|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:03 | |
| Net terug van de huisarts. Kennelijk ben ik allergisch voor huismijt, grassen en boompollen c': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:10 | |
| @Demi; oh nou, fijn :') Veel last van? :/ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:10 | |
| Hmm wind moet echt meer drama hebben in der leven. Iemand kandidaat? xD |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:25 | |
| - Innerstar schreef:
- @Demi; oh nou, fijn :') Veel last van? :/
Best wel c': Ik was de hele tijd verkouden/benauwd en had jeukogen en ik had geen idee waarom. Nu weet ik het in ieder geval c': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:28 | |
| @Demi; wauw, dan kon ik t ook nog wel eens hebben :') Nou iig wel fijn dat je weet waar t vandaan komt. Heb je er nu iets voor? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:31 | |
| - Innerstar schreef:
- @Demi; wauw, dan kon ik t ook nog wel eens hebben :') Nou iig wel fijn dat je weet waar t vandaan komt. Heb je er nu iets voor?
Ik krijg anti-allergie pillen om te proberen, dus ik hoop dat het helpt ^^ Ben ik ook eindelijk van dat gedoe af. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 14:37 | |
| Nou, ik hoop voor je dat t helpt c:
Pff.. iemand tips voor avond eten? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:00 | |
| Nath; Fajita's >3 Makkelijk, lekker, en snel klaar (a')
Goed, alles is bijgepost hier, I'm proud, nog 2 fora's te gaan :"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:13 | |
| @Jamie; thanks ik zal ff receptje opzoeken c: |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:36 | |
| Pokémon GO is op dit moment de voornaamste reden dat ik toch ook wel een smartphone zou willen ;; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:41 | |
| - Everstar schreef:
- Pokémon GO is op dit moment de voornaamste reden dat ik toch ook wel een smartphone zou willen ;;
omg het is zo leuk <3 al functioneert het bij iedereen niet even goed |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:43 | |
| Ik heb vandaag 1,5 km door de stad gelopen om pokemons te vangen... Maar ik heb geen spijt xD
Kan iemand mij vertellen wat de grootte en breedte van de ava's hier zijn? Dan maak ik een nieuw setje voor Aury :3 |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:45 | |
| Omg Aurynight, memories <'3 Ik denk dat de grootte tegenwoordig 200x300 px is c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 15:57 | |
| Ik ga vandaag nog naar de appie, ff zien of ik daar ook pokémon kan vangen xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:07 | |
| Kent iemand hier dit event: http://magic-fair.nl/Het ziet er uit als de EFF maar dan kleiner en minder professioneel. Mijn moeder vroeg me of ik er heen wilde en ik zei ja, want waarom zou ik nee zeggen tegen een extra dag om verkleed rond te lopen zonder raar aangekeken te worden xD Als iemand ervaringen heeft met de Magic Fair, zou ik dat graag willen weten want ik ben nieuwsgierig xD |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:12 | |
| En Aury heeft een nieuwe, beter passende ava |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:16 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:24 | |
| Uur gelopen,hopeloos op zoek naar een eevee maar heb niets kunnen vinden :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:30 | |
| Als ik het zo lees, is dit een gigantisch goede manier van Nintendo om mensen naar buiten te krijgen c': |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jul 2016 - 16:33 | |
| Mijn gps werkt op de een of andere reden niet meeD:, dus ik kan het niet spelen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|