|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 22:56 | |
| Klinkt positief ^^ Ik wil echt graag aan een sport beginnen. gevechtssporten hebben me altijd gefascineerd, maar ik doe al zo veel c': |
| | | Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:01 | |
| Men, het onweert hier als de hel |
| | | Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:01 | |
| Ik doe waterpolo als sport, dus daarom zwem ik ook veel liever dan dat als ik zou moeten hardlopen, dat was altijd wel jammer bij gym, want we gingen nooit zwemmenD:
En het onweert en regent hier ookD: |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:05 | |
| @Beer; ooh gaaf! Ja ik doe Karate dus, intussen al iets van 5 jaar ofzo. Sinds mijn 16de doe ik ook aan wedstrijden. Het is zeker een sport die ik je aanraden kan als je van wat actie houd binnen een gevechtssport, omdat vele vechtsporten nog best mild kunnen zijn. Kickboksen en boksen is ook leuk, iets minder moeilijk dan karate, al zijn beide sporten aftakkingen van karate. Bij karate wordt er veel gericht op vechten en techniek, je leert ook verdedigingen en er woord ook naar jou als persoon gekeken. Dus er wordt ook gewerkt aan je houding, zelfverzekerdheid, etc, etc. Het is echt super gaaf, vind ik c: Verder doet mijn vriend aan Eskrima, dat is ook met wapens (stokken/zwaarden enzo), je leert er ook ontwapeningen en grepen, klemmen, etc. Dat heb je dan weer niet in karate. Eskrima is alleen minder gericht op echt vechten met vuist en voet, zegmaar. MMA is natuurlijk ook heel vet, maar ik persoonlijk vind het té, bijna onmenselijk. Maar het is wel hard en bloedserieus en je leert er echt alles, stoten, trappen, klemmen, houdgrepen, verdedigingen, etc. |
| | | Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:10 | |
| - Innerstar schreef:
- @Beer; ooh gaaf! Ja ik doe Karate dus, intussen al iets van 5 jaar ofzo. Sinds mijn 16de doe ik ook aan wedstrijden. Het is zeker een sport die ik je aanraden kan als je van wat actie houd binnen een gevechtssport, omdat vele vechtsporten nog best mild kunnen zijn. Kickboksen en boksen is ook leuk, iets minder moeilijk dan karate, al zijn beide sporten aftakkingen van karate. Bij karate wordt er veel gericht op vechten en techniek, je leert ook verdedigingen en er woord ook naar jou als persoon gekeken. Dus er wordt ook gewerkt aan je houding, zelfverzekerdheid, etc, etc. Het is echt super gaaf, vind ik c:
Verder doet mijn vriend aan Eskrima, dat is ook met wapens (stokken/zwaarden enzo), je leert er ook ontwapeningen en grepen, klemmen, etc. Dat heb je dan weer niet in karate. Eskrima is alleen minder gericht op echt vechten met vuist en voet, zegmaar. MMA is natuurlijk ook heel vet, maar ik persoonlijk vind het té, bijna onmenselijk. Maar het is wel hard en bloedserieus en je leert er echt alles, stoten, trappen, klemmen, houdgrepen, verdedigingen, etc. Dat heb ik dus nodig, de rest zoals met voeten werken, klemmen, trappen, houdgrepen is gewoon fun denk ik dan. Ik was vooral opzoek naar een gevechtssport dat met houding te maken heeft, ook iets met emoties (dunno of dat bestaat) en voor de rest verdediging en misschien iets uitdagender + dat het ook met personen kan (a). Maar vooral houding is belangrijk, en niet te ruig omdat ik rugproblemen heb xD en ik wil die niet gebroken hebben hahaha Oeh waterpolo, mijn babysit kindje doet dat en het lijkt me echt awesome. |
| | | Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:12 | |
| Zeg gevechtssport en Nath ziet haar kans.
Ik zal zelf wel eens stiekem schermen willen uit proberen, helaas mag dat niet van mijn ouders. |
| | | Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:16 | |
| Schermen is wel nice, bij gym in 6vwo kregen we op het laatst de kans om dingen uit te proberen voor 3/4 lessen, weet niet meer precies hoeveel, maar toen kon ik ook schermen kiezen en het was best een leuke sport om een keer uit te proberen.
