|
|
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:05 | |
| - Zira schreef:
- huehuehue stiekem
((wist je dat ik Loudkit stalkte??? vond hem echt cool van de wijsheid in zo'n mini lichaam en zo))
omg een post !!! wohooo zira waarom verpest je je eigen leven bae HAHA ik moest toch iets bedenken arme ziel was al 4 jaar dood |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:06 | |
| puddle is m'n spirit animal tbh |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:07 | |
| - Quietstep schreef:
- puddle is m'n spirit animal tbh
why omg |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:09 | |
| - Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
why omg omdat ik me precies zo gedraag als ik dronken ben 8 ) |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:11 | |
| - Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
why omg omdat ik me precies zo gedraag als ik dronken ben 8 ) HAHAHAHA twinning is winning EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:16 | |
| - Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
why omg omdat ik me precies zo gedraag als ik dronken ben 8 )
HAHAHAHA twinning is winning
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:20 | |
| - Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:21 | |
| - Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 lolo wist jij dat hij heeft uhm... op zn naths te zeggen zijn banaan heeft geschilt in raza haha leuk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:22 | |
| - Satsui schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 lolo wist jij dat hij heeft uhm... op zn naths te zeggen zijn banaan heeft geschilt in raza haha leuk HAHAH ja maar dat weet ik omg@!!! |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:24 | |
| - Zira schreef:
- Satsui schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 lolo wist jij dat hij heeft uhm... op zn naths te zeggen zijn banaan heeft geschilt in raza haha leuk HAHAH ja maar dat weet ik omg@!!! En zn banaan is ook in Littleface geweest ((; Edit;; Loïs je breekt mijn en Jinx's kleine hartje ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:28 | |
| - Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Satsui schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 lolo wist jij dat hij heeft uhm... op zn naths te zeggen zijn banaan heeft geschilt in raza haha leuk HAHAH ja maar dat weet ik omg@!!!
En zn banaan is ook in Littleface geweest ((;
Edit;; Loïs je breekt mijn en Jinx's kleine hartje ;w; OMG JA LITTLEFACE HAHAHA Ja???? ik breek ook de mijne omg ik weet niet wat ik doe omg satsui poor smol bean 'Een verkeerd woord en je werd al geslagen, dat was toch belachelijk?' sorry bae |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:31 | |
| - Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Satsui schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
EDIT; KIP KILL IK SNAP HET NIET IK D8 DAT JINX MET EEN ZWERVER LEEFDE EN BIJ HET TOPIC VAN HELL ZEGT HIJ WAT ANDERS DAFUQ Jinx is geboren als een rogue, toen stierf zijn ma en werd hij en z'n broer mee genomen naar een normaal gezin, daar heeft hij twee of 3 maanden van z'n leven doorgebracht waarna hij weg liep en bij een zwerver ging leven :') MAAR TOEN KWAM ZIRA en die heeft hem de BloodClan in gesleept en nu zit hij daar voor altijd vast <3 lolo wist jij dat hij heeft uhm... op zn naths te zeggen zijn banaan heeft geschilt in raza haha leuk HAHAH ja maar dat weet ik omg@!!!
Edit;; Loïs je breekt mijn en Jinx's kleine hartje ;w; OMG JA LITTLEFACE HAHAHA Ja???? ik breek ook de mijne omg ik weet niet wat ik doe Als die ooit terug komt is Jinx echt dood hahaha rip je bent een gemeen persoon ;^; Jinx gaat haar vechten aaa |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:37 | |
| - Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Zira schreef:
- Satsui schreef:
- Zira schreef:
- Routpaw schreef:
- Satsui schreef:
- Quietstep schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Quietstep schreef:
Edit;; Loïs je breekt mijn en Jinx's kleine hartje ;w; OMG JA LITTLEFACE HAHAHA Ja???? ik breek ook de mijne omg ik weet niet wat ik doe Als die ooit terug komt is Jinx echt dood hahaha rip je bent een gemeen persoon ;^; Jinx gaat haar vechten aaa noooooo niet vechten smol bean |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:44 | |
| Ik probeer hier echt al Ace zijn art te verzamelen en het gaat zo slecht xD Iemand die toevallig nog iets van hem heeft rondliggen/ weet te vinden wat niet erbij staat? :"D http://toyhou.se/522793.acefrayBtw, de tijd dat Ace nog bruin was. Memories |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:46 | |
| Hey, Jamie, sorry dat ik je hier mee lastig val, maar gaat de aangevraagde tekening van Silhouette nog lukken? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:47 | |
| Goodnight peoplees |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:48 | |
| - Butterstar schreef:
- Goodnight peoplees
Slaap zeeee <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:49 | |
| - Lynxfang schreef:
- Hey, Jamie, sorry dat ik je hier mee lastig val, maar gaat de aangevraagde tekening van Silhouette nog lukken?
Je valt me er helemaal niet mee lastig xD Maar yup, tis alleen wachten tot ik hem kan inscannen en dan krijg je hem~ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2016 - 23:49 | |
| - Zira schreef:
- Butterstar schreef:
- Goodnight peoplees
Slaap zeeee <3 Slaapwel! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |