The Chinese Zodiac - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The Chinese Zodiac

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Darkkit**
Member
The Chinese Zodiac - Pagina 2 DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Darkkit**
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 13:34

Omgomgomg!!! Fruits Basket is zoooo leuk <3 Ik heb de anime gezien en ben helemaal fan van de koe ;3 Ik had zelfs al het plan om hem hier aan te gaan maken (zelfs al een profieletje gemaakt), toen mijn pc verbod over was, maar dat gaat nu dus niet meer zo vanzelfsprekend x'D
Op Captivated had ik hem al wel aangemaakt, maar dan met de naam Darth.
Ik vind hem echt heel erg wreed en wil me graag voor hem opgeven, omdat ik ook zeker weet dat ik hem online kan houden.

Ik weet dat ik onlangs niet echt online ben geweest, mede door mijn lange computerverbod en wil me daar nog eens voor verontschuldigen. Toch hoop ik wel dat ik in aanmerking voor hem kom, want ik ben echt verliefd om hem xDD

Groetjes,
Darkkit, Scourge, Woollenkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 17:58

Goed zo! Nog iemand die Koe lieft! Hij is zo awesome hea?
Ik hoop dat er snel meer aanmeldingen komen zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 18:36

De hond is niet echt homo ofzow, maarja, hoe leg je dat goed uit. Kijk de serie maar, dat is het beste denk ik.

Oke ik zal je erbij zetten Woollen ^^
Moonriver
Member
32

CAT'S PROFILE
Moonriver
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 21:05

Na lang twijfelen heb ik toch besloten om voor Ayame/de slang te gaan. Draak zijn karakter ligt misschien meer in m'n aard, maar ik hou ook eens van een uitdaging.

Dus doe voor mij gewoon maar de slang/Ayame.

-Inca-
Darkkit**
Member
9

CAT'S PROFILE
Darkkit**
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 4:43

Ah jaa! De koe is echt cool >D
Dankje Fireheart Wink Maar ik had nog wel een paar vragen ^^

1. Is de God -Akito- mannelijk of vrouwelijk aangezien er twee verschillende versies zijn...
2. Moeten de characters net als in de anime echt een relatie hebben (wat niet echt mogelijk, maar je snapt wel wat ik bedoel toch? Smile)
3. Kan Hatori hier ook herinneringen wissen?

Zo, dat was het ;D Hoop dat er idd veel aanmeldingen komen en de verhaallijn snel kan starten!!
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 12:46

Akito is mannelijk hier, kijk maar op de eerste pagina.
Euhm nou niet elke relatie is er denk ik, maar die van Kisa en Hiro wel, want die vind ik supah cute. Als andere mensen iets met relaties willen, dan moeten ze dat even melden.
Nope dat kan niet, want dat is onreal. De katten kunnen ook niet in andere dieren veranderen ofzow.
Claude
Member
61

CAT'S PROFILE
Age: Only just 6 moons, but next time you see me, I will be older!
Claude
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 13:01

Ow, sorry. Overheen gelezen ;x Wel leuker ^^
Wel jammer van Hatori en idd, Hiro en Kisa zijn cute ;3
Kisa
Member
6

CAT'S PROFILE
Kisa
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 17:24

Tot nu toe heb ik maar een iemand gezien die Hiro wilt spelen D= volgens mij vinden mensen me eng Laughing
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 18:47

Even een vraagje,

Ik heb die anime nooit gezien..
So.. Denk je dat dat erg is? D:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 18:54

Well maybe is het handig om een stukje te kijken ofzow. Als je je gwn aan het karakter houd is dat nie zo erg hoor, maar het is wel handig.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 21:15

Oke ^^
Ik was zelf ook van plan om een keer Fruits Basket te kijken.. 83

Maar wanneer wordt bekent gemaakt wie wie wordt?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac - Pagina 2 Icon_minitime

The Chinese Zodiac
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: