|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 23:01 | |
| - Yu schreef:
- Hey hey! Yu een topic met Cobra?
Sure! Kan jij maken? Moest afsluiten so ga nie meer posten vandaag~ ^^ |
|
| |
Lianne 108 Actief Every wound will shape me
Every scar will build my throne!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 23:29 | |
| badass Cobra <3 , Cobra en Cobra moeten elkaar eens meeten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 0:23 | |
| Jup hihi <3
Ik ben cobra onbewust gaan baseren op een van m'n favo anime chars van all time. like hij is gwn m'n waifu =w= en nu ga ik hem wss helemaal zoals hem maken, dit komt nie goed :"D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 0:24 | |
| Ughh ik kan niet slapen :/ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 0:41 | |
| Ja hier hetzelfde, ben kapot maar m'n allergie lijkt plots weer terug te zijn en houd me wakker :/ |
|
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 5:53 | |
| Doei allemaal tot over drie weekies<333 Ga jullie missen |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 8:10 | |
| familie op bezoek hebben is leuk maar een groot minpunt is toch wel dat ik daardoor en nu ook door het ziekenhuis minder tot geen tijd heb op de computer dus posten gaat best moeilijk :/
goodmorning everyone, it's way too early to be up tijdens de vakantie... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 8:46 | |
| Bye Sanne, veel plezier ^^
Goedemorgen iedereen c: Ik haat het dat mn ouders zakenmensen zijn en ik meestal al van 5/6u wakker ben door hen, hmpf... Ah tja... |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 9:21 | |
| - Chivypaw schreef:
- Phanter is sexy <'3
Aw dankje <3 |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 9:48 | |
| Nu is Cobra perfect en af <3 ;w;
*fangirlt stilletjes naar der dood* |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 9:51 | |
| Morning people :"D
Booooo, waar is die Cobra's muse van? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar de anime xD
The struggle, ik wil Pale een apprentice hebben zodat ze lekker kan vechten -en falen- en Bloodclanners lastig kan vallen, maar ik wil ook dat ze een fatsoenlijke kittentijd heeft gehad xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 9:55 | |
| Dat is mn Mikaboo <3 ;w; Van Owari No Seraph. Hij is amazing, mn mam 5ever en gvd, ik ben een te harde fangirl over hem help xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 10:00 | |
| Oehhh, ik zal het eens gaan kijken :'3 En je kan nooit teveel fangirlen, nooit <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 10:06 | |
| - Acefray schreef:
- Oehhh, ik zal het eens gaan kijken :'3 En je kan nooit teveel fangirlen, nooit <'3
Well, ik heb door die serie (want dat was like heel erg populair vorig jaar in de winter en toen was ik ook verlamd met mn rug en shit) ben ik door teveel fangirlen eig af en toe beginnen hyperventileren door mn rug en mn verlamming :"D Toen mocht ik het nie meer kijken van mn ouders tot ik beter was, ik jankte zo hard xDDus fangirlen kan wel echt erg zijn haha xD En ik heb gwn teveel liefde voor Mika, echt gwn <3 ;w; Hij is een soort male yandere geval maar dan nog anders, het is echt zo mooi ;w; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 10:54 | |
| - Cobra schreef:
- Acefray schreef:
- Oehhh, ik zal het eens gaan kijken :'3 En je kan nooit teveel fangirlen, nooit <'3
Well, ik heb door die serie (want dat was like heel erg populair vorig jaar in de winter en toen was ik ook verlamd met mn rug en shit) ben ik door teveel fangirlen eig af en toe beginnen hyperventileren door mn rug en mn verlamming :"D
Toen mocht ik het nie meer kijken van mn ouders tot ik beter was, ik jankte zo hard xD
Dus fangirlen kan wel echt erg zijn haha xD En ik heb gwn teveel liefde voor Mika, echt gwn <3 ;w; Hij is een soort male yandere geval maar dan nog anders, het is echt zo mooi ;w; Omg xD Oké, misschien is er dan toch een limiet aan het aantal fangirlen dat toegestaan is. Maar toch <'3 Je maakt me nu wel freaking nieuwsgierig naar hem ;-; xDDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 11:00 | |
| - Acefray schreef:
- Cobra schreef:
- Acefray schreef:
Well, ik heb door die serie (want dat was like heel erg populair vorig jaar in de winter en toen was ik ook verlamd met mn rug en shit) ben ik door teveel fangirlen eig af en toe beginnen hyperventileren door mn rug en mn verlamming :"D
Toen mocht ik het nie meer kijken van mn ouders tot ik beter was, ik jankte zo hard xD
Dus fangirlen kan wel echt erg zijn haha xD En ik heb gwn teveel liefde voor Mika, echt gwn <3 ;w; Hij is een soort male yandere geval maar dan nog anders, het is echt zo mooi ;w; Omg xD Oké, misschien is er dan toch een limiet aan het aantal fangirlen dat toegestaan is. Maar toch <'3 Je maakt me nu wel freaking nieuwsgierig naar hem ;-; xDDD Yeah haha. En hij is gwn amazing <3 Heb alle manga van ons gekocht en ik ga wss nog een cosplay kopen van hem want gvd, ik hou zoveel van hem <3 ;w; zelfs mn bf weet dat hij gvd mn man is en ik krijg gwn stuff van mika van hem, echt gvd, zo mooi <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 11:25 | |
| Zit nu in t vliegtuiggg! Spannend |
|
| |
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 11:30 | |
| - Bluewisp schreef:
- Zit nu in t vliegtuiggg! Spannend
Fijne vlucht! ik ga donderdag drie weekjes op vakantie :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 11:31 | |
| Wat leuk Sanne! Waar ga je heen? c: |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jul 2016 - 12:16 | |
| Goede vlucht Sanne en veel plezier op je vakantie c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|