Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Slash
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 20:43

Routpaw schreef:
whoo, ben eindelijk naar de kapper geweest :')  dat had ik wss al een half jaar terug moeten doen, oeps

Fotooooooo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:00

Shark schreef:
Shark is goed op weg met hondentanden verdienen... na 25 jaar of zo xD
Iedereen die me trouwens iets belangrijks te melden heeft mag PM'en naar Slash & Rapid, want daar ga ik de komende uren op posten :3

Slash en Rapid, maar geen Shark? Nahw xD
Slash
Member
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:04

Gravelsmoke schreef:
Shark schreef:
Iedereen die me trouwens iets belangrijks te melden heeft mag PM'en naar Slash & Rapid, want daar ga ik de komende uren op posten :3

HAHA IK HEB JE WEL DOOR JIJ WILT DAT IK OP ONS TOPIC POST
Nouuuu... Oké ik zal 'n deal met je maken. Als het geen elf uur is voordat ik klaar ben met het posten met Rapid & Slash zal ik reageren op dat topic van Shark x Nightthorn, oké? :3
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:07

Slash schreef:
Gravelsmoke schreef:
Shark schreef:

HAHA IK HEB JE WEL DOOR JIJ WILT DAT IK OP ONS TOPIC POST
Nouuuu... Oké ik zal 'n deal met je maken. Als het geen elf uur is voordat ik klaar ben met het posten met Rapid & Slash zal ik reageren op dat topic van Shark x Nightthorn, oké? :3

SHHT IK VERVEEL ME GEWOON ERG OKEY :')

En das een deal yay
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:09

Slash schreef:
Routpaw schreef:
whoo, ben eindelijk naar de kapper geweest :')  dat had ik wss al een half jaar terug moeten doen, oeps

Fotooooooo

Ik haat selfie's aaahhh T^T
maar tis iig een stukje korter weer :')
x:

mag ik trouwens misschien een topic Farai x Slash aanmaken? :')
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:10

KIP U SO BEAUTIFUL <3
Slash
Member
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:13

Routpaw schreef:
Slash schreef:
Routpaw schreef:

Fotooooooo

x:

Omfg jij bent cute en mooi ;oooooooooo
En dat mag jij zeker <3 Vind je Slash zo interessant dan? XD

#Gravelsmoke: Ik ben altijd zo verbaasd als iemand blij is dat-ie 'n topic met mij heeft xD
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:17

@Slash
Ik ben nieuw en niet bepaald de beste RPGer. Wat je ook hebt uitgespookt voor ik hier kwam, ik ben al gelukkig als iemand zegt dat ie misschien wel een topic met me wilt :')
Plus dat Nightthorn echt weinig topics heeft en ik em echt een leuk karakter vind hebben. (Je weet wel, sadisme, andere katten willen vermoorden. Heerlijk.)
Slash
Member
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:24

Gravelsmoke schreef:
@Slash
Ik ben nieuw en niet bepaald de beste RPGer. Wat je ook hebt uitgespookt voor ik hier kwam, ik ben al gelukkig als iemand zegt dat ie misschien wel een topic met me wilt :')
Plus dat Nightthorn echt weinig topics heeft en ik em echt een leuk karakter vind hebben. (Je weet wel, sadisme, andere katten willen vermoorden. Heerlijk.)

Ik vind dat dat wel mee valt, hoor. Toen ik begon met RPG'en waren mijn topics echt shit en dramatisch en shit en dramatisch en vreselijk. Waz is het levende bewijs, haha x) En als je een topic wilt kun je me altijd aanspreken via PM. Ik ben ook het type dat graag een tweede en een derde topic laat volgen wanneer de ander dat ook wilt yay Het is voor mij niet van: oh laat ze één keer ontmoeten en dan nooit meer, zo ben ik niet :3
En dat je graag met 'm post is alleen maar een goed ding! Ik heb dat met Shark vooral :3
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:26

Slash schreef:
Routpaw schreef:
Slash schreef:
Routpaw schreef:

Fotooooooo

x:

Omfg jij bent cute en mooi ;oooooooooo
En dat mag jij zeker <3 Vind je Slash zo interessant dan? XD

#Gravelsmoke: Ik ben altijd zo verbaasd als iemand blij is dat-ie 'n topic met mij heeft xD

ahhhh bedankt ;w; je bent te lief ;w;

en ja, hij lijkt me een gaaf karakter xD en Farai moet meer rogue's tegen komen hehe

@Loïs; aahh stop it! <3
@Gravelsmoke; ik vind je een prima rpg'er hoor?^^ Het is jammer dat het topic met Rout en Nightthorn is stil gevallen, vond het leuk daar te posten 3:
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:31

Kip je bent zo pretty omg <3

Ik denk dat ik nog maar ff post op snow's topics. Mh wil nog steeds meer topics met der tho :"(
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:32

Bo als je een topic met mij wilt geef een gil. Severlight staat altijd open hehe
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:36

Foxfire schreef:
Bo als je een topic met mij wilt geef een gil. Severlight staat altijd open hehe
JA GEEF ME AANDACHT EN TOPICS
Mag ik aanmaken? <3
Rapidpaw
Member
Freedje
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rapidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:38

Snowdrop schreef:

Ik denk dat ik nog maar ff post op snow's topics. Mh wil nog steeds meer topics met der tho :"(

Ze is in RiverClan, right? Als jij wilt aanmaken wil ik wel 'n topic tussen haar & Oceanheart? <3

#Kip: Thanks! Hoop dat hij ook zo gaaf is zoals jij in gedachten hebt :3
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:40

@Kip, why you hate selfies??? you so prettyyyyy i have the selfies to prove it
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:41

Rapidpaw schreef:
Snowdrop schreef:

Ze is in RiverClan, right? Als jij wilt aanmaken wil ik wel 'n topic tussen haar & Oceanheart? <3

jajaja, ik maak een topicje aan <3
Rapidpaw
Member
Freedje
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rapidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:46

Snowdrop schreef:
Rapidpaw schreef:
Snowdrop schreef:

Omg oké superrrr yay
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:46

Rapidpaw schreef:
Snowdrop schreef:
Rapidpaw schreef:
Snowdrop schreef:

Omg oké superrrr yay
https://www.warriorcatsnl.com/t29740-tik-tok#680558
Hoppa! <3
Farai
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Rank:
Farai

Snowdrop schreef:

iehh thanks <33 jullie zijn allemaal te aardig ahh

Miss een topicje Snow en Rout? Bij fourtrees ofzo? Denk dat die het wel met elkaar zouden kunnen vinden haha

@Alexx; nee waag het die hier neer te zetten XD I trusted you! De enige selfie's die leuk zijn, zijn die me vrienden erbij als ik niet in het middelpunt sta
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:47

Farai schreef:
Snowdrop schreef:

iehh thanks <33 jullie zijn allemaal te aardig ahh

Miss een topicje Snow en Rout? Bij fourtrees ofzo? Denk dat die het wel met elkaar zouden kunnen vinden haha

@Alexx; nee waag het die hier neer te zetten XD I trusted you! De enige selfie's die leuk zijn, zijn die me vrienden erbij als ik niet in het middelpunt sta
Het is de waarheid tho! Je bent echt pretty c:

Nou das het probleem, ze zit een soort van opgesloten in Rc en ik heb superveel zin om met der te posten crie :"(
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: