The killer inside becomes stronger - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The killer inside becomes stronger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kestrelshade
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 DPKsfdL
Shelley
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelshade
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jul 2016 - 22:26

Je mag Kestrelshade ook wel verwonden, de eerste keer dat ik haar de RPG in gooi mag best met een beetje sensatie xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Panthersoul
StarClan
Cynthia
337
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Panthersoul
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jul 2016 - 22:42

Rovepaw
Member
You know who.
31
Actief
'As for me, I'll be the knight.'

CAT'S PROFILE
Rank:
Rovepaw
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 20:53

@Shelley; top! Ik maak 'm morgen. c:

Bij deze zoek ik tijdig géén katten meer die Swallowpaw kan verwonden of vermoorden. Maar, let op! Het is tijdig, dus op den duur gaan ze weer open. (;

Ik reageer op en maak morgen alle topics!
Snowdrop
StarClan
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 jul 2016 - 0:08

Je kan altijd Silverkit verwonden. Het is toch een kitten die veel uit het kamp komt omdat ie naar Rc wilt~

Verder zou Snowdrop erin kunnen gegooid worden en zou zij dan evt bezorgd kunnen zijn om swallow en hopeloos kunnen proberen om swallow het goede te laten zien. Maar das maar een extra idee~
Kumeza
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 jul 2016 - 11:47

Dat van Snowdrop vind ik een leuk idee. c: Alleen is Swallowpaw niet doordoorslecht, en heeft ze een zwak voor kittens, dus dat ze Silverkit verwondt is erg klein, maar misschien dat ze hem in gevaar brengt door bijv. naar het thunderpath te gaan met hem. (':
Waspsting
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 jul 2016 - 13:38

Misschien is het leuk om hier iets met Hazel te doen? Wil hem namelijk ook wel echt actief hoor <3
Want Swallow heeft volgens mij wel wat gevoelens voor hem (gehad)? Dus daar zouden we wat mee kunnen doen. Miss dat hij per ongeluk haar hart breekt of zo idk hahaha x3
Kumeza
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 1 aug 2016 - 9:09

Ja, lijkt me leuk! Lekker veel drama haha. cx

Winddancer
StarClan
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 1 aug 2016 - 12:50

Ik heb Redpaw wel die hij kan verwonden? Redpaw zit ook in Thunderclan maar ze is een heeltimide poes die niet echt zal terugvechten :') (ik zou der wel graag nog warrior laten houden, dus niet té erg verwonden ofc xD)
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 1 aug 2016 - 14:02

zij ;')

Is goed! Ik d'r erbij. c:
Indra
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimema 1 aug 2016 - 19:54

-kuch- hehe, ik zeg veel te vaak hij tegen zij's en omgekeerd, niet op letten xD wie maakt het topicje? c:
Ra
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2016 - 20:22

Swallowpaw. schreef:
Ja, lijkt me leuk! Lekker veel drama haha. cx

https://www.warriorcatsnl.com/t29998-that-is-all-i-wanna-do-right-now
Hier is het topic c:
Wat ik ook nog dacht, misschien dat Hazel eerst gewoon meedoet met whatever zij qua liefde doet omdat hij of niet doorheeft dat hij haar niet leuk vind, of niet doorheeft dat zij hem wel leuk vind, of gewoon een beetje selfish is en haar liefde hem beter doet voelen, ook al voelt hij niets terug. Maar dat als ze dan echt vriendje en vriendinnetje wilt worden of zo dat hij haar dan afwijst?
Gaat wel een aantal topics worden dan xD Dus zeg maar wat jij wilt ~
Kestrelshade
Member
Shelley
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelshade
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 aug 2016 - 23:51

Moet ik zelf even een topic aanmaken anders? Smile
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 14:06

@Lolo; jaa, is goed! Swallow zal eerst het zelf ook niet door hebben haha. Ik zal zsm reageren!

@Shelley; als het kan, graag! Sorry dat ik hem niet gemaakt heb, maar ik ben op vakantie en heb nu heel eventjes wifi.
Kestrelshade
Member
Shelley
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelshade
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug 2016 - 16:37

Nazca
Deceased
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 11:12

Ik maak zo het topic van Bearpaw, maar wil jij die van Joan maken ? (a)
Shark
Member
The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 11:23

Ik wil Shark aanbieden als vriend en Ashkit als kat die verwond mag worden? Of doet Swallowpaw niet aa kittens verwonden? Liefst niet vermoorden tho :3
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 15:48

yooo ik ben iro en ik heb swallow overgenomen, maar de verhaallijn gaat nog door!

Shark vind ik prima, en Ashkit zouden we dan misschien kunnen doen dat Swallow ergens mee bezig is en ze haar komt storen, waardoor ze geïrriteerd raakt?

ik zal ook nog een topicje voor joan aanmaken
Ringedkit
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ringedkit
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 23:55

perfect Very Happy

dit is trouwens die voor bear https://www.warriorcatsnl.com/t30066-ant
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The killer inside becomes stronger   The killer inside becomes stronger - Pagina 2 Icon_minitime

The killer inside becomes stronger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: