Heb t daarnet opgezocht en je moet blijkbaar minstens 10km lopen voor je een goed ei hebt x)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 KCDpwP3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 SQVUpMR

Iemand interesse hierin?

Laatst aangepast door Zealspark op zo 28 aug 2016 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:37

en dat was Ratbite weer.

ik haat mezelf
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:42

Zealspark schreef:
Maskheart schreef:

Heb t daarnet opgezocht en je moet blijkbaar minstens 10km lopen voor je een goed ei hebt x)

Iemand interesse hierin?

5km zitten ook wel goede pokemon bij, maar met 2km kun je starters krijgen en bij 10km kun je sowieso wel goede krijgen, daar moet ik echter nog 2,2km voor lopenxD

En dat setje, ik zou hem bijna willen voor Wintersong, maar ze is niet actief, dus dat is zonde...
Crowdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 ZdVnvaz
»Quinty«
71
Actief
To fear death is a choice

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:49

Zealspark schreef:
Maskheart schreef:

Iemand interesse hierin?

Oeh <3 Mag ik die voor Honey?<3
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:13

Wow Chi, dat setje is echt beeldschoon <3
Heronpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 33Wg5Xt
Jacqy
63
Actief
(✿◠‿◠)

CAT'S PROFILE
Rank:
Heronpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:21

Zealspark schreef:
Maskheart schreef:

Iemand interesse hierin?

Future Heron xD Zie je, iedereen heeft interesse in je meeneemsetjes
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:25

ja hoor Quinty xD Ik zal er ff de naam opzetten ^^

En haha :') Pokémon go leidde me af, IK HEB EEN JIGGLYPUF
Archangel
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 EiBpqoJ
Nath
48
Actief
Hail Satan, Archangelo
Hail Satan, Welcome year zero

CAT'S PROFILE
Rank:
Archangel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:31

Als ik Archangel niet richting Darkforest wou krijgen, zou dat setje ook perfect geweest zijn voor Arch <3
Graveleap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Scar_lazy_avatar_picture_18666
Tip
27
Actief
Everyone knows
I am going to hell
And if it’s true
I’ll go there with you

CAT'S PROFILE
Rank:
Graveleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:32

Archangel schreef:
Als ik Archangel niet richting Darkforest wou krijgen, zou dat setje ook perfect geweest zijn voor Arch <3

wat zeg je me nu
Archangel
Member
Nath
48
Actief
Hail Satan, Archangelo

CAT'S PROFILE
Rank:
Archangel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:34

Graveleap schreef:
Archangel schreef:

wat zeg je me nu
Nou, ik wil meer in gaan op het duistere karakter van Arch en het goede er uit werken. Slithercoax helpt daarbij nu heel goed c:
En als Arch een andere, duistere kat ontmoet kan ze daar wat meer mee gaan optrekken en samen elkaar lekker gaan beïnvloeden. Het is niet per se dat Arch super slecht gaat worden, meer gewoon... devil-ish.

Laat ik zeggen; ik luister nu naar een best wel duistere band en die inspireert mij zo erg voor Archangel. Het duister is aantrekkelijk en manipulerend en dit wil ik in haar gaan stoppen~
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:36

@Nath; we moeten een topicje Archangel x Pearlykit dan, Pearly is goed op weg :')
Archangel
Member
Nath
48
Actief
Hail Satan, Archangelo

CAT'S PROFILE
Rank:
Archangel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 20:37

Redpaw* schreef:
@Nath; we moeten een topicje Archangel x Pearlykit dan, Pearly is goed op weg :')
Ja, als ik er wat verder in ben met Arch kan dat inderdaad wel. Nu is ze nog extreem neutraal.

http://genius.com/Ghost-bc-cirice-lyrics << Dit wil ik met haar, precies dit. Ik heb iemand nodig die een karakter bespeelt die dit als het ware kan "zingen" naar haar toe. If you understand what I mean.
Chimepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 168an9w
A
177
Actief
Twilight fades
Night approaches

CAT'S PROFILE
Rank:
Chimepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 21:00

Ik haat het als posts verdwijnen op het moment dat ze af zijn... Posten komt mogen wel weer nu heb ik geen zin meer Razz

Oeeeeh Nath zij klinken wel goed
Archangel
Member
Nath
48
Actief
Hail Satan, Archangelo

CAT'S PROFILE
Rank:
Archangel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 21:09

@Chime; ik ben echt helemaal fan van ze. In een korte tijd ken ik bijna elk nummer wel (A)
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 21:11

Je bedoelt Silhouetteheart?^

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: