|
|
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:32 | |
| - Snowdrop schreef:
- Spellbound schreef:
- Ik moet me zo inhouden om me niet overal voor aan te melden T^T
+1 :")
De neiging is groot tho :c
ikr xD Kheb me tot nu toe alleen aangemeld voor Thorn x Sin, maar ik moet me echt tegenhouden om niet ook bij Mouse x Tiger te gaan xD Ik heb Amber al, gvd xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:33 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spellbound schreef:
ikr xD Kheb me tot nu toe alleen aangemeld voor Thorn x Sin, maar ik moet me echt tegenhouden om niet ook bij Mouse x Tiger te gaan xD Ik heb Amber al, gvd xD Hm, ik heb nu geen wc kit tho :") Maar ah nja, ik ga wss wel mn handen vol hebben aan Silver, Snow en Stain als ik word gekozen ofc ^^ Dus ik hou het er ff bij c: En het gaat goedkomen Bun -je rapport- ik geloof erin c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:43 | |
| - Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spellbound schreef:
ikr xD Kheb me tot nu toe alleen aangemeld voor Thorn x Sin, maar ik moet me echt tegenhouden om niet ook bij Mouse x Tiger te gaan xD Ik heb Amber al, gvd xD Hm, ik heb nu geen wc kit tho :") Maar ah nja, ik ga wss wel mn handen vol hebben aan Silver, Snow en Stain als ik word gekozen ofc ^^ Dus ik hou het er ff bij c: En het gaat goedkomen Bun -je rapport- ik geloof erin c: I hope so <'3 En jij moet eigenlijk echt es een wc kittie hebben, wc is de awesomste clan >D samen met sc ofc (a) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:44 | |
| Nog 1u en 15minuten. Kga echt niet voor de bekendmaking van mijn punten kunnen posten x'D |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:45 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Moeder en dochter in de nursery :p
aaah dat is zo leuk! daar heb ik nog niet eens over nagedacht hehe xd En y'all meld je gewoon aan is leuk hehehehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:46 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spellbound schreef:
ikr xD Kheb me tot nu toe alleen aangemeld voor Thorn x Sin, maar ik moet me echt tegenhouden om niet ook bij Mouse x Tiger te gaan xD Ik heb Amber al, gvd xD Hm, ik heb nu geen wc kit tho :") Maar ah nja, ik ga wss wel mn handen vol hebben aan Silver, Snow en Stain als ik word gekozen ofc ^^ Dus ik hou het er ff bij c: En het gaat goedkomen Bun -je rapport- ik geloof erin c: I hope so <'3 En jij moet eigenlijk echt es een wc kittie hebben, wc is de awesomste clan >D samen met sc ofc (a) Ik meen het echt, komt gwn goed hoor ^^ Well ik had Broken, Tiger en Chain en idk ik kan gwn nie zo actief worden in wc, dus tja :") Ik ben het actiefst in sc en tc hehehe xDKomt goed Yanthe, ik duim voor je <3 |
|
| |
{ 94 Actief I went to far
when i was beggin on my knees {
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:51 | |
| - Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spellbound schreef:
ikr xD Kheb me tot nu toe alleen aangemeld voor Thorn x Sin, maar ik moet me echt tegenhouden om niet ook bij Mouse x Tiger te gaan xD Ik heb Amber al, gvd xD Hm, ik heb nu geen wc kit tho :") Maar ah nja, ik ga wss wel mn handen vol hebben aan Silver, Snow en Stain als ik word gekozen ofc ^^ Dus ik hou het er ff bij c: En het gaat goedkomen Bun -je rapport- ik geloof erin c: mag ik even zeggen dat ik dat een prachtige aanmelding vond c': |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:51 | |
| Wacht Bo,was jij Chainreaction? o:
@Yanthe; heel veel succes! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:52 | |
| Hihi thx Bramble <3
Kip, jup, ik was Chainie XD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:54 | |
| Omg awesome! Ik had ooit Deadkit die als kitten was gekozen toen :'D Samen met Troubletkit van Alexx, damn, dat is alweer een tijd terug ook |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:55 | |
| Ach ja, Chainreaction en der kits :') De allereerste kleinkits van zowel Whitelion als Dyingblack xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:56 | |
| - Routpaw schreef:
- Omg awesome! Ik had ooit Deadkit die als kitten was gekozen toen :'D Samen met Troubletkit van Alexx, damn, dat is alweer een tijd terug ook
Omg ja! Ik had dan geen tijd voor het geboortetopic xD Zou ik dat terug oppikken of zou je dat liever laten liggen? :") want anders kan ik meteen ook doen met chain wat ik wil doen x3Jup Bunny xD En dat van de eerste in rpg kits van white en dying :") |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:56 | |
| - Mousewish schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Moeder en dochter in de nursery :p
aaah dat is zo leuk! daar heb ik nog niet eens over nagedacht hehe xd
En y'all meld je gewoon aan is leuk hehehehe Kunnen ze elkaar mooi helpen, hihi :3 |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:57 | |
| Holy shit, ik wist niet dat er een gif in Creamy's onderschrift stond en schrok me de pleuris toen het opeens bewoog. :'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:58 | |
| Hahaha Juul, niet schrikken :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 14:59 | |
| - Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
- Omg awesome! Ik had ooit Deadkit die als kitten was gekozen toen :'D Samen met Troubletkit van Alexx, damn, dat is alweer een tijd terug ook
Omg ja! Ik had dan geen tijd voor het geboortetopic xD
Zou ik dat terug oppikken of zou je dat liever laten liggen? :") want anders kan ik meteen ook doen met chain wat ik wil doen x3
Jup Bunny xD En dat van de eerste in rpg kits van white en dying :") en nu zijn ze allebei dood ghehe xD White pleegde zelfmoord en Dying is vermoord door z'n zoon (die ook de vader is van de kits van chain, Determind) omdat.. Tsja, waarom ook alweer? Iets in de trant van Cinderfell die doodging bij de geboorte van een tweede nestje en Deter vond dat dat Dying's schuld was ofzo xD Oh, en White heeft natuurlijk ook een kit van Dying vermoord, Silverkit. For some reason. Dat was toen 'ie nog rondging en katten vermoordde voor de fun :') De tijden veranderen toch, omg xD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 15:01 | |
| - Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
Zou ik dat terug oppikken of zou je dat liever laten liggen? :") want anders kan ik meteen ook doen met chain wat ik wil doen x3
Jup Bunny xD En dat van de eerste in rpg kits van white en dying :") God dat zou eigenlijk wel leuk zijn! Ik kijk alleen wel even met Alexx van Troubledkit, want de meeste inspiratie voor Deadkit kwam omdat we die twee samen hadden bedacht haha xD |
|
| |
{ 94 Actief I went to far
when i was beggin on my knees {
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 15:02 | |
| wow Chain en Dying, lang geleden zeg |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 15:03 | |
| - Routpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
Jup Bunny xD En dat van de eerste in rpg kits van white en dying :") God dat zou eigenlijk wel leuk zijn! Ik kijk alleen wel even met Alexx van Troubledkit, want de meeste inspiratie voor Deadkit kwam omdat we die twee samen hadden bedacht haha xD sounds good to me ^-^ ik heb het altijd spijtig gevonden dat ik Troubled niet had kunnen bespelen |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 15:06 | |
| @Bracket; bijna een jaar terug ofzo? :') Ik was nog 14 toen haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|