|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:13 | |
| @Julia Nee, ik rijd niet op een manege. Ik rijd Natural Horsemanship bij Angels Horse Coaching ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:14 | |
| Dat klinkt heel erg leuk c: ! |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:15 | |
| Is het ook xD Het is heel anders dan op een manege rijden. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:16 | |
| Ja dat is wel een andere tact inderdaad :3 |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:17 | |
| Ik rijd met school wel op een manege en het was echt heel anders en ontzettend wennen. xD Wel leuk dat ik nu allebei een beetje kan rijden. Nu western nog ;3 |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:26 | |
| Western is weer heel iets anders XD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:28 | |
| Ja, weet ik xD Maar later wil ik echt heel graag western leren rijden. Ik hoop echt dat het nog een keer gaat gebeuren ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:33 | |
| Het is wel leuk, maar niet echt mijn ding. Maar goed ik ben IJslandsverslaafd :p |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:34 | |
| Ijslanders <3 Ik heb nog nooit op een ijslander gereden die tölt of telgang doet.. Wil ik wel een keer doen ^^ |
|
| |
Meike~ 38 Actief luv me please? ^o^
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:35 | |
| helluh^^ *leest het gesprek terug* als iemand nog een leuke anime zoekt, Haifuri is een nieuwe heel erg coole! hij lijkt boring, MAAR DAN! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:36 | |
| Ik heb een IJslandse merrie c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:37 | |
| Oh my god, zoo leuk <3 Kan ze telgang of tölt? Of allebei? Of geen van beiden... |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:39 | |
| Julia kan ik niet gwn bij jou op de boerderij komen werken. ZEg ik wel dat dat zogenaamd stage is :'))))))))) 23 bedrijven gemailed waarvan er al 4 afgezegd hebben. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:45 | |
| Ik ben terug van m'n paardjes <3 Heerlijk 3u rijden aan een stuk, al je zorgen zijn zo weg~ hm <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:46 | |
| Ze kan beide, maar ik heb alleen de tölt doorgereden van de telgang worden ze stijf dat wil ik niet. Haha ik vind het best Mims :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:48 | |
| Oh, dat wist ik niet van telgang. Hoe zit het eigenlijk? Ze zeggen dat het lekker zit, toch? xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:49 | |
| Ik ga gewoon heel veel grafisch werk maken en net doen alsof dat in opdracht is XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:50 | |
| De tölt zit heel erg lekker :3 Telgang gaat heel hard en dan zet het paard zijn rug vast. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:51 | |
| Ik wil nu echt een keer in tölt zitten xD Nou, dat weet ik dat ook weer, geen telgang dus. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 13:54 | |
| Je mag best een keertje komen hoor :3
Hmmm ja dat is ook een optie Mims XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|