|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:11 | |
| Morning, Julia ;D
Hoe was je weekend? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:21 | |
| Hee Yanthe c: ! Was heel leuk, maar ik ben nu wel kapot XD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:26 | |
| Oeh, heb je je verjaardag te hard gevierd? x3
Goed uitrusten is de boodschap, al is dat natuurlijk moeilijk als je moet werken. Zit je op je werk nu? |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:29 | |
| Goedemorgeen!~ @Julia, Dat wil ik wel geloven ja. xD
Ey Julia en Yanthe trouwens. c: |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:31 | |
| Buikpijn.
En ik denk dat het beter is om weer weg te gaan |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:36 | |
| Morgen iedereen.
@aimée; Beterschap! En niet weggaan. Ik Denk echt niet dat je opzettelijk wordt genegeerd, soms lezen mensen gewoon ongemerkt over iemand anders heen. Denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad hier. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:42 | |
| Meestal zijn het ook misverstanden etc, wat snel kan gebeuren als je communiceert op een computer. Niemand kan elkaars emotie namelijk zien.
Ik ga maar eens verder leren, binnen 3uurtjes heb ik examens x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:45 | |
| Beterschap Aimee! En niet weggaan meis! Dat is idd iets dat nie opzettelijk word gedaan
Succes Yanthe! U can do it! C:
Ik zit hier een beetje te derpen in mijn laatste lessen, waar de hell aan het uitbreken is en ik gwn probeer te leren.... Help x'D |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 9:48 | |
| Dat is het niet.
Ik zit voor mijn gevoel iedereen hier in de weg. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 10:24 | |
| - Lizardpaw schreef:
- Oeh, heb je je verjaardag te hard gevierd? x3
Goed uitrusten is de boodschap, al is dat natuurlijk moeilijk als je moet werken. Zit je op je werk nu? Ook XD maar ik had er nog 2 dit weekend waarvan eentje van mijn schoonmoeder die 50 werd en zaterdagavond van een vriend die 30 werd. vrijdagnacht was het 3 uur en zaterdagnacht was het half 2 en zondag nog de moeder van mijn vriend, dus daarna was ik stuk haha. Succes met je examens! En Aimee ik zou niet weten waarom jij iemand in de weg zou zitten. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 10:26 | |
| En ik zit wee onder de lijm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 10:27 | |
| Ohwauw, een volledig verjaardagsweekend dus x'D
& Danku!! |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 10:28 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Dat is het niet.
Ik zit voor mijn gevoel iedereen hier in de weg. Ik zie niet in wie je in de weg zou zitten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 11:49 | |
| De regen hier maakt me wel een beetje verdrietig jongens. x3 |
|
| |
Julia 21 Actief What if you survive for one minute, can you love forever?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 11:53 | |
| Nee niet verdrietig zijn Dani :3 ! Je kunt trouwens met Cole posten als je wilt (a) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 11:57 | |
| Appearently kijk ik naar mensen op t station :') Wist niet dat hij zichzelf identificeerd als een informatiebord |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:09 | |
| Hè wat Mims als een informatiebord :p ? |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:12 | |
| Er staat nu dus een paard hier dat Cruella heet en geloof me ze heeft die naam verdient. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:12 | |
| Ja k zat op station naar informatie bord te kijken en ee gast vroeg of ik t kon zien..heel vriendelijk natuurlijk want ik had m'n bril niet op maar ik de k dat hij zichzelf als info bord ziet want toen hij weg liep moest de opmerking oprotten met je kk kop dr nog even achteraan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 12:14 | |
| @Julia, Oooh whoops. Zal daar na school posten. @Chi, God dat klinkt niet als een lief paard. x'3 De regen is al gestopt. Yess. Dani is al blijer. <3 Heb straks wel Natuurkunde wat minder is. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|