|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:15 | |
| Wat dan Chi?
Ooh hu... wat een *piep* dan Mims... :c |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:34 | |
| Well... ze staat altijd zuur. Ze wilt je constant bijten. Tijdens het rijden moet je ze constant tegenhouden (mn lieve armpjes doen nu al twee dagen pijn) en nee t is nie zo eentje die moe word. Dan denk ik van oh lekker lang draven of galopperen na een tijd zal ze wel wat rustiger worden.. Niet dus xD Dat beest wilt dan niet meer in stap want dan draaft ze zo op een trippeldrafje verder en vooraleer je d'r in een gang trager krijgt ben je al een halve piste verder. Ohmygod, srsly. En in galop t zelfde. Dan gaat ze zo heel verzameld galopperen om tóch maar niet te hoeven draven. D:
Alhoewel het toch al iets beter ging dan de eerste keer gisteren xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:37 | |
| - Zealspark schreef:
- Well... ze staat altijd zuur. Ze wilt je constant bijten. Tijdens het rijden moet je ze constant tegenhouden (mn lieve armpjes doen nu al twee dagen pijn) en nee t is nie zo eentje die moe word. Dan denk ik van oh lekker lang draven of galopperen na een tijd zal ze wel wat rustiger worden.. Niet dus xD Dat beest wilt dan niet meer in stap want dan draaft ze zo op een trippeldrafje verder en vooraleer je d'r in een gang trager krijgt ben je al een halve piste verder. Ohmygod, srsly. En in galop t zelfde. Dan gaat ze zo heel verzameld galopperen om tóch maar niet te hoeven draven. D:
Alhoewel het toch al iets beter ging dan de eerste keer gisteren xD Hahha klinkt als Midnight 2.0 Die is hetzelfde tenzij je haar kent en ze je mag... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:38 | |
| Hahah xD Ze is zelfs erger dan het vierjarig vosje waar ik ook op rijd. Alhoewel die enkel nog wat erger bokt of tja... je kent t wel.. vierjariger doet dan Cruella xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 13:50 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 14:08 | |
| <33 jouw setjes zijn echt zo mooi altijd hehee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 14:24 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 14:30 | |
| Zeal is sexy *wbw* also, iemand red me van Godsdienst ik haat het ugh xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 14:33 | |
| maar 374 notificaties in twee weekjes ik moet weer eens nodig online komen, op m'n topicjes reageren.
Laatst aangepast door Lola op di 14 jun 2016 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 14:35 | |
| whooop nog 4 topics te gaan dan heb k voor al mn chars weer topicje geopend |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 15:09 | |
| Zo, nog een klein deel van biotechniek leren en dan heb ik alles herhaald~
Dan kan ik stressen voor morgen gvd ;x; |
|
| |
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 15:25 | |
| whoop, Farai maar een nieuw setje gegeven :'D |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 15:42 | |
| Zo, nieuwe tekenspulletjes gekocht, eten gekocht en nu ben ik ff bij mn mam om met mn kitties te knuffelen en mijn kluissleutel op te halen :"D
En mn knuffelhond |
|
| |
Daan 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 16:12 | |
| Iemand die mij een interessant topicje kan geven met Rain? kan van alle clans |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 16:25 | |
| Zealspark en Farai hebben mooie nieuwe setjes <'3 |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 16:51 | |
| [quote=".Rainpaw"]Iemand die mij een interessant topicje kan geven met Rain? kan van alle clans[/quote
Nightthorn misschien? Is niet zo'n geweldig aardige kat, maar wie weet kijkt ze tegen hem op ofzo of krijgen ze enorme ruzie :') |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 16:54 | |
| Deze poof moet actiever ;u; <3 |
|
| |
Daan 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 16:56 | |
| - Nightthorn schreef:
- .Rainpaw schreef:
- Iemand die mij een interessant topicje kan geven met Rain?
kan van alle clans[/quote
Nightthorn misschien? Is niet zo'n geweldig aardige kat, maar wie weet kijkt ze tegen hem op ofzo of krijgen ze enorme ruzie :') Oeh zou jij kunnen maken dan? <3 |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 17:31 | |
| Yay, alles herhaalt <3 Dan nu weer ff een pauze nemen en nu wat posten c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|