|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 15:06 | |
| OMFG BEERTJE DAT SETJE <3 ._.
Hiervoor zou Silver wel in rc blijven :"D (a) |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 20:09 | |
| Hey y'all omg Ik wil echt terug naar kamp, rip. Het was zo leuk en aaah :c
|
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 20:33 | |
| heya!
oeh, wat voor kamp was het? c: |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 20:44 | |
| van de kerk! het was echt zo ontzettend gezellig niet normaal <3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 20:51 | |
| IK HEB EEN KAMER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD (tenminste als alles qua prijzen goed gaat komen xd) |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 21:09 | |
| - Sinclaw schreef:
- IK HEB EEN KAMER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(tenminste als alles qua prijzen goed gaat komen xd) Succes met de prijzen, ik hoop dat je de kamer krijgt ^^ Ik weet hoe lastig het is om er één te vinden ._. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 21:18 | |
| Ja ik hoop dat de verhuurder niet teveel wil gaan vragen voor de service kosten, want de kale huurprijs ligt al best hoog Dx maar dit is echt een super kamer en ik ga niet meer goedkoper/beter kunnen vinden voor 5 maanden xD |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 21:23 | |
| Ohja, gemiddeld zitten servicekosten rond de 60 euro, dus als het aanzienlijk hoger wordt dan dat, moet je wel even oppassen o: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 21:25 | |
| ja maar de kale huur is al 500 dus hoop toch dat het iets onder de 60 gaat worden haha xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 21:28 | |
| - Butterstar schreef:
- ja maar de kale huur is al 500 dus hoop toch dat het iets onder de 60 gaat worden haha xD
Oh, wow, dat is best prijzig c': Succes ermee, als het echt schandalig hoog wordt, kun je altijd bij frently kijken. Die helpen studenten met vervelende huisbazen en te hoge huur c': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jul 2016 - 22:34 | |
| Ik wil verdorie een band shirt van Avatar halen (ja avatar is ook een band, super gaaf), vind ik eindelijk een vrouwen variant, zorgen de Mousedung verzendkosten voor een te dure prijs ;_; |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 1:24 | |
| Oeps, Tallshadow just got roasted :'D poor guy |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 14:00 | |
| - Innerstar schreef:
- Ik wil verdorie een band shirt van Avatar halen (ja avatar is ook een band, super gaaf), vind ik eindelijk een vrouwen variant, zorgen de Mousedung verzendkosten voor een te dure prijs ;_;
I know the feeling |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 14:37 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 14:42 | |
| Muts heeft echt een super mooi setje ;o |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 15:05 | |
| Dank je. <3 Ik ben er zelf ook heel blij mee dat 'ie gelukt is. c': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 16:51 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Innerstar schreef:
- Ik wil verdorie een band shirt van Avatar halen (ja avatar is ook een band, super gaaf), vind ik eindelijk een vrouwen variant, zorgen de Mousedung verzendkosten voor een te dure prijs ;_;
I know the feeling Zeer vervelend :') Nog steeds niet geslaagd iets te vinden... dus dan maar hopen dat de band een stuk bekender wordt, ofzo... of ik moet in december gewoon naar avatar in Doornroosje (Nijmegen) gaan, daar verkopen ze vast wel shirts... Of toch maar de mannen variant kopen en die zelf vrouwelijk maken met de naaimachine :'D Maar straks mislukt het en dat is zonde van t geld. |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 17:19 | |
| Wolfje <'3 Er zijn wel echt heel veel Wolfkits :'D dan maar ., achter de naam |
|
| |
Me <3 46 Actief Miroir dis-moi qui est le plus beau. Quitte à devenir mégalo. Viens donc chatouiller mon ego
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 17:25 | |
| Stain <3333 Ben zo blij omg :") <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jul 2016 - 18:30 | |
| Nu heeft Swallow ook een nieuw setje. c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|