We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Mapleshade en die moeder van Silver zul je ook niet in de gewone boeken vinden
@Lizardpath Dat straffen van de katten? Ik vind van wel. Tis tegen de Warrior Code, dat hoort niet met een gesprekje 'nou niet nog es doen eh' af te lopen. Kun je ze beter allemaal Rogues laten worden als straf, of een andere straf. :')
niet helemaal mee eens tho!! want een clan hoort als een familie te zijn, en jouw ouders gooien jouw toch ook niet uit de familie als je met iemand datet die je ouders niet moeten? ghehe
Wolfpaw''
Member
Kiki 120 Actief Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Net met oma één tegen honderd gekeken.. dat was echt zielig voor die man. NOg één tegenstander over, die had het fout en hij moest er uit omdat hij 't zelf ook fout had ;_; Een groot bedrag voor z'n neus weggewaaid...
Anyway, ik ga posten met Butter <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
shit shit shit mijn macbook oplader is op de grond gevallen en nu is hij kapot die dingen die in het stopcontact moeten zijn dus gebroken wtf weet iemand hoe dat deel heet?? want ik moet sowieso dus een nieuwe kopen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 9:37
Creamyfrost schreef:
Goodmorning ^^
"What do you mean?" "Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 aug 2016 - 9:42
Volepaw schreef:
Creamyfrost schreef:
Goodmorning ^^
"What do you mean?" "Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?"