En waterpolo doe ik nu al zo'n 9 jaar, ga beginnen aan mijn 10e seizoen alweer. Ook al moet ik jammer genoeg zeggen dat mijn snelheid wat achteruit is gegaan sinds ik aan de uni ben begonnen, maar verdedigend ben ik wel sterker geworden, wat wel weer zo zijn voordelen heeft. |
| | | Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:17 | |
| Vikings is en blijft een topserie! <'3 |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:18 | |
| - Viperpaw schreef:
- Innerstar schreef:
- @Beer; ooh gaaf! Ja ik doe Karate dus, intussen al iets van 5 jaar ofzo. Sinds mijn 16de doe ik ook aan wedstrijden. Het is zeker een sport die ik je aanraden kan als je van wat actie houd binnen een gevechtssport, omdat vele vechtsporten nog best mild kunnen zijn. Kickboksen en boksen is ook leuk, iets minder moeilijk dan karate, al zijn beide sporten aftakkingen van karate. Bij karate wordt er veel gericht op vechten en techniek, je leert ook verdedigingen en er woord ook naar jou als persoon gekeken. Dus er wordt ook gewerkt aan je houding, zelfverzekerdheid, etc, etc. Het is echt super gaaf, vind ik c:
Verder doet mijn vriend aan Eskrima, dat is ook met wapens (stokken/zwaarden enzo), je leert er ook ontwapeningen en grepen, klemmen, etc. Dat heb je dan weer niet in karate. Eskrima is alleen minder gericht op echt vechten met vuist en voet, zegmaar. MMA is natuurlijk ook heel vet, maar ik persoonlijk vind het té, bijna onmenselijk. Maar het is wel hard en bloedserieus en je leert er echt alles, stoten, trappen, klemmen, houdgrepen, verdedigingen, etc. Dat heb ik dus nodig, de rest zoals met voeten werken, klemmen, trappen, houdgrepen is gewoon fun denk ik dan. Ik was vooral opzoek naar een gevechtssport dat met houding te maken heeft, ook iets met emoties (dunno of dat bestaat) en voor de rest verdediging en misschien iets uitdagender + dat het ook met personen kan (a). Maar vooral houding is belangrijk, en niet te ruig omdat ik rugproblemen heb xD en ik wil die niet gebroken hebben hahaha
Oeh waterpolo, mijn babysit kindje doet dat en het lijkt me echt awesome. Dan kan ik je verzekeren dat Karate (ik doe dan de vorm Kyokushin karate), heel goed is. Ik liep vroeger best wel krom, wat onzeker zeg maar en dan heb ik snel afgeleerd bij karate. Ze helpen je daar heel goed bij. Emoties komen er ook zeker bij kijken, omgaan met boosheid en verdriet, want dat komt snel naar boven bij een gevechtssport. Bij karate doe je ook veel samen, heel erg veel, samen oefenen, sparren, en nog meer dingen. Het sparren kan tot blauwe plekken aan toe gaan, al houden ze echt wel rekening met jou als persoon en ook de nieuwheid natuurlijk. Karate is de perfecte sport om in te groeien en ook om aan je eigen ik te werken c: @Aimee; Karate is zo goed als mijn leven, dus dat is vrij logisch ja xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:22 | |
| - Innerstar schreef:
- Viperpaw schreef:
- Innerstar schreef:
Verder doet mijn vriend aan Eskrima, dat is ook met wapens (stokken/zwaarden enzo), je leert er ook ontwapeningen en grepen, klemmen, etc. Dat heb je dan weer niet in karate. Eskrima is alleen minder gericht op echt vechten met vuist en voet, zegmaar. MMA is natuurlijk ook heel vet, maar ik persoonlijk vind het té, bijna onmenselijk. Maar het is wel hard en bloedserieus en je leert er echt alles, stoten, trappen, klemmen, houdgrepen, verdedigingen, etc. Dat heb ik dus nodig, de rest zoals met voeten werken, klemmen, trappen, houdgrepen is gewoon fun denk ik dan. Ik was vooral opzoek naar een gevechtssport dat met houding te maken heeft, ook iets met emoties (dunno of dat bestaat) en voor de rest verdediging en misschien iets uitdagender + dat het ook met personen kan (a). Maar vooral houding is belangrijk, en niet te ruig omdat ik rugproblemen heb xD en ik wil die niet gebroken hebben hahaha
