|
|
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:10 | |
| Laat me raden, dat is een pokemon! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:10 | |
| Meeneem setjes zijn altijd leuk, zeker als er iets bij één van mijn accounts past c: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:12 | |
| nee hoor... totaal niet x)
En okay, dan ga ik dat doen xD Kan ik tegelijkertijd die go app open laten staan voor t geval als ik die onbekende pokémon nog tegenkom :') |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:17 | |
| - Routpaw schreef:
- Littlebird schreef:
- Vanmiddag naar de bioscoop,
Leuk! Welke film ga je zien? c: Huisdiergeheimen, Broertje van acht jaar ging namelijk ook mee Maar was wel even gezellig |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:34 | |
| Heb vandaag ook weer twee kilometer gelopen om eieren uit te broedenxD, waarom komen er bij mij nooit goede pokemon uit de twee kilometer eieren? Ook al had ik wel een Psyduck uit het vijf kilometer eixD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:35 | |
| - Maskheart schreef:
- Heb vandaag ook weer twee kilometer gelopen om eieren uit te broedenxD, waarom komen er bij mij nooit goede pokemon uit de twee kilometer eieren? Ook al had ik wel een Psyduck uit het vijf kilometer eixD
Heb t daarnet opgezocht en je moet blijkbaar minstens 10km lopen voor je een goed ei hebt x) Iemand interesse hierin?
Laatst aangepast door Zealspark op zo 28 aug 2016 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:37 | |
| en dat was Ratbite weer.
ik haat mezelf |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 19:42 | |
| - Zealspark schreef:
- Maskheart schreef:
- Heb vandaag ook weer twee kilometer gelopen om eieren uit te broedenxD, waarom komen er bij mij nooit goede pokemon uit de twee kilometer eieren? Ook al had ik wel een Psyduck uit het vijf kilometer eixD
Heb t daarnet opgezocht en je moet blijkbaar minstens 10km lopen voor je een goed ei hebt x)
Iemand interesse hierin? 5km zitten ook wel goede pokemon bij, maar met 2km kun je starters krijgen en bij 10km kun je sowieso wel goede krijgen, daar moet ik echter nog 2,2km voor lopenxD En dat setje, ik zou hem bijna willen voor Wintersong, maar ze is niet actief, dus dat is zonde... |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:13 | |
| Wow Chi, dat setje is echt beeldschoon <3 |
|
| |
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:25 | |
| ja hoor Quinty xD Ik zal er ff de naam opzetten ^^
En haha :') Pokémon go leidde me af, IK HEB EEN JIGGLYPUF |
|
| |
Nath 48 Actief Hail Satan, Archangelo
Hail Satan, Welcome year zero
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:31 | |
| Als ik Archangel niet richting Darkforest wou krijgen, zou dat setje ook perfect geweest zijn voor Arch <3 |
|
| |
Tip 27 Actief Everyone knows
I am going to hell
And if it’s true
I’ll go there with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:32 | |
| - Archangel schreef:
- Als ik Archangel niet richting Darkforest wou krijgen, zou dat setje ook perfect geweest zijn voor Arch <3
wat zeg je me nu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:34 | |
| - Graveleap schreef:
- Archangel schreef:
- Als ik Archangel niet richting Darkforest wou krijgen, zou dat setje ook perfect geweest zijn voor Arch <3
wat zeg je me nu Nou, ik wil meer in gaan op het duistere karakter van Arch en het goede er uit werken. Slithercoax helpt daarbij nu heel goed c: En als Arch een andere, duistere kat ontmoet kan ze daar wat meer mee gaan optrekken en samen elkaar lekker gaan beïnvloeden. Het is niet per se dat Arch super slecht gaat worden, meer gewoon... devil-ish. Laat ik zeggen; ik luister nu naar een best wel duistere band en die inspireert mij zo erg voor Archangel. Het duister is aantrekkelijk en manipulerend en dit wil ik in haar gaan stoppen~ |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:36 | |
| @Nath; we moeten een topicje Archangel x Pearlykit dan, Pearly is goed op weg :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 20:37 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Nath; we moeten een topicje Archangel x Pearlykit dan, Pearly is goed op weg :')
Ja, als ik er wat verder in ben met Arch kan dat inderdaad wel. Nu is ze nog extreem neutraal. http://genius.com/Ghost-bc-cirice-lyrics << Dit wil ik met haar, precies dit. Ik heb iemand nodig die een karakter bespeelt die dit als het ware kan "zingen" naar haar toe. If you understand what I mean. |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 21:00 | |
| Ik haat het als posts verdwijnen op het moment dat ze af zijn... Posten komt mogen wel weer nu heb ik geen zin meer Oeeeeh Nath zij klinken wel goed |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 21:09 | |
| @Chime; ik ben echt helemaal fan van ze. In een korte tijd ken ik bijna elk nummer wel (A) |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 aug 2016 - 21:11 | |
| Je bedoelt Silhouetteheart?^
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|