|
|
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 9:49 | |
| - Routpaw schreef:
- ik geloof niet dat alle oude topics er nog op staan ;/ volgensmij is het een heel ander forum geworden.
Naja, iniedergeval lachen dat ik je hier weer tegen kom! De hele oude topics staan er ook niet meer op, die zijn wel verwijdert. Maar de topics die ik deze winter had gemaakt staan er nog wel en daar ben ik wel blij mee. Maar het is inderdaad leuk om elkaar weer een keer tegen te komen |
|
| |
Beer drunk 31 Actief How daaaaare
you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 9:58 | |
| - Peregrinekit schreef:
- Slivercoarse schreef:
- Ja toch xD hahahaha
Doe het morgen Melissa Dat wil ik ook en dat ga ik ook proberen, maar dat zeg ik dus al twee weken en nog steeds is er weinig gebeurt. Ik heb wel al de helft van geschiedenis gedaan (het waren 16 vragen) maar nu moet ik bij vraag 8 een hele lange samenvatting maken en daar heb ik geen zin in... En ik moet kunst en aardrijkskunde ook nog doorlezen... Misschien kun je best indelen, vandaag (zegmaar) die acht vragen + het begin van de samenvatting + kunst doorlezen en morgen (zegmaar) die andere vragen?? + het midden van de samenvatting + helft van aardrijkskunde doorlezen zoiets doe ik altijd xD |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 10:40 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 11:02 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 11:37 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 11:41 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 11:42 | |
| Hoe gaat het met iedereen hier? c; |
|
| |
Melissa 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 12:12 | |
| - Slivercoarse schreef:
- Peregrinekit schreef:
- Slivercoarse schreef:
- Ja toch xD hahahaha
Doe het morgen Melissa Dat wil ik ook en dat ga ik ook proberen, maar dat zeg ik dus al twee weken en nog steeds is er weinig gebeurt. Ik heb wel al de helft van geschiedenis gedaan (het waren 16 vragen) maar nu moet ik bij vraag 8 een hele lange samenvatting maken en daar heb ik geen zin in... En ik moet kunst en aardrijkskunde ook nog doorlezen... Misschien kun je best indelen, vandaag (zegmaar) die acht vragen + het begin van de samenvatting + kunst doorlezen en morgen (zegmaar) die andere vragen?? + het midden van de samenvatting + helft van aardrijkskunde doorlezen
zoiets doe ik altijd xD Ik had het ook ingedeeld, elke dag 4 vragen van geschiedenis en daarna de rest doorlezen, maar dat heb ik maar 2 dagen volgehouden. Maar ik moet inderdaad wel een goede indeling ga maken en me daar aan houden, ik moet het nu echt een keer af maken... |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 13:18 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 13:26 | |
| Met mij gaat het prima, druk op het werk dat wel XD Ik maak tussendoor soms even een postje c: |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 13:27 | |
| Alles goed hier. Zonet lekker lang getypt over een zoektocht |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 15:40 | |
| Wee ik heb zojuist de prijs gewonnen voor het meest awkward zijn rond mijn crush o.o |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 15:42 | |
| Hallow allemaal ^^ Ik zit er soort van aan te denken om Neverland med cat te willen laten worden (is die zin logisch? xD) maar ik weet niet goed of warriors ook med cat apps mogen worden :') |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 15:59 | |
| Geloof dat het ooit wel zo is gegaan met Smokebreath |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 16:48 | |
| - Neverland schreef:
- Hallow allemaal ^^
Ik zit er soort van aan te denken om Neverland med cat te willen laten worden (is die zin logisch? xD) maar ik weet niet goed of warriors ook med cat apps mogen worden :') het kan maar is niet super gebruikelijk, dus zou het door middel van een prophecy moeten gebeuren die Lizard dan zou ontvangen ^^ maar ik zeg als je het wil probeer het wie weet! |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 16:59 | |
| We gaant gewoon proberen, misschien ben ik wel lucky xD duss, iemand topicje met never? (a) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 17:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 17:18 | |
| Okay, ik maak wel en dan pm ik 'm naar je ^^ |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 17:28 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 aug 2016 - 17:42 | |
| - Butterstar schreef:
- Neverland schreef:
- Hallow allemaal ^^
Ik zit er soort van aan te denken om Neverland med cat te willen laten worden (is die zin logisch? xD) maar ik weet niet goed of warriors ook med cat apps mogen worden :') het kan maar is niet super gebruikelijk, dus zou het door middel van een prophecy moeten gebeuren die Lizard dan zou ontvangen ^^ maar ik zeg als je het wil probeer het wie weet! Dus een wat oudere apprentice zou ook kunnen? ;o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|