Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:28

Hier in Friesland valt het vandaag best wel mee. Het is hier nu 22 graden (gevoelstemperatuur is 23).
Terug naar boven Ga naar beneden
Nogitsune
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Tumblr_inline_ney1j5Kfot1sqo44y
93
Actief
Sarcasm is my ONLY defence!

CAT'S PROFILE
Rank:
Nogitsune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:30

iemand tips om meer te drinken?
zit altijd op 200/500 ml
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:31

Roughflower schreef:
Hier in Friesland valt het vandaag best wel mee. Het is hier nu 22 graden (gevoelstemperatuur is 23).
ugh het is hier 28 graden help xD ik zou graag binnen blijven zitten maar ik moet straks naar de tandarts :c
also, je post heeft me echt zin gegeven in een kittensearch lurking x rough, ik kan niet wachten haha >D als het er ooit komt yk
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:32

hellfire schreef:
iemand tips om meer te drinken?
zit altijd op 200/500 ml
\

Handig is om een fles van iets wat je lekker vindt om te drinken naast je te hebben ^^ Als je het ziet zal je er sneller aan denken om meer te drinken.

At least, dat heb ik x3
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:33

@Bunny; Bo en ik hebben het nog nergens over gehad (A) De RPG doet t 'm nu.
@Laura; Sws is het belangrijk om in ieder geval 1,5 liter per dag met dit hete weer te drinken. Wat ik doe; ik heb altijd een 500ml flesje bij me en die moet ik 3x op een dag vullen. Tussen door drink ik nog wat thee of fris, maar fris kan je niet mee tellen als je dagelijkse vocht omdat veel frisdranken juist averechts werken.
Wat kan motiveren om goed water te drinken is om een leuk drinkflesje te halen c:
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:34

Ik heb het al snel veel te warm. Mijn tactiek van de laatste drie dagen was binnen blijven :')

Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:36

Hier is het zo'n beetje 30 graden... en dan moest ik ook nog lopen/fietsen voor de postxD, maar ik heb al wel zo'n beetje een liter water gedronken, naast andere dingen. Het helpt om gewoon twee flessen van 500ml mee te hebben met postbezorgen.
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:37

Ik moet naar de tandarts nu, tot strakjes c:
Mr. Tips
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:41

Zo, Mr. Tips is bijgewerkt, nu nog een setje voor Salmon maken...
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:41

ik wil dat de warmte ophoud :c wordt er ziek van pfff
Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:43

Bij mij is het 26 graden, maar het is te benauwd voor mij.

Gister moest ik een uur fietsen door die hitte. Op de fiets voel je het niet zo, maar zodra je stilstaat is het echt verschrikkelijk
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:45

Omdat het niet geregend heeft hangt er nu overal smog in de lucht
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:47

Ik kan dat gewoon niet, de hele dag binnen zitten. Ik ga gewoon lekker zwemmen, beetje bruin worden, nu dan met de oppaskindjes naar de speeltuin (al valt de benauwdheid nu wel mee). Maar gisteren bijvoorbeeld. Mijn oppaskindjes gingen met hun tante naar de strand, dus ik had een middag vrij, dus ging naar het sneker meer om te zwemmen c:

@Beertje; ahw, naar. Wat dat betreft hou ik wel een beetje van Friesland xD
Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:48

Ja gisteren had ik ook een poolparty, wat wel een leuke opfrisser was, maar verder, mij niet gezien. Ik kan niet paardrijden in dit weer, dat doe ik die arme pony's niet aan :')
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:49

Ik kan mijn ouders jammer genoeg maar niet overtuigen om het zwembadje in de tuin op te zetten... En we hebben geen buitenbad meer hier in het dorp nadat het zwembad verbouwd is en de rest is ver fietsen, waar het weer te warm voor isxD
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:54

Nahww, super vervelend :c
Moet ik zeggen dat naar het snekermeer fietsen voor mij ook een halfuur is.. but worth it xD
Viperdash
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 14:58

xD ik heb een Friese vriend en als hij Fries' begint te praten ik vraag zeker nooit om dat te doen (a) versta ik er geen sikkepit van en dan lacht hij me uit c':
Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 15:03

Jonge, Frieslân boppe zeggen we dan haha.

Zo moeilijk is Fries toch niet om te verstaan? zegt de fries
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 15:04

Oh ik kan ook echt geen woord Fries en kan mezelf ook geen Friezin noemen, haha xD Mijn moeder is Engels en mijn pa heeft nauwelijks in Friesland gewoond, tot dat hij m'n ma ontmoette, haha xD Nee, ik zelf heb een hekel aan het Frieze taal dialect.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 15:05

Maskheart schreef:
Het is echt veel te warm buiten en ik blijf nu waarschijnlijk weer binnen voor de rest van de dagxD

+1

Ik woon ook in Friesland though xD Ik kan Fries alleen verstaan maar niet spreken Razz

Laatst aangepast door kittypaw op vr 26 aug 2016 - 15:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: