| Hello there [Pantherpaw~] | |
|
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Hello there [Pantherpaw~] ma 8 aug 2016 - 0:01 | |
|
De zon was opgekomen en nadat Little haar ogen had geopend had ze zich eens goed uitgerekt om vervolgens haar vacht een snelle wasbeurt te geven. Als Warrior had ze namelijk nog genoeg taken te doen vandaag. Rustig trippelde ze dan ook al snel tussen de nesten van de katten door naar buiten toe. Eenmaal de Den uit keek ze even om haar heen. Wat zou ze doen? Al snel besloot ze even te ga jagen en vervolgens trippelde ze al richting de uitgang van het kamp. Bij het horen van een geluid stopte ze en keek even achterom.
- First post Pantherpaw~
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] ma 8 aug 2016 - 14:49 | |
| Pantherpaw was eigenlijk al bijna direct wakker geworden zodra de zon de apprentice's den binnen kwam. Hij strekte zijn lichaam even uit en liep daarna de den uit. Hij liet zijn blik even naar de prooistapel gaan, maar hij besloot dat het een beter idee was om eerst te gaan jagen. Hij maakte zijn weg snel naar de ingang van het kamp, maar hij lette niet helemaal op, waardoor hij tegen een andere kat aanliep. "Ah, sorry, ik lette niet op." Zei hij dan ook ietwat haastig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] vr 12 aug 2016 - 15:21 | |
|
Haar aandacht ging naar een jonge kat welke tegen haar op botste. "Ah, sorry, ik lette niet op," zei de Apprentice wat haastig. "Hallo Pantherpaw," begroette ze de jongere kater rustig. "Geeft niet," andwoorde ze vriendelijk terug. "En wat ga jij deze ochtend doen?" Informeerde ze nieuwsgierig, maar wel vriendelijk, naar de plannen van de Apprentice. Haar ogen stonden aardig, kalm en bleven Pantherpaw aankijken terwijl ze geduldig wachtte op andwoord.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] vr 12 aug 2016 - 18:37 | |
| Littlebird vond het gelukkig niet erg en daar was hij wel wat opgelucht voor. Wie weet was hij tegen iemand aangelopen die een ochtendhumeur had en dan was het wel anders afgelopen. "Ik was van plan om wat te gaan jagen." Antwoordde hij dan ook op de vraag van de poes. "Wat ging u doen?" Hij wilde beleefd overkomen, gezien de warrior sowieso ouder dan hem was. Misschien had hij niet per se dezelfde vraag terug hoeven stellen, maar hij had het nu toch al gevraagd. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] ma 22 aug 2016 - 19:16 | |
|
"Ik was van plan om wat te gaan jagen," andwoorde hij op haar vraag. "Wat ging u doen?" Vroeg Pantherpaw haar. Ze knikte, Pantherpaw zou zo wat prooi vangen voor de Clan en kon ondertussen nog wat oefenen op zijn jacht technieken al wist ze niet hoever de kat was in zijn training. Littlebird mocht deze jonge kat wel. Hij was vriendelijk, beleefd en had zo te zien respect voor anderen. "Ik was ook van plan te gaan jagen," andwoorde ze op zijn vraag. "Je kunt met mij meegaan als je wilt?" Stelde ze de kat voor. Ja, dat wel een goed idee, toch? Voor de Apprentice was het niet verkeerd om is met andere Warriors op pad te gaan en zo had Littlebird ook nog wat gezelschap tijdens het jagen. Haar gezicht stond vriendelijk terwijl ze rustig zijn andwoord afwachtte.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] di 23 aug 2016 - 1:37 | |
| Het leek erop dat de vraag toch niet heel raar was gevallen en daar was hij wel wat opgelucht over. De warrior vertelde dat ze ook van plan was te gaan jagen en vroeg of hij mee wilde gaan. Tuurlijk zou hij dat willen, een kans om met een warrior te gaan jagen zou hij zeker niet afslaan. Spiderlapse leerde hem genoeg dingen, maar soms deden andere warriors het net anders en misschien zou hij dan op die manier zijn eigen manier van jagen kunnen samenstellen. "Ik zou graag mee willen gaan." Hij besloot nog niet te vragen waar ze dan naartoe zouden gaan en waar ze op zouden gaan jagen. Ook al kon het ook zijn dat Littlebird ervoor koos om de prooi te vangen die ze tegen zouden komen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] di 23 aug 2016 - 13:12 | |
|