Oeh waterpolo, mijn babysit kindje doet dat en het lijkt me echt awesome. Dan kan ik je verzekeren dat Karate (ik doe dan de vorm Kyokushin karate), heel goed is. Ik liep vroeger best wel krom, wat onzeker zeg maar en dan heb ik snel afgeleerd bij karate. Ze helpen je daar heel goed bij. Emoties komen er ook zeker bij kijken, omgaan met boosheid en verdriet, want dat komt snel naar boven bij een gevechtssport. Bij karate doe je ook veel samen, heel erg veel, samen oefenen, sparren, en nog meer dingen. Het sparren kan tot blauwe plekken aan toe gaan, al houden ze echt wel rekening met jou als persoon en ook de nieuwheid natuurlijk. Karate is de perfecte sport om in te groeien en ook om aan je eigen ik te werken c:
@Aimee; Karate is zo goed als mijn leven, dus dat is vrij logisch ja xD Als mijn muzieklessen wegvallen (notenleer) ga ik zeker Karakté doen. Je hebt me overtuigd nath! Het klinkt echt gewoon als de sport die ik nodig heb. Ik heb ook heel weinig zelfdiscipline (a) op vlak van al mijn hobby's, school en houding. dus ik leer niet vaak, oefen nooit mijn toneeltekst, noten en op mijn hobo en doe nooit mijn kiné oefeningen Het is sterker dan mezelf om het niet te doen c': xD het was mijn plan om te schermen met een vriendin dit jaar, maar mijn ouders veranderde van gedacht en zeiden dat ik wel genoeg deed want het kost ook allemaal geldIk heb eens waterpolo gedaan met een frans team (ik verstond er dus geen bal van) en het is echt moeilijker dan ik dacht. Ook zeiden ze mijn naam fout en dus petste de bal vaak in mijn gezicht omdat ik het niet door had xD Volepaw is echt awesome <333 |
| | | Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:27 | |
| @Beer: Als je een topic met d'r wilt, zeg je het maar. Ik wil echt veel topics met haar c; |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:28 | |
| @Beer; Wat discipline betreft is karate ook perfect :') Ja, ik kan zeggen dat karate voor mij een soort redding is geweest in mijn leven, ook wat school betreft en privé dingen thuis. Het is echt geweldig en zo helpend. Ook wat betreft nieuwe mensen leren kennen. De gemiddelde mentaliteit van karateka's is gewoon heel fijn, ze beoordelen je niet op uiterlijk, hobby's, muzieksmaak, oid. Ze accepteren je zoals je bent en kunnen hartstikke goede vrienden worden. Ik kwam op karate als een zielig emotje als het ware, ik zat er niet lekker bij, had mijn haar zwart, droeg zwarte kleding met oortjes en gekke dingetjes enzo en op school werd ik gepest. Nou, daar accepteerde ze me zoals ik was en waren ze er gewoon voor me. Zo tof, zo fijn. Ik kan karate eigenlijk iedereen wel aanraden, maar goed, mijn ervaring daarmee is ook gewoon geweldig en het past gewoon bij me c: |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:34 | |
| - Ratbite schreef:
- Men, het onweert hier als de hel
+1 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:36 | |
| @Yathie <33: Yeeesh dat zou geweldig zijn @Nath; aah alles wat je zegt staat me aan. Het is niet dat ik niet geaccepteerd wordt op school, maar ik denk bijna de hele dag: ik mag niets fout zeggen of ik lig uit het groepje, shit heb ik iets fout gezegd?, god wat heb ik nu weer gedaan... Ik ben gwn anders dan hun een pak volwassener ook hmpff. En dat discipline puntje heb ik echt hard nodig, wil ik met alles door kunnen gaan c': |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:39 | |
| @Beer; nou, mocht het zo ver zijn, laat het me weten c: |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:41 | |
| Yush zal ik doen ^^ waarschijnlijk volgend jaarje hebt me helemaal blij gemaakt |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:42 | |
| Ooit moeten we een karaté meet doen Nath, dan kan je iedereen overtuigen (: Het is dat ik op het moment 24/7 school doe, maar anders had je mij ook zover ^^ |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:44 | |
| Yaay, dat voelt goed c: Mensen blij maken is het mooiste in t leven ^_^
@Emma; hahaha, dat zal vet zijn, dan kom ik ook in pak en al xD |
| | | »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 23:47 | |
| - Volepaw schreef:
- Vikings is en blijft een topserie! <'3
Yep <3 Zodra Walter terug is van vakantie gaan wij aan season 3 beginnen :'D |
| | | Nath 48 Actief Hail Satan, Archangelo
Hail Satan, Welcome year zero
| |