|
|
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 21:48 | |
| - Wolfkit- schreef:
- Chivypaw schreef:
- Wolfkit- schreef:
- Wat dan? :"D
"Carrionplace was ook mijn favoriete plekje...." ehehehehehEHEHEheHEHEHe ...... >B)
ik ben een beetje gemeen. Ja subiet gaat hij nog zeggen dat Stormkit en Thawkit (-paw ondertussen al c': ) zijn kittens zijn in schuingedrukte letters, gemeen kind xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 21:51 | |
| - Northdrift schreef:
- Winddancer schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Ik ben een gebakken Nathalie. Ik denk dat ik mijn naam voor vandaag maar verander in Uitgedoogdhalie
I feel ya (ik hoop dat er niemand zin heeft in gebraden konijn vandaag) Me met een slice of bear Liever ook geen gebakken kip |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 21:52 | |
| @Beertje; Gaat dat topic tussen Peregrine en Chivy nog door? Ik wil hem anders ook wel maken c: |
|
| |
Kiki 120 Actief Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 21:57 | |
| - Chivypaw schreef:
- Wolfkit- schreef:
- Chivypaw schreef:
- Wolfkit- schreef:
"Carrionplace was ook mijn favoriete plekje...." ehehehehehEHEHEheHEHEHe ...... >B)
ik ben een beetje gemeen. Ja subiet gaat hij nog zeggen dat Stormkit en Thawkit (-paw ondertussen al c': ) zijn kittens zijn in schuingedrukte letters, gemeen kind xD Ik had een emotioneel momentje door de Hunger Games OST en ik liet me meeslepen in het moment :"D |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 21:59 | |
| - Wolfkit- schreef:
- Chivypaw schreef:
- Wolfkit- schreef:
- Chivypaw schreef:
- Wolfkit- schreef:
ik ben een beetje gemeen. Ja subiet gaat hij nog zeggen dat Stormkit en Thawkit (-paw ondertussen al c': ) zijn kittens zijn in schuingedrukte letters, gemeen kind xD Ik had een emotioneel momentje door de Hunger Games OST en ik liet me meeslepen in het moment :"D Hehehe xD @Melissa; staart dommig voor zich uit... helemaal vergeten. Je mag het maken, maar ik wacht op inspi to come (a)" COME INSPI COME |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:00 | |
| hee beer waarom ben je niet op skype? (a) |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:02 | |
| - Winddancer schreef:
- hee beer waarom ben je niet op skype? (a)
hee konijn waarom negeer je mij op skype x'D skype zal wel weer van zijn toeren hebben want k ben online en heb je letterlijk volgespamd |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:03 | |
| I'm the happiest person in the world right now Will start taking requests soon - Spoiler:
|
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:04 | |
| @Beertje; Geeft niet hoor, ik kan hem morgen wel maken of heel misschien straks nog als ik niet kan slapen. Maar ik denk dat het morgen wordt (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:04 | |
| Je bent een schat <3
Ooh Wazz nice
|
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:08 | |
| @Waz: Ziet er nice uit!! :3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:10 | |
| - Firedance schreef:
- I'm the happiest person in the world right now
Will start taking requests soon
- Spoiler:
Oh woooow *_* Die zijn niet goedkoop c': |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:10 | |
| Holy Mousedung Wazz :c The moneyz :c Wij hebben ze op school staan, maar ik ben gewoon al bang om ze aan te zetten xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:12 | |
| Oh mijn god waz zo'n ding is echt mijn droom om te hebben. Nu kan je nog meer commissions tekenen B) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:17 | |
| Hij was op gamescom met korting en toen kon ik het niet meer. Had mn moeder geappt en die was ook van "doen!", dus toen had ik m besteld. Ik ga m ook zeker gebruiken voor toekomstige commissions etc :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:18 | |
| @Kiki; weet Innerstar van Ravenheart's favoriete plekje? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:25 | |
| - Innerstar schreef:
- @Kiki; weet Innerstar van Ravenheart's favoriete plekje?
Innerstar zal vast wel weten dat hij daar vaak rondhing met Dauntrose! |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:38 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:39 | |
| @Kiki; thanks for the little inspiration (A)
Ik schrok even toen ik Quietstep's reactie zag in Shadowclan gebied, maar het was gewoon Bitterpaw xD |
|
| |
2 Actief "You can run, but you can't hide."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2016 - 22:45 | |
| Ik hou van de geur van een nieuw account :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|