"Ik zou graag mee willen gaan," andwoorde Pantherpaw. "Mooi," sprak Littlebird rustig. "Laten we dan maar gaan," ging ze verder terwijl haar blik richting de kamp uitgang ging. Ze draaide zich dan ook al snel om, om zo het kamp uit te gaan. Er vanuit gaande dat de Apprentice haar volgde, vervolgde ze haar weg totdat ze het kamp uit was. Nadat ze daar eenmaal was draaide ze zich weer om naar de jongere kater. "Waar stel jij voor om te gaan jagen?" Stelde ze de vraag rustig aan de Apprentice benieuwd naar zijn andwoord. Haar kop had ze inmiddels weer omgekeerd zodat haar gele ogen de ander vriendelijk en kalm aankeken.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] di 23 aug 2016 - 18:45 | |
| Zodra de warrior naar de kampuitgang begon te lopen volgde hij haar. Hij wilde tenslotte niet achtergelaten worden terwijl hij net had gezegd dat hij graag mee wilde. Eenmaal buiten het kamp kreeg hij de vraag waar hij zou willen jagen. Hij had er eigenlijk zelf nog niet echt over nagedacht en had eigenlijk gedacht dat Littlebird het besluit zou nemen, maar blijkbaar was het nu aan hem. Even bleef hij dan ook stil, terwijl hij zijn opties overwoog. Misschien zouden ze wel naar de outlook rock kunnen gaan, hij wist dat daar ook prooi te vinden was en het was niet bij het meertje wat hem niet echt zou bevallen. "Misschien kunnen we naar de Outlook rock gaan?" Stelde hij dan ook voor. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] vr 26 aug 2016 - 11:14 | |
|
"Misschien kunnen we naar de Outlook rock gaan?" Stelde Pantherpaw voor. Littlebird knikte. De Outlook Rock was goed ze konden daar vast wel wat prooi vinden. "Prima," mauwde ze dan ook. "Kom je?" sprak ze terwijl ze al weg stapte richting de Outlook Rock. Terwijl ze al snel versnelde naar een stevig tempo keek ze even achterom om te zien of de Apprentice haar nog volgde. "En hoe gaat het met jouw trainingen?" Vroeg ze de Apprentice nieuwsgierig terwijl ze opweg waren om jagen.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] vr 26 aug 2016 - 15:37 | |
| Pantherpaw was ergens wel blij dat Littlebird het eens was met zijn idee. Hij was ergens wel bang geweest dat hij toch een verkeerd besluit had genomen. Hij volgde haar dan ook verder toen ze onderweg gingen naar de Outlook rock. De poes hield een stevig tempo aan, maar hij kon het bijhouden, waar hij wel blij mee was. "Ik heb laatst een vechttraining gehad en ik heb ook een konijn helemaal zelf gevangen." Vertelde hij. Hij was er nog steeds trots op dat hij het konijn zelf had kunnen vangen. "En ik heb ook een haas samen met Routpaw gevangen." Hij kon het eigenlijk niet helpen om alles te vertellen waarover hij trots was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] za 27 aug 2016 - 19:56 | |
|
Zo te zien volgde de jongere kater haar nog. "Ik heb laatst een vechttraining gehad en ik heb ook een konijn helemaal zelf gevangen," vertelde Pantherpaw als andwoord op haar vraag. "En ik heb ook een haas samen met Routpaw gevangen," ging hij, blijkbaar nog trots, verder. "Zo te horen gaan je trainingen goed," sprak ze tevreden. Ja, dat was wat een Clan nodig had. Toch? Goeie Apprentice's en zo zo te horen was Pantherpaw dat. Haar ogen had ze inmiddels weer op de weg voor haar gericht terwijl haar poten zich nog steeds voort bewogen richting de Outlook Rock om daar te gaan jagen met Pantherpaw.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] za 27 aug 2016 - 21:49 | |
| Misschien had hij de warrior alleen verteld wat goed bij hem was gegaan, maar hij kon het niet helpen gezien hij er toch trots op was. Hij was natuurlijk minder trots op de keren dat hij prooi had laten ontsnappen en daarom sprak hij daar ook liever niet over. Jagen ging hem nu wel beter af, ook al was vechten nog steeds niet iets waar hij het beste in was. Hij probeerde het wel goed te doen, maar het was vaak nog best lastig om je tegenstander te lezen en te weten wat deze zou gaan doen. Hij hoopte wel dat hij het snel onder de knie zou krijgen. "Ik ben eerlijk gezegd wat minder zeker van hoe goed ik ben in vechten." Gaf hij dan ook eerlijk toe tegen de poes. Het zou vast wel komen met meer training, maar dan zou hij er zeker zijn best voor moeten doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello there [Pantherpaw~] | |
| |
|
| |
|