|
|
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:16 | |
| - Smokepaw, schreef:
- Lockedrose schreef:
- Haaii c:
Sorry dat ik weer weg was, life was a mess :v It always has and it always will be. You just got to make the best out of it I'm trying :v Maar gelukkig komt de vakantie eraan C: |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:16 | |
| Ik heb ook zo'n zin in de vakantie ^^ |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:17 | |
| #Esmee: I know. Me too ^^
--
Omg is er een Elder in TC die Ashkit verhaaltjes wilt vertellen? Dat lijkt me zo schattig XD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:24 | |
| God ik moet echt eens leren te stoppen met dingen uitstellen Ik zou al 2 en een half uur geleden moeten beginnen maar heb nog geen boek open gedaan aaaaaaaaaaaa
De toets week is over 2 dagen I'm screwed |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:25 | |
| Oh ja... Ik moet ook nog leren voor een toets morgen.. xD |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:28 | |
| - Routpaw schreef:
- God ik moet echt eens leren te stoppen met dingen uitstellen
Ik zou al 2 en een half uur geleden moeten beginnen maar heb nog geen boek open gedaan aaaaaaaaaaaa
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:29 | |
| - Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
Ik zou al 2 en een half uur geleden moeten beginnen maar heb nog geen boek open gedaan aaaaaaaaaaaa
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD Had ik dat ook maar xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:34 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD Had ik dat ook maar xD Pff, wie begint er nu op voorhand? xD -- @Esmee; hey, ben jij de esmee van Sleetpaw? :3 |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:37 | |
| - Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD Had ik dat ook maar xD Pff, wie begint er nu op voorhand? xD -- @Esmee; hey, ben jij de esmee van Sleetpaw? :3 De mensen die een fobie hebben voor zakken lol xD OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:55 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD Had ik dat ook maar xD Pff, wie begint er nu op voorhand? xD -- @Esmee; hey, ben jij de esmee van Sleetpaw? :3 De mensen die een fobie hebben voor zakken lol xD
OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO Dat had ik aan het begin van het jaar :'D twee weken van te voren zelfs holy damn. Das ook de reden dat ik nog steeds goed sta haha Maar Ik heb aardrijkskunde geleerd dus dat is iets. Nu nog 3 vakken te gaan en een tekenen project voormorgen hahaha rip |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:56 | |
| - Routpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
De toets week is over 2 dagen I'm screwed Ik ben echt zo blij dat ik één van de weinigen ben die gezegend is met de gave om genoeg zelfdiscipline te hebben om een week van te voren al te beginnen met studeren xD Had ik dat ook maar xD Pff, wie begint er nu op voorhand? xD -- @Esmee; hey, ben jij de esmee van Sleetpaw? :3 De mensen die een fobie hebben voor zakken lol xD
OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO Dat had ik aan het begin van het jaar :'D twee weken van te voren zelfs holy damn. Das ook de reden dat ik nog steeds goed sta haha
Maar Ik heb aardrijkskunde geleerd dus dat is iets. Nu nog 3 vakken te gaan en een tekenen project voormorgen hahaha rip Als je nu net zo veel aandacht besteedde aan er aan te werken dan het opsommen dan was je nu waarschijnlijk een heel eind XD |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 17:57 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO please geef me wat van die zelfdiscipline, i will need it nu dat ik thuisscholing heb en dus helemaal zelf moet studeren en 1 schooljaar in een half jaar moet leren..tijdens de vakantie... goodluck kippiestein |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:01 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Routpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO Dat had ik aan het begin van het jaar :'D twee weken van te voren zelfs holy damn. Das ook de reden dat ik nog steeds goed sta haha
Maar Ik heb aardrijkskunde geleerd dus dat is iets. Nu nog 3 vakken te gaan en een tekenen project voormorgen hahaha rip Als je nu net zo veel aandacht besteedde aan er aan te werken dan het opsommen dan was je nu waarschijnlijk een heel eind XD Maar wat is daar nu leuk aan? :'D Naja,zo erg is het allemaal niet, ik zou allemaal vieren kunnen halen en alsnog overgaan, alleen zullen paps en mamslief daar niet erg van gediend zijn @Alexx; als ik je wat kon geven zou ik dat doen :') goodluck to you too! |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:02 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Winddancer schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Smokepaw, schreef:
- Routpaw schreef:
OMG DIE AVA VAN CHESTNUTKIT THO please geef me wat van die zelfdiscipline, i will need it nu dat ik thuisscholing heb en dus helemaal zelf moet studeren en 1 schooljaar in een half jaar moet leren..tijdens de vakantie...
goodluck kippiestein Het is niet zo moeilijk. Gewoon je gsm uit de buurt leggen, je geluid op stil zetten, uitschakelen of ver uit je buurt leggen waardoor je een inspanning moet doen om 'm te pakken, je laptop uitzetten tenzij je ermee werkt en je boeken open slaan. Een uur met jezelf afspreken helpt ook soms ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:06 | |
| @Freedje, yeah, i tried that...didn't work x3 but agh, het licht ook wel samen met mijn depressie en het feit dat ik geen routine heb in mijn leven, dat zal binnenkort wel veranderen
@Kippie, i know you would and i lottle you for it x3 thanks |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:40 | |
| Ik heb alleen discipline om science te leren, al de rest leer ik meestal 10 minuten voor mn examen ikbenzoslimhelp Zoals aardrijkskunde, die ik sws deze keer zwaar heb verknald :"D Ah tja, het was de laatste en het is nie eens belangrijk <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:45 | |
| ik heb eigenlijk ook wel discipline om te leren, heck, ik vind leren en in werkboeken werken enzo super leuk, i love it, bij mij is het gewoon een kwestie van mijn depressie die mijn leven heeft overgenomen en er voor zorgt dat ik in het algemeen zowat niks doe, anders zou ik bereid zijn om zelfs het huiswerk van mijn vrienden te doen, of je nou in een hoger jaar zit dan ik of niet, ik zou het leren, dat is iets dat ik vroeger dan ook een paar keer heb gedaan |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:49 | |
| ik heb geen disipliene om te leren xD Maar tja gelukkig hoeft dat pas in september weer |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:57 | |
| bijna presentatie in elkaar gezet, dan nog ff bedenken wat ik ga zeggen tijdens welke dia. ff eten maken en vanavond nog maar ff mn mv doornemen voor de toets morgen. laatste dagje spannendd |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jun 2016 - 18:59 | |
| Succes Mimi!
Morgen laatste examens en ik heb echt het gevoel dat ik op instorten sta omdat ik vannacht wss maar 1 uur heb geslapen van de stress voor de examens die ik vandaag had... Sigh Ik ga proberen te posten nu, want van leren lukt echt niks meer :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|