|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jul 2016 - 22:56 | |
| - Volepaw schreef:
- Snap ik helemaal, Demi. Kben ook al een hele dag bezig met goede plaatjes te zoeken voor Phantom xD
Ik kan gewoon geen leuke zwart/witte kattenfoto's vinden die nog niet bezet zijn ;w; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jul 2016 - 23:37 | |
| Heye hey hoe gaat t hier? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jul 2016 - 23:42 | |
| Meh morgen om 5u op en ik zit hier nog steeds wakker als wat ;w; Ik heb het gevoel dat het werken morgen lastig zal worden, oh well~
Hey Mimi! Heel goed en met jou? c: |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jul 2016 - 23:44 | |
| - Quietpaw schreef:
- Volepaw schreef:
- Snap ik helemaal, Demi. Kben ook al een hele dag bezig met goede plaatjes te zoeken voor Phantom xD
Ik kan gewoon geen leuke zwart/witte kattenfoto's vinden die nog niet bezet zijn ;w; urgh, don't talk about it... Als ik een nieuw setje voor Sil wil maken zit de meeste tijd in het zoeken van een geschikt plaatje. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:13 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Quietpaw schreef:
- Volepaw schreef:
Ik kan gewoon geen leuke zwart/witte kattenfoto's vinden die nog niet bezet zijn ;w; urgh, don't talk about it... Als ik een nieuw setje voor Sil wil maken zit de meeste tijd in het zoeken van een geschikt plaatje. Op één of andere manier staan zwart-witte katten bijna nooit goed op de foto c': |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:25 | |
| Jup, heb ik ook altijd met Lizard x'D
Lizard en Quiet moeten trouwens nog eens een topic! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:27 | |
| - Tinkerkit schreef:
- Jup, heb ik ook altijd met Lizard x'D
Lizard en Quiet moeten trouwens nog eens een topic! ;D Oeeh yess. Wil jij maken? c': Misschien maak ik Ophelia wel gewoon zwart smh. |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:32 | |
| Ik zal het direct maken ^^ |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 0:52 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 6:10 | |
| Lekker vroeg wakker~ Goedemorgen mensen ^^ |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 10:24 | |
| goedemorgen. Ik word meestal ook om die tijd wakker, maar ik had vandaag geen zin om op te staan. Ik bleef dus gewoon lekker in mijn bed liggen. |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 13:53 | |
| - Muta schreef:
- @Beertje; aah, gaaf! Idd jammer dat je geen geld bij je had, die smekkies in alle smaken zijn namelijk echt om uit te proberen. (':
Hi guys (: Ja maar mijn vriendinnen hebben er wel gekocht. Spijtig genoeg had ik alle vieze smaken vomit, earthworm, earwax, soap, rotten eggs.Cynthia@ Ooh bbq leuk ! |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 18:56 | |
| @Demi; kan je de link van warrio Graphics eens doorsturen? Of iemand anders xD plaatjes zoeken neemt echt veel tijd in spijtig genoeg xc |
|
| |
You know who. 31 Actief 'As for me, I'll be the knight.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 19:00 | |
| - Branchpaw' schreef:
- Muta schreef:
- @Beertje; aah, gaaf! Idd jammer dat je geen geld bij je had, die smekkies in alle smaken zijn namelijk echt om uit te proberen. (':
Hi guys (: Ja maar mijn vriendinnen hebben er wel gekocht. Spijtig genoeg had ik alle vieze smaken vomit, earthworm, earwax, soap, rotten eggs.
Cynthia@ Ooh bbq leuk !
Ah, da's wel minder, ja. :') |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 19:02 | |
| - Rovepaw schreef:
- Branchpaw' schreef:
- Muta schreef:
Hi guys (: Ja maar mijn vriendinnen hebben er wel gekocht. Spijtig genoeg had ik alle vieze smaken vomit, earthworm, earwax, soap, rotten eggs.
Cynthia@ Ooh bbq leuk !
Ah, da's wel minder, ja. :') Sorry voor de bemoeiing maar die smekkies heb ik ook al eens gegeten. Een vriendin van me had ze bij het Harry Potter museum gekocht. Ik kreeg de vieze smaken xD |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 19:54 | |
| @zoé warriorsgraphics.tumblr.com Speelt de jongen van je mini-ava in Gotham? ;a
@Demi Die ene met de paarse lucht kan dan toch?? Tis dezelfde kat ook nog en een prachtig plaatje ;o |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 21:15 | |
| |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 21:38 | |
| Ik wil wel! Ik reageer wel op de andere met Futuresong c: |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jul 2016 - 22:43 | |
| Iemand een topic met Sil? |