| The killer inside becomes stronger | |
|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:30 | |
| Hi Gast,
Het is al enige tijd zo dat Swallowpaw inactief is. En dat vind ik erg jammer. En omdat ik toch erg gehecht aan haar ben, geef ik haar niet weg ofzo, maar heb ik een verhaallijntje voor d'r in petto.
Verleden Sinds de overname van Bloodclan, is er in Swallowpaw iets los gekomen. Hoewel ze altijd al brutaal was, werd ze nóg brutaler, en erg rebels. Ze koesterde een hekel aan Claw, aangezien die haar broertje ontvoerd heeft, en een Bloodclanner van heeft gemaakt. Maar nadat Bloodclan verdreven is, voelde ze zich niet meer thuis in haar clan. Ze was gewend geraakt aan de hardhandigheid, en hoewel ze dat niet wilde, had ze ergens in haar onderbewustzijn respect ontwikkeld voor de Bloodclanleider. Bovendien had Claw gezegd dat Swallowpaw zich prima zou redden in Bloodclan.
Heden Swallowpaw verveeld zich dood in de Thunderclan, en heeft weinig contact me haar clangenoten. Ze zal amper in het kamp te vinden zijn, en iets wordt wakker in Swallow. Een 'monster' dat wil verwonden, en boven alles doden. Steeds vaker krijgt ze haar zogehete woedeaanvallen, en tijdens die aanvallen verwond ze andere katten. Maar Swallowpaw krijgt daar geen spijt van. Het voelt zelfs goed. Dit komt onder andere ook door haar verpestte kittentijd, toen Cole ontvoerd werd, en haar moeder zich helemaal van de wereld afsloot.
Later zal ze ook een Bloodclanmember tegenkomen. Deze zal bevriend raken met haar, en Swallowpaw vraagt naar hoe het in de Elite gaat. Hierdoor zal ze enthousiaster raken, en er van overtuigd zijn dat ze bij Bloodclan hoort. Bovendien weet ze nog steeds niet wie haar vader is -die in Bloodclan zit-, en zal daardoor ook steeds nieuwsgieriger naar de Bloodclan worden.
Toekomst Mijn uiteindelijke doel is dat Swallowpaw weg loopt uit de Clan, en probeert de Bloodclan te joinen.
Wat heb ik nodig? De namen worden aanklikbaar als de topic(s) gemaakt zijn. c: - Katten die Swallowpaw mag verwonden/vermoorden. Routpaw Bearpaw Pantherpaw Splashpaw
- Bloodclankatten die bevriend raken met Swallowpaw. (dit kan natuurlijk ook aangepast worden.) Claw Chawl Jinx Wasabi Joan
- Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom.
Ik hoop dat ik zo Swallow actief kan maken. c:
xx
Laatst aangepast door Swallowpaw. op ma 25 jul 2016 - 22:17; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:43 | |
| Ze kan altijd ook weer een keer Claw tegen het lijf lopen c: En misschien is Chawl iets wanneer hij young one is? Om bevriend mee te raken. |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:48 | |
| Swallowpaw mag Routpaw wel verwonden? c: Ze zal zich wss wel een beetje proberen te verdedigen, maar echt veel schade zal Swallowpaw niet oplopen. En als Bloodclan vriend heb ik Jinx ook nog wel voor je, als dat je wat lijkt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:49 | |
| @Julia; Ja, lijkt me met beide leuk! Wanneer wordt Chawl young one? :3 @Kip; Is goed! Zal ik het topic voor Routpaw maken? c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:51 | |
| Ik wilde begin september doen, maar als dat te laat is kan hij ook de volgende ceremonie young one worden, dan dus begin augustus c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:52 | |
| Nee, september is goed! Ze moet namelijk ook eerst nog wat katten verwonden enzo, voordat ze Bloodclanners tegenkomt. c': |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 13:56 | |
| Jep is prima! c: Ik zie hem wel verschijnen |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:01 | |
| Ik meld Wasabi als vriendje voor Swallow :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:02 | |
| Is goed! Is ook wel leuk omdat Wasabi vroeger ook Thunderclan was. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:10 | |
| Dan wordt hij begin september young one en zal hij eens langs de grens wandelen :p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:16 | |
| |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:17 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Is goed! Is ook wel leuk omdat Wasabi vroeger ook Thunderclan was. :3
Inderdaad! C: Wanneer zullen we een topicje maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:18 | |
| Het kan opzich nu wel, als jij maakt. c:< |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:19 | |
| |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 14:35 | |
| |
|
| |
Daan 44 Actief Don't you ever tame your demons, but always keep them on a leash
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 17:21 | |
| Ik heb Joan om bevriend mee te raken c: ze hebben ongeveer dezelfde leeftijd
En je voor te verwonden Bearpaw, hij vecht wel terug. Dan heb ik nog iemand in Thunderclan die je mag vermoorden >D als ik het wachtwoord nog heb |
|
| |
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 17:34 | |
| Ik heb Pantherpaw (windclan) wel voor je om te verwonden. |
|
| |
Selena 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 17:55 | |
| Als je wil kan Swallowpaw Splashpaw ook wel verwonden? Als je dat wel wil, zou jij dan wel het topic kunnen maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 22:15 | |
| @Beertje; haha oké. cx Ik zal proberen morgen het topic voor Bear te maken. Anders wordt het overmorgen. (; @Cynthia; is goed! Zou jij kunnen maken? c: @Selena; het topic komt zsm! c: |
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger ma 25 jul 2016 - 22:22 | |
| Ik zal het topic zo aanmaken en dan de link hier plaatsen^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: The killer inside becomes stronger | |
| |
|
